Jest lepiej, ale pokuszę się o parę uwag :
Destiny HERO - Malicious - Zwykle widzi się go w ilości 3. Przy tylu Lvl 6 i tunerach zbanishowanie jednego, wrzucenie drugiego w pole, zużycie i usunięcie z gry po następnego jest proste. Fakt, że może być potencjalną martwą kartą na ręku, jednak przy Lightpulsarze w cmentarzu jest zawsze to jakiś dark na ręce.
Honest - Jak się sprawdzał podczas testów? Pytam, gdyż ogółem nie jestem przekonany przy takiej ilości darków, ale może jak raz wypadło to lepiej w praktyce.
Lumina, Lightsworn Summoner - Mimo wszystko przy 5ciu targetach może dedzić, 3ci Raiden wydawałby się ok.
Marshmallon - Przy obecnej mecie jest zbyt powolny, a ominąć go jest bardzo łatwo.
Unknown Synchron - Mimo, że jest dark tunerem istnieje wiele lepszych opcji. Pomimo swego atrybutu poleciłbym
Glow-Up Bulba, który zmillowany daje tobie możliwość summonu z grave'a (+ bonus w postaci millu jednej karty) i zastosowanie pod natychmiastowe synchro.
Dark World Dealings - Zrezygnowałbym z tej opcji. W tej talii jest to -1 do card advantage, prościej mówiąc 2 za 1 (chyba, że jest to Malicious bądź Shaddoll Dragon). Wspomniane przez Regisa
Charge of the Light Brigade oraz
Solar Recharge zapewniają tobie dobór potrzebnych kart, a także zrzut z talii bez konieczności używania efektów potworów.
Mystical Space Typhoon - Mimo wszystko przy deckach opartych na dużej ilości trapów trzeba trzymać ich więcej. Przy
Dimensional Fissure,
Macro Cosmos,
Skill Drain,
Vanity's Emptiness bądź (częściowo)
Lose 1 Turn zazwyczaj jesteś na przegranej pozycji, więc dobranie 1 MST jest bardzo małe. Stąd potrzeba grania ich w 3 sztukach. Możesz rozważyć granie
Galaxy Cyclone, aczkolwiek w zależności z jaką talią przyjdzie się tobie mierzyć to ma swoje wady i zalety (jak widać zresztą).
W kwestii Extra :
-
Samsara, Dragon of Rebirth - przy dzisiejszych kartach wystarczy wtasować/zbanishować go, aby efekt nie wszedł. Jako defensywa jest ok, aczkolwiek chcemy zabijać przeciwnika i ograniczać jego grę.
-
Number 11: Big Eye - Jako Rank 7 nie jest łatwy do wstawienia, a samo jego zrobienie z Synchro nie należy do opłacalnych.
-
Number S39: Utopia Prime - Niekorzystny i sytuacyjny efekt : koszt jak i warunek aktywacji mogą częściej zabić niż pomóc.
-
Number 72: Shogi Rook - efekt tyka tylko potwory face-up i zakryte Spelle-trapy. Mimo wszystko da się go ominąć bardzo łatwo w wielu przypadkach.
+
Armades, Keeper of Boundaries - solidne 2300 ataku z atrybutem LIGHT, omijasz karty pokroju
Mirror Force bądź
Dimensional Prison, a także nie pozwalasz na aktywację efektów potworów przeciwnika niszczonych w walce.
+
Constellar Ptolemy M7 - Dobry atak oraz możliwość recyklingu potworów z grave (BLS!), a także pozbywania się wrednych rzeczy u przeciwnika (np. 101, Beelze etc)
+
Photon Strike Bounzer - Bydle 2800 ataku z możliwością blokowania efektów przeciwnika i zadawaniem obrażeń.
+
Evilswarm Exciton Knight - Rank 4 Black Rose Dragon karta. W momencie, gdy nie masz tunera, a przewaga w kartach u przeciwnika jest zbyt duża będziesz chciał tego pana na polu, aby pomógł tobie odzyskać kontrolę nad grą.
+
Castel, the Skyblaster Musketeer - Rozbrajanie niewygodnych kart i wtasowanie ich do talii. Za dobra karta, aby jej nie grać
Takie są moje sugestie odnośnie "Co dodać/wyjąć?". Momentami może być więcej wyrzuconych niż zaproponowanych bądź odwrotnie, aczkolwiek to już od ciebie zależy (a także od wyników testowania) jak to będzie dalej wyglądało :)