Yu-Gi-Oh! TCG Polska

Serce Kart => Yu-Gi-Oh! Teoria => Deck Workstation => Wątek zaczęty przez: Izorist w 03 Czerwiec, 2019, 01:50:12

Tytuł: [TCG][April 2019] Orcust
Wiadomość wysłana przez: Izorist w 03 Czerwiec, 2019, 01:50:12
(https://i.imgur.com/mKJgnq6.png)
(https://i.imgur.com/SFtpubl.png)
(https://i.imgur.com/dTh7BaG.png)

Main Deck [ 40 ] [ 17 / 19 / 4 ]

1 Armageddon Knight
1 Dark Grepher
1 Phantom Skyblaster / Mathematician
1 Orcust Cymbal Skeleton
3 Orcust Harp Horror
2 Orcust Knightmare
1 World Legacy - "World Wand"
1 The Phantom Knights of Ancient Cloak
1 The Phantom Knights of Silent Boots
1 Trickstar Candina
1 Trickstar Corobane
3 Ash Blossom & Joyous Spring

3 Called by the Grave
1 Foolish Burial
1 Orcustrated Babel
1 Reinforcement of the Army
1 Sky Striker Mecha - Eagle Booster
1 Sky Striker Mecha - Hornet Drones
3 Sky Striker Mobilize - Engage!
2 Terraforming
2 Trickstar Light Stage
3 Twin Twisters
1 Upstart Goblin

1 Orcust Crescendo
2 Phantom Knights' Fog Blade
1 The Phantom Knights of Shade Brigandine
Extra Deck [ 15 ]

2 Dingirsu, the Orcust of the Evening Star
1 Time Thief Redoer
1 Borrelsword Dragon
3 Galatea, the Orcust Automaton
1 Knightmare Cerberus
1 Knightmare Mermaid
1 Knightmare Phoenix
1 Link Spider / Knightmare Unicorn
1 Longirsu, the Orcust Orchestrator
1 Sky Striker Ace - Hayate
1 Sky Striker Ace - Kagari
1 The Phantom Knights of Rusty Bardiche

Side Deck [ 15 ]

3 Artifact Lancea
3 Ghost Ogre & Snow Rabbit
1 Mystic Mine
1 Sky Striker Maneuver - Afterburners!
1 Sky Striker Maneuver - Jamming Waves!
3 Infinite Impermanence / Forbidden Chalice
3 Evenly Matched

Build taki bez dangerów. Sam jeszcze nie wiem na ile to pomysłowe a na ile głupie. Testuję, bo deck mnie zaciekawił podczas ogarniania mety pod MP'ki. Gram sobie teraz tym sproxowanym na spotkaniach (także no budget limit).

Dlaczego bez dangerów?

Dlaczego te singlowe darki zamiast Neo Space Connectora?

Jeszcze nie wiem czy wolę skyblastera bo jest DARK czwórką czy mathematyka bo jest bardziej elastyczny i działa lepiej w mid-late.
Zastanawiam się też czy wolę impermanence czy chalice, bo impermy trochę gryzą się z The Phantom Knights of Shade Brigandine.

Zapraszam do poddawania mi pomysłów i kwestionowania moich wyborów, cobym mógł sobie uświadomić że coś źle pokminiłem.
Tytuł: Odp: [TCG][April 2019] Orcust
Wiadomość wysłana przez: brzezik w 03 Czerwiec, 2019, 07:08:19
Da sie grac Ashe i Twtw w mainie? Da sie :)
Tytuł: Odp: [TCG][April 2019] Orcust
Wiadomość wysłana przez: Przymulony w 03 Czerwiec, 2019, 19:08:10
Instant Fusion jest całkiem spoko i Mind Control w sidzie jak jesteś pewien, że idziesz drugi.
Tytuł: Odp: [TCG][April 2019] Orcust
Wiadomość wysłana przez: Kanashimi Tomo w 03 Czerwiec, 2019, 19:38:01
Destrudo the Lost Dragon's Frisson jako dodatkowa opcja
Tytuł: Odp: [TCG][April 2019] Orcust
Wiadomość wysłana przez: Kali w 04 Czerwiec, 2019, 01:05:54
Nie kolejna opcja, tylko bez tego Destrudo ten 3 kartowy normal summon / extender engine nie jest 1 kartowym starterem jeśli tego wymaga sytuacja. Nie wiem po co grać w tym decku upstarta bo jak atakujesz tym co masz zazwyczaj czyli Dingirsu + Bardiche + Galatea + np. harp wyszukany z Crescendo to 8200 i nie zabijasz, a jak opp ma klasyczne 8000 to łatwo go zabijasz bez kombinowania i wchodzenia w borrelsworda po tym jak przeszkadzales mu w robieniu i lamaniu pola. W jego miejsce moze 3ci Light Stage czy cos w tym stylu, co nie psuje konsystencji. Skyblaster też jest meh summonem imo obecnie jesli nie grasz link spidera w extra. Nie jestem pewien co do Hayate. 3 Instanty moga byc legitnym extenderem i spot removalem idac 2, moglbys cutnac ta Hayate, imo nie jest mega przydatna.
Tytuł: Odp: [TCG][April 2019] Orcust
Wiadomość wysłana przez: Izorist w 04 Czerwiec, 2019, 01:11:42
No Armag robi combo zrzucając Cloaka, który szuka Brygatynę. Poświęcasz wtedy Redoera, ale z kolei nie musisz grać Destrudo. Nie wiem jak często ma to znaczenie, ale potestuję ;)
Hayate jest pod Mystic Mine w side, ale jeszcze nie miałem okazji tego sprawdzić w praktyce (Imran Khan tak grał), poza tym jest luźnym slotem (tak jak spider/unicorn).
Dzisiaj będę testował na spotkaniu Instanty, bo faktycznie wydają się fajne.
Tytuł: Odp: [TCG][April 2019] Orcust
Wiadomość wysłana przez: Kali w 04 Czerwiec, 2019, 08:23:21
Zrzucajac z Army lub Grephera grajac 1/1 ratio PK musisz zrzucić Bardichem Bootsy przez co potrzebujesz dodatkowego extendera, aby zrobic z Dingirsu druga Galate, wiec to nie jest full combo samo z siebie. A Destrudo sam zły nie jest do dobrania, extender, mozesz go sumnąć na bootsy robiac combo i ma level 4 przez co ułatwia zrobienie Redoera.
Tytuł: Odp: [TCG][April 2019] Orcust
Wiadomość wysłana przez: brzezik w 04 Czerwiec, 2019, 10:10:49
W sensie zawsze dingirsu mozesz zbic bardishem przy wejsciu :)
Tytuł: Odp: [TCG][April 2019] Orcust
Wiadomość wysłana przez: Arashel w 04 Czerwiec, 2019, 10:36:46
tracisz wtedy opcje na search counter-trapa w nastepnej turze, ewentualnego zywego countertrapa jesli boisz sie evenly
Tytuł: Odp: [TCG][April 2019] Orcust
Wiadomość wysłana przez: Izorist w 04 Czerwiec, 2019, 12:23:34
To bardzo dużo czynników, łącznie z faktem, że armag/grepher to nasza jedyna opcja na combo (około 1% tak jak liczyłem) :P