-
(https://i.imgur.com/mKJgnq6.png)
(https://i.imgur.com/SFtpubl.png)
(https://i.imgur.com/dTh7BaG.png)
Build taki bez dangerów. Sam jeszcze nie wiem na ile to pomysłowe a na ile głupie. Testuję, bo deck mnie zaciekawił podczas ogarniania mety pod MP'ki. Gram sobie teraz tym sproxowanym na spotkaniach (także no budget limit).
Dlaczego bez dangerów?
- chcę się zmieścić w 40 kartach, żeby stabilnie dobierać utility karty oraz side deck
- przy tak małym decku dangery gryzły się ze sky strikerami
- engine sky strikerowy jest mniejszy, zawsze robi to samo i szuka 4go calleda w postaci eagle boostera
Dlaczego te singlowe darki zamiast Neo Space Connectora?
- przy tak małym decku mam już nazbyt potencjalnych deadów
- delfin działa gorzej bez dangerów
- tak jest o jedną kartę krócej xd
Jeszcze nie wiem czy wolę skyblastera bo jest DARK czwórką czy mathematyka bo jest bardziej elastyczny i działa lepiej w mid-late.
Zastanawiam się też czy wolę impermanence czy chalice, bo impermy trochę gryzą się z The Phantom Knights of Shade Brigandine.
Zapraszam do poddawania mi pomysłów i kwestionowania moich wyborów, cobym mógł sobie uświadomić że coś źle pokminiłem.
-
Da sie grac Ashe i Twtw w mainie? Da sie :)
-
Instant Fusion jest całkiem spoko i Mind Control w sidzie jak jesteś pewien, że idziesz drugi.
-
Destrudo the Lost Dragon's Frisson jako dodatkowa opcja
-
Nie kolejna opcja, tylko bez tego Destrudo ten 3 kartowy normal summon / extender engine nie jest 1 kartowym starterem jeśli tego wymaga sytuacja. Nie wiem po co grać w tym decku upstarta bo jak atakujesz tym co masz zazwyczaj czyli Dingirsu + Bardiche + Galatea + np. harp wyszukany z Crescendo to 8200 i nie zabijasz, a jak opp ma klasyczne 8000 to łatwo go zabijasz bez kombinowania i wchodzenia w borrelsworda po tym jak przeszkadzales mu w robieniu i lamaniu pola. W jego miejsce moze 3ci Light Stage czy cos w tym stylu, co nie psuje konsystencji. Skyblaster też jest meh summonem imo obecnie jesli nie grasz link spidera w extra. Nie jestem pewien co do Hayate. 3 Instanty moga byc legitnym extenderem i spot removalem idac 2, moglbys cutnac ta Hayate, imo nie jest mega przydatna.
-
No Armag robi combo zrzucając Cloaka, który szuka Brygatynę. Poświęcasz wtedy Redoera, ale z kolei nie musisz grać Destrudo. Nie wiem jak często ma to znaczenie, ale potestuję ;)
Hayate jest pod Mystic Mine w side, ale jeszcze nie miałem okazji tego sprawdzić w praktyce (Imran Khan tak grał), poza tym jest luźnym slotem (tak jak spider/unicorn).
Dzisiaj będę testował na spotkaniu Instanty, bo faktycznie wydają się fajne.
-
Zrzucajac z Army lub Grephera grajac 1/1 ratio PK musisz zrzucić Bardichem Bootsy przez co potrzebujesz dodatkowego extendera, aby zrobic z Dingirsu druga Galate, wiec to nie jest full combo samo z siebie. A Destrudo sam zły nie jest do dobrania, extender, mozesz go sumnąć na bootsy robiac combo i ma level 4 przez co ułatwia zrobienie Redoera.
-
W sensie zawsze dingirsu mozesz zbic bardishem przy wejsciu :)
-
tracisz wtedy opcje na search counter-trapa w nastepnej turze, ewentualnego zywego countertrapa jesli boisz sie evenly
-
To bardzo dużo czynników, łącznie z faktem, że armag/grepher to nasza jedyna opcja na combo (około 1% tak jak liczyłem) :P