Mam nadzieję, że będzie chciało wam się to czytać
Jako, że w budowaniu decków od 0 moje doświadczenie jest w zasadzie zerowe, a owe potworki bardzo lubię, tak wiec chciałbym was prosić o pomoc w udoskonaleniu tego oto złomu. Nie będzie to jednak pełna decklista, ale kilka kart, które w tym decku są (przynajmniej tak mi się wydaje) obowiązkowe, a dalej warianty różnych innych kart.
Monster [15]:
Speedroid Terrortop x3
Speedroid Red-Eyed Dice x3
Speedroid Double Yoyo x3
Speedroid Taketomborg x3
Speedroid Menko x2
Spell [5]:
Speed Recovery x3
Raigeki x1
Soul Charge x1
Trap:
Extra [8]:
Hi-Speedroid Kendama x2
Hi-Speedroid Chanbara x2
Clear Wing Synchro Dragon x1
Scarlight Red Dragon Archfiend x1
Number 101: Silent Honor ARK x1
Na razie bez trapów i w samym mainie jest 20 kart, a w Extra, które jest dla tego decku bardzo ciasne 8. Liczę więc na wasze wsparcie co tu dopełnić i osobiście powiem co do tej pory grałem (z wyjątkiem).
Flying Kamakiri 1 x3/
Reborn Tengux3 - obydwie te karty mają swoje wady i zalety, z czego lepiej mi grała do tej pory ta pierwsza, bo jak wiadomo cały/większość decku to windy, a wstawienie
Speedroid Terrortop z niego i aktywowanie jego efektu jest mile widziane. Problem zaś powstaje, gdy nie jest niszczony przez walkę i tu
Reborn Tengu sprawuje się znacznie lepiej, jednak koniec Tengu w decku = koniec zabawy.
Speedroid Ohajikid x2 - (założenia tu tylko ze Speedroidami i bez innych tunerów) z
Speedroid Red-Eyed Dice ta karta była dla mnie... No niezbyt silna. Trzeba było grać
Old Entity Hastorr w Extra inaczej jest bezużyteczna. Nowy tuner w rodzinie Speedroidów otwiera opcję do
Hi-Speedroid Kendama, z tym, że właśnie ten nowy tuner... Też mnie jakoś specjalnie nie przekonuje.
Doppelwarrior x1 - "lubi się" z
Speedroid Double Yoyo zwłaszcza gdy ten idzie po
Speedroid Red-Eyed Dice no i z wszelakimi innymi wskrzeszaczami.
Level Eater x1 - też nie jest zły i jest lubiany przez
Doppelwarrior. Nadaje się, gdy w Extra jest wizja na
Shooting Quasar Dragon, bo poza tym to tak średnio raczej.
Galaxy Cyclone x2-3/
Mystical Space Typhoon x2-3 - po kilku grach zrezygnowałem z pierwszego spella na koszt drugiego z oczywistego powodu, którym była niemożność zrobienia niczego gdy deck został zablokowany przez spell/trap przeciwnika, mówiący 'bye bye ss". MST to nie rusza, czy spell/trap jest w secie, czy nie, choć nie można go użyć dwukrotnie to w wielu sytuacjach, gdy trzeba się pozbyć face-up karty przeciwnika jest na pewno bardziej użyteczny.
Shock Surprise - nie ma tej karty wyżej, bo jej zwyczajnie nie grałem. Niemniej bardzo mi się podoba i kwestia grać x2, czy x3?
One for One x1 - nie powiem, bo miła karta, gdy miało się na łapie
Level Eater lub wadzącego
Speedroid Red-Eyed DiceMind Control x1 - zbyt często jej nie dostawałem w grach, które rozgrywałem, ale myślę, że nie trzeba tłumaczyć dlaczego ją trzymałem.
Iron Call x2 - znów karta, którą lubi
Doppelwarrior, choć bywały z nią problemy jak deady przy pustym handzie.
Ponad to:
Foolish Burial x1,
Limiter Removal,
Pinpoint Guard x2,
Torrential Tribute,
Fiendish Chain x3,
Call of the Haunted,
Shooting Quasar Dragon,
Shooting Star Dragon,
Stardust Dragon,
Stardust Warrior,
Black Rose Moonlight Dragon,
Trishula, Dragon of the Ice Barrier,
Phonon Pulse Dragon,
Formula Synchron,
Ally of Justice CatastorJak widać niby dało się grać, ale deck ma na pewno więcej potencjału niż mój marny build. Widać, że zawsze moim celem było wstawienie Quasara, co nie zawsze wychodziło na dobre, dlatego szukam pomocy, sugestii, a może kart, które nie znam, a dobrze by współgrały tutaj, albo w innej wersji decku nie nastawionej na Quasara.