A tutaj moja lista tajnych agentów, kto czasami mnie podgląda na DB to pewnie widział jak tym pogrywam. To chyba jeden z moich ulubionych archetypów do zabawy. Pomimo hitów deck ma dalej potencjał, o ile nie zcegli :( Stał się strasznie podatny na handtrapy, a ciężko mi gdzieś upchać tutaj
Called by the Grave żeby dalej zmieścić się w 40tu.
Po straceniu
Number 42: Galaxy Tomahawk combo tego decku stało się strasznie nielinearne, bo trzeba grać
Mecha Phantom Beast Dracossack.
Słabe Dangery, czyli
Danger! Mothman!,
Danger! Chupacabra! i
Danger! Dogman! to pierwsi kandydaci do ścięcia, ale niestety czuję, że odbije się to na grywalności decku :/
SPYRAL Master Plan na dwa to moim zdaniem mus przy zagraniach z użyciem
Mecha Phantom Beast Dracossack.
Nasz podstawowy play to zrobienie
Power Tool Dragon aby wpuścić z pomocą
SPYRAL GEAR - Big Red Mecha Phantom Beast Dracossack. Potem z Dangerów i reszty wpuszczamy
Saryuja Skull Dread i dopiero wtedy można iść w SPYRAL combo.
Jest to o tyle znacząca różnica, że nie zaczynamy z
SPYRAL Double Helix, który nie daje zbyt wiele jako starter w tej liście. Deck w tym momencie staje się typowym glass cannonem, który potrafi dość konsystentnie wstawiać boardy nie do przejścia, jednak jest mega podatny na DOBRZE RZUCONE handtrapy i nie ma żadnego recovery playa.
Po przegranej kostce można OTKować, jednak nie jest to najlepsza opcja bo przeciwnik zazwyczaj ma dość przerwań żeby popsuć nam zabawę.
Fanów archetypu zapraszam do sugestii i komentowania listy, może wspólnie uda nam się dojść do grywalnego lokalnie decku
« Ostatnia zmiana: 07 Czerwiec, 2019, 17:40:37 Arashel »
Zapisane
YOU are the super retard!