Wątek: Wattkinetic Puppeteer  (Przeczytany 313 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Wattkinetic Puppeteer
« 01 Czerwiec, 2018, 09:33:34 »
0
Hej,
chciałem się dowiedzieć, czy Wattkinetic Puppeteer może przenieść potworka z Extra Monster Zone do Main Monster Zone. Dość intuicyjnie zawsze wydawało mi się że nie, przez słówko "another", ale w sumie spotkałem zaskakująco dużo odmiennych opinii w necie, więc powiedzcie proszę jak to w końcu jest :P

Odp: Wattkinetic Puppeteer
« #1 01 Czerwiec, 2018, 09:51:43 »
0
Jestem niemal pewny, że kiedy występuje słówko "another", możesz brać pod uwagę tylko te obiekty, które ono poprzedza. A main monster zone i extra deck zone to nie to samo.

Ponadto: http://yugioh.wikia.com/wiki/Card_Tips:Wattkinetic_Puppeteer - mówi tylko o przesuwaniu potów pod link, ale już nic o samych linakch, co moim zdaniem potwierdza, że extra deck monsterów nie możesz tykać o ile nie są wcześniek w mmz.

Odp: Wattkinetic Puppeteer
« #2 26 Listopad, 2018, 12:29:07 »
+1
Przychodzę z łopatą, ponieważ wbrew opinii użytkowników w temacie i poza nim dowiedziałem się, że jednak można ;D


Cytuj
You can also target a face-down monster, or monster in the Extra Monster Zone your opponent controls.
źródło: http://www.db.yugioh-card.com/yugiohdb/faq_search.action?ope=4&cid=13404&stype=1&sort=1&page=1&rp=10&request_locale=ja

Kanashimi Tomo

Odp: Wattkinetic Puppeteer
« #3 26 Listopad, 2018, 12:52:01 »
0
Jedno ale : Tekst na Column Switch po części wyklucza poprzednie stwierdzenie "że nie można". Czemu? Ze względu na dopisek w karcie :

Cytuj
Target 1 monster in your Main Monster Zone; move that target to another of your Main Monster Zones.


Powołując się na to jestem w stanie uwierzyć, że dopóki karta nie ma dopisku jak w przykładzie powyżej to można przesunąć ją z Extra Deck Zone'y do Main Monsterowej.

Przykłady kart mogących dokonywać transferu "EDZ->MMZ" : Mekk-Knight Indigo Eclipse, Trancefamiliar


EDIT : chodzi mi o publiczna opinie, że Watt nie działa w taki sposób, a jednocześnie staram się to zrobić bez powołania się na OCG x3
« Ostatnia zmiana: 27 Listopad, 2018, 09:05:47 Kanashimi Tomo »

Izorist

Odp: Wattkinetic Puppeteer
« #4 26 Listopad, 2018, 23:43:10 »
0
Powołując się na to jestem w stanie uwierzyć, że dopóki karta nie ma dopisku jak w przykładzie powyżej to można przesunąć ją z Extra Deck Zone'y do Main Monsterowej.
Well, niebardzo masz wybór, to co Icarus zacytował to dość jednoznaczny i bezwzględny ruling :D

Kanashimi Tomo

Odp: Wattkinetic Puppeteer
« #5 26 Listopad, 2018, 23:46:37 »
0
Nie mówię, że nie ;P Akurat musiałeś się czepnąć xDDD

Odp: Wattkinetic Puppeteer
« #6 27 Listopad, 2018, 09:04:27 »
0
Szczerze mówiąc ten ruling mnie zaskoczył, no bo po jakiego grzyba piszą w efekcie "another", skoro to tylko wprowadza w błąd?

Kanashimi Tomo

Odp: Wattkinetic Puppeteer
« #7 27 Listopad, 2018, 09:07:02 »
0
Technicznie rzecz biorąc jak mieliby zapisać to?

Odp: Wattkinetic Puppeteer
« #8 27 Listopad, 2018, 09:10:45 »
0
Prawdopodobnie tak:

(Quick Effect): You can send this card from your hand or field to the GY, then target 1 monster your opponent controls; move that target to one of their unused Main Monster Zones.

W ten sposób nie ma tego "another", które sugeruje, że zarówno punkt startowy jak i docelowy musi być takim samym Zone na planszy.

Link sponsorowany