Wątek: Rush Duel Kuribott  (Przeczytany 295 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Keisuke

Rush Duel Kuribott
« 24 Wrzesień, 2020, 19:19:54 »
0
Hej mam pytanie odnośnie działanie efektu Kuribott'a brzmi on następująco:

[Requirement] If you control no other monsters, you can pay 500 LP.
[Effect] Add 1 "Kuribott" from your GY to your hand.

Moje pytanie brzmi następująco, Kuribott musi być na polu czy mogę go użyć z cmentarza coś na zasadzie Volcanic Shella

Hacker

Odp: Rush Duel Kuribott
« #1 24 Wrzesień, 2020, 19:36:36 »
0
Jest to eff z pola. Wskazuje na to część sposobu aktywacji czyli "if you control no other monsters". Czyli w wielkim skrócie płacisz koszt karty by dodać 1 kopie karty o tym samym imieniu z GY do ręki

Flasher

Odp: Rush Duel Kuribott
« #2 24 Wrzesień, 2020, 19:38:32 »
+2
W tekście Volcanic Shell jest jasno napisane, że używamy go gdy znajduje się on na cmentarzu:
This card must be in the Graveyard to activate and to resolve this effect.Kuribott nie ma takiej wzmianki.

I generalnie wszystkie efekty, które nie maja jasno napisane, że odpalają się w miejscach niestandardowych nalezy traktować jako odpalane z pola. Tak jak napisał Hacker.

Hacker

Odp: Rush Duel Kuribott
« #3 25 Wrzesień, 2020, 02:06:55 »
0
W sumie nawet pierwsza linijka mówi i tu czytuje "jeśli ty nie kontrolujesz innych potworów "na polu to możesz zapłacić 500 lp by dodać kuribotta z grave do ręki .
Czyli żeby użyć efektu kuribotta wystarczy nie mieć potworów w monster zone by nie było nie porozumiem

Nie zgodzę się z tobą. TA karta MUSI być NA POLU i dodatkowo być SAMA by wg aktywować ten eff. Kuribott z pola dodaje innego Kuribotta z GY
« Ostatnia zmiana: 25 Wrzesień, 2020, 02:18:16 Hacker »

Link sponsorowany
 

Podobne tematy Yu-Gi-Oh!

  Temat / Zaczęty przez Ostatnio
Ostatnio 20 Kwiecień, 2019, 11:10:31
Razmus
Ostatnio 11 Czerwiec, 2019, 15:09:28
Mr.nemesis
Ostatnio 11 Czerwiec, 2019, 10:00:02
Illidan
Ostatnio 10 Kwiecień, 2020, 07:46:43
Razmus
Ostatnio 29 Maj, 2020, 14:43:05
Razmus