Wątek: Magical Meltdown i Invokacja  (Przeczytany 509 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Oma

Magical Meltdown i Invokacja
« 01 Marzec, 2020, 22:27:11 »
0
Dzień dobry, mam pytanie odnoście zasad i rulingów.

Mam na polu Magical Meltdown, aktywuję Invocation. Pomyślnie przywołałem potwora, mój przeciwnik nie może nic aktywować na summon. Następnie chcę aktywować 2 efekt Invocation (ten z powrotem do talii). Pytanie jest, czy przeciwnik może aktywować jakiś swój efekt pomiędzy summonem mojej fuzji i aktywacją efektu Invocation w cmentarzu.

MateMatyk

Odp: Magical Meltdown i Invokacja
« #1 01 Marzec, 2020, 22:33:50 »
0
https://www.yugioh-card.com/en/gameplay/fasteffects_timing.html

Po rozpatrzeniu każdego chainu gracze mają szansę aktywować quick effekty przed przejściem do open game state.
Drugi efekt Invokacji nie jest quickiem, więc można go aktywować tylko w open game state.

Jeśli w oknie po summonie nie aktywuje się żaden efekt/karta, to przechodzicie od razu do open game state i przeciwnik nie może nic aktywować. Jeśli natomiast aktywujesz jakiś efekt (bo tylko ty jako gracz wzywający możesz dzięki efektowi Magical Meltdown to w tym oknie zrobić), np. Cross-Sheep, to przeciwnik dostanie szanse na aktywację quick efektów po rozpatrzeniu chaina.
« Ostatnia zmiana: 01 Marzec, 2020, 22:41:52 MateMatyk »

Icarus

Odp: Magical Meltdown i Invokacja
« #2 01 Marzec, 2020, 22:52:52 »
0
To ja przy okazji się podłączę pod temat:
Kiedy gracz A ma włączone Magical Meltdown, a gracz B aktywuje Shaddoll Fusion, to czy gracz B może potem (tj kiedy fusion-monster zostanie przyzwany) aktywować efekty swoich shaddoll monsterów użytych jako materiały, np Shaddoll Beast

kuros

Odp: Magical Meltdown i Invokacja
« #3 01 Marzec, 2020, 23:17:53 »
0
A czemu nie?0_o , to dotyczy fuzji gracza A , nie gracza B :)

Razmus

Odp: Magical Meltdown i Invokacja
« #4 02 Marzec, 2020, 02:33:17 »
+1
A czemu nie?0_o , to dotyczy fuzji gracza A , nie gracza B :)

Icarus się zapewne sugeruje tym jak zostało to zrulowane na YCS Las Vegas i oczywiście jest to błędne ;)

Lampart

Odp: Magical Meltdown i Invokacja
« #5 02 Marzec, 2020, 10:01:15 »
0
When this card is activated: You can add 1 "Aleister the Invoker" from your Deck to your hand. The activation of your cards and effects that include an effect that Fusion Summons a Fusion Monster cannot be negated, also your opponent's cards and effects cannot activate when a monster is Fusion Summoned this way. You can only activate 1 "Magical Meltdown" per turn.

Podkreśliłem słowa klucze by każdy mógł sobie odpowiedzieć na pytanie icrusa sam :)

Oma

Odp: Magical Meltdown i Invokacja
« #6 03 Marzec, 2020, 15:35:36 »
0
Gdybym mając swój Magical Meltdown użył bym Super Polymerization na potworach przeciwnika, to przeciwnik może użyć efektów Shaddoll np. Shaddoll Beast?

Kiedy przywołuję fuzjię mając swojego Magical Meltdown, to czy przeciwnik ma jakąkolwiek możliwość użyć Torrential Tribute?

Lampart

Odp: Magical Meltdown i Invokacja
« #7 03 Marzec, 2020, 16:44:58 »
+1
1. Nie

2. Też nie

Yano

Odp: Magical Meltdown i Invokacja
« #8 03 Marzec, 2020, 17:20:13 »
0
Druga część meltdown mówi, że w summoning window opp nie może odpalić kompletnie nic. Czyli właśnie w tym okienku kiedy odpalają się floaty shaddoli oraz owca. To też część warta uwagi, chociaż MST.TV ma na kanale to fajnie wytłumaczone.
« Ostatnia zmiana: 03 Marzec, 2020, 17:24:20 Yano »

Link sponsorowany
 

Podobne tematy Yu-Gi-Oh!

  Temat / Zaczęty przez Ostatnio
Ostatnio 24 Marzec, 2016, 12:46:18
Shuzo
Ostatnio 08 Listopad, 2017, 20:21:09
thamil
Ostatnio 08 Styczeń, 2020, 12:06:36
Yano