Wątek: Fusion summon - pytanie o zasady przyzwania.  (Przeczytany 718 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

scoorix

Fusion summon - pytanie o zasady przyzwania.
« 06 Listopad, 2013, 22:40:52 »
0
Witam chodzi mi dokładnie o sytuacje czy jedna karta może spełnić 2 warunki dotyczące przyzwania fusion monster.
Czy żeby przyzwać Elemental HERO Absolute Zero można użyć Elemental HERO Bubbleman i innego potwora np. o atrybucie światła, czy musi być jeszcze jeden potwór o wodnym atrybucie.

Lampart

Odp: Fusion summon - pytanie o zasady przyzwania.
« #1 06 Listopad, 2013, 22:42:27 »
0
Nie może,jeden potwór=jeden warunek

Mich

Odp: Fusion summon - pytanie o zasady przyzwania.
« #2 06 Listopad, 2013, 22:54:31 »
0
Sam gram E HERO i każdy Fusion Monster ma swoje warunki. W przypadku Elemental HERO Absolute Zero musisz użyć 1 HERO i 1 water monster, czyli jeśli chcesz użyć Bubblemana to łączysz jego jako tego water monster i potrzebujesz jeszcze 1 HERO

Izorist

Odp: Fusion summon - pytanie o zasady przyzwania.
« #3 06 Listopad, 2013, 23:14:04 »
0
Sam gram E HERO i każdy Fusion Monster ma swoje warunki. W przypadku Elemental HERO Absolute Zero musisz użyć 1 HERO i 1 water monster, czyli jeśli chcesz użyć Bubblemana to łączysz jego jako tego water monster i potrzebujesz jeszcze 1 HERO
albo traktujesz Bubble'a jako HERO i potrzebujesz jeszcze watera ;)

Link sponsorowany
 

Podobne tematy Yu-Gi-Oh!

  Temat / Zaczęty przez Ostatnio
Ostatnio 15 Listopad, 2013, 12:06:15
Wolv
Ostatnio 01 Sierpień, 2014, 16:40:05
Izorist
Ostatnio 24 Listopad, 2015, 11:06:39
zimny123z
Ostatnio 30 Marzec, 2016, 23:12:01
Izorist
Ostatnio 04 Maj, 2016, 13:47:55
PapoKamieniak