Wątek: Efekty U.A.  (Przeczytany 300 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Efekty U.A.
« 04 Czerwiec, 2015, 23:12:32 »
0
Dwa pytanka:

1. Czy efekt U.A. Blockbacker można użyć w turze przeciwnika?

2. Jeśli U.A. Penalty Box zostanie zniszczony podczas gdy są usunięte z jego efektu potwory, to czy one wrócą na pole w 2 end phasie?

« Ostatnia zmiana: 17 Czerwiec, 2015, 11:13:33 Flasher »

Izorist

Odp: U.A.
« #1 04 Czerwiec, 2015, 23:18:03 »
+1
1. Tak, to trigger.
2. Tak, to jest trigger-like effect continuous trapa, i po poprawnym resolvie jest od niego niezależny.

Odp: U.A.
« #2 04 Czerwiec, 2015, 23:37:58 »
0
Ok, to jeszcze jedno:
- Czy mogę użyć efektów potworów wezwanych przez U.A. Turnover Tactics na potwory przeciwnika również wezwane przez tą kartę?

Izorist

Odp: U.A.
« #3 05 Czerwiec, 2015, 01:04:21 »
0
Tak, nie widzę powodu, żeby miało tak nie być. Możesz nawet użyć tego U.A. Blockbacker'a.

Link sponsorowany
 

Podobne tematy Yu-Gi-Oh!

  Temat / Zaczęty przez Ostatnio
Ostatnio 07 Grudzień, 2013, 18:29:07
Wolv
Ostatnio 24 Listopad, 2015, 11:06:39
zimny123z
Ostatnio 19 Styczeń, 2017, 12:29:52
Flasher
Ostatnio 16 Październik, 2017, 16:58:20
Izorist
Ostatnio 14 Czerwiec, 2018, 23:03:06
Izorist