Wątek: D.D. Crow vs Scarm  (Przeczytany 491 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Chichotek

D.D. Crow vs Scarm
« 29 Wrzesień, 2014, 00:26:26 »
0
D.D. Crow vs Scarm, Malebranche of the Burning Abyss... czy eff Scarma wejdzie?

Pytam bo np. XX-Saber Darksoul ma podobny effect i jak nie jest na grave w end phase to eff się nie resolvuje (po erracie tak jest + ruling) i dlatego pytam czy tak samo jest ze Scarmem bo ten nie posiada żadnych rulingów.

Sergio

Odp: D.D. Crow vs Scarm
« #1 29 Wrzesień, 2014, 00:27:46 »
+1
Eff scrama nie wejdzie, bo resolvuje w end phase jak jest na cmentarzu.

Izorist

Odp: D.D. Crow vs Scarm
« #2 29 Wrzesień, 2014, 00:42:32 »
+2
Eff scrama nie wejdzie, bo resolvuje w end phase jak jest na cmentarzu.
bo aktywuje się w end phase na grave.

Link sponsorowany
 

Podobne tematy Yu-Gi-Oh!

  Temat / Zaczęty przez Ostatnio
Ostatnio 03 Maj, 2017, 10:19:09
Kanashimi Tomo