Wątek: Blackwing  (Przeczytany 157 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Blackwing
« 02 Grudzień, 2018, 22:07:51 »
0
Proste pytanie, czy po użyciu efektu Blackwing - Simoon the Poison Wind i po normal summonie go na pole można wykonać jeszcze normal summon innego potwora?

Odp: Blackwing
« #1 02 Grudzień, 2018, 22:51:22 »
0
Można, bo to normal summon z efektu, coś w stylu Yosenju Kama 1. Albo jeszcze lepszy przykład to True Draco Heritage.

Link sponsorowany
 

Podobne tematy Yu-Gi-Oh!

  Temat / Zaczęty przez Ostatnio
Ostatnio 02 Wrzesień, 2013, 19:45:42
Izorist
Ostatnio 19 Luty, 2016, 21:46:26
Izorist
Ostatnio 12 Styczeń, 2017, 01:25:15
Izorist