Wątek: Najgorsze archetypy ever, czyli co was zawiodło lub co zignorowaliście  (Przeczytany 3058 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Fifi

Ninja
spirit

Razmus


Fifi

Ninja - fajna mechanika, klimatyczne karty, niestety ciągle jest to totalnie niegrywalne. Wyjście Hanzo miało zrobić z tego coś grywalnego, okazało się za słabe.

Spirit - w zasadzie deck ma wszystkie dobre efekty, no ale dalej jest niegrywalnym g****m.

Cloud

Cyberdarki - bardzo fajny archetyp mimo że składający się z 3 stworów plus fuzji a tak naprawdę nie robiący nic :/.

Chris Cornell

Robi łatwe jednokartowe synchro 6, po prostu, kiedy można było nareszcie zrobić z tego coś sensownego, to ns-ss-synchro/xyz raz a turę nie robiło już na nikim wrażenia. Jako fusion deck były do d**y, jako synchro deck spóźniły się na imprezę.

Geralt

Że się tak wtrącę... mnie osobiście zawiódł deck typu Geargia (zwykła) nie próbowałem na tej bańce ale sądze że na na tej jak i na następnej nie będzie możliwości wygrania nim tak jak przed wyjściem duelist alinace...

Regis

Robi łatwe jednokartowe synchro 6, po prostu, kiedy można było nareszcie zrobić z tego coś sensownego, to ns-ss-synchro/xyz raz a turę nie robiło już na nikim wrażenia. Jako fusion deck były do d**y, jako synchro deck spóźniły się na imprezę.

+1

teraz są zwyczajnie za słabe i za wolne, natomiast pojedyncze synchro/xyz bardzo łatwo przez nie wpada. To moje kolejne marzenie po Blue-Eyesach, Red-Eyesach (na 2 których jestem troche zawiedziony), oraz Cydrach (tu akurat poszło bardzo dobrze) jako czwarty archetyp, któremu zdałby się support.

Cloud

Robi łatwe jednokartowe synchro 6, po prostu, kiedy można było nareszcie zrobić z tego coś sensownego, to ns-ss-synchro/xyz raz a turę nie robiło już na nikim wrażenia. Jako fusion deck były do d**y, jako synchro deck spóźniły się na imprezę.

No w tym wypadku to chodziło mi właśnie o robienie fuzji, czyli jeszcze czasy sprzed ery synchro, a co tego łatwego robienia synchro 6 to sam na to wpadłem jak wyszły dragunity :D.

Rock

Że się tak wtrącę... mnie osobiście zawiódł deck typu Geargia (zwykła) nie próbowałem na tej bańce ale sądze że na na tej jak i na następnej nie będzie możliwości wygrania nim tak jak przed wyjściem duelist alinace...
(kliknij aby pokazać/ukryć)

Talasiek

Zdecydowanie Fortune Lady deck. Mega potencjał, jednak tylko, gdy ma sie mega szczęście. Gdy trafia Ci się Future Visions a nie udało Ci się z Fortune Lady Light to koniec. Próbowałem już tyle razy stworzyć ten deck na tyle, żeby gra miała sens, jednak nawet mimo sugerowania się tyloma opiniami co do supportu dla Fortune Ladies - kicha.  A szkoda, bo Fortune Lady Dark ma świetny eff jak już uda się ją mieć w grze i podwyższyć lvl ;)

Kolejny to Gagaga - jeden z moim ulubionych, jednak deck, gdzie po jednej rundzie zostajesz bez karty w ręce :/ Po wyjściu Gagaga SisterGagaga Mancer z OCG myślałem, że deck zrobi sie naprawdę popularny a tu tylko kpiny i żarty na jego temat. Dajmy przykład używasz większości kart z ręki, żeby przywołać silnego xyz'a, przeciwnik aktywuje Bottomless Trap Hole i po Tobie. SZKODA, SZKODA, SZKODA!

Obecnie używam od jakiegoś czasu Blackwings i muszę przyznać, że świetnie się sprawuje.

Dunkoro

Herald of Ultimateness - na papierze wygląda super, łatwe wstawianie w pierwszej turze, bezbolesne wygrywanie gier. Problemem się okazało to, że sporo decków jest w stanie go ściągnąć inaczej niż wypstrykując go z Fairies w ręce.

Hiruma

nominuje Dustony o tytuł najbardziej beznadziejnego archetypu ever  8)

Rock

Herald of Ultimateness - na papierze wygląda super, łatwe wstawianie w pierwszej turze, bezbolesne wygrywanie gier. Problemem się okazało to, że sporo decków jest w stanie go ściągnąć inaczej niż wypstrykując go z Fairies w ręce.
Nie rozumiem, jak można tgo inaczej ściągnąć. opp coś robi ty mu blokujesz.  Proste.

Dunkoro

Herald of Ultimateness - na papierze wygląda super, łatwe wstawianie w pierwszej turze, bezbolesne wygrywanie gier. Problemem się okazało to, że sporo decków jest w stanie go ściągnąć inaczej niż wypstrykując go z Fairies w ręce.
Nie rozumiem, jak można tgo inaczej ściągnąć. opp coś robi ty mu blokujesz.  Proste.

Popularne karty które go łatwo ściągają;
Stellarnova Alpha
Breakthrough Skill

Agreel

Tylko zwróć uwagę na to, że Herald nie jest once per turn więc BTS'y, Fiendishe itp. nic ci nie dadzą jak opp ma wystarczającą ilość fairy na łapie. Co do counter trapów to racja, szczególnie może być to znaczące jak dostaniemy Solemn Strike.

Dunkoro

Tylko zwróć uwagę na to, że Herald nie jest once per turn więc BTS'y, Fiendishe itp. nic ci nie dadzą jak opp ma wystarczającą ilość fairy na łapie. Co do counter trapów to racja, szczególnie może być to znaczące jak dostaniemy Solemn Strike.

Zdaję sobie z tego faktu sprawę. Zdaję też sobie sprawę z faktu, że Herald nie jest w stanie zanegować aktywacji efektu spella/trapa, co sprawia, że aktywowanie Breakthrough Skill z cmentarza neguje efekt Heralda na turę bez możliwości odpowiedzi...

Agreel

A racja, zapomniałem o tej części efektu, nevermind. xD

Link sponsorowany
 

Podobne tematy Yu-Gi-Oh!

  Temat / Zaczęty przez Ostatnio
Ostatnio 05 Sierpień, 2013, 12:11:41
Wolv
Ostatnio 18 Sierpień, 2014, 14:36:31
Hunt
Ostatnio 26 Maj, 2015, 21:37:26
Whisper
Ostatnio 28 Kwiecień, 2015, 23:23:13
Speicher
Ostatnio 20 Wrzesień, 2015, 00:58:20
Kamildos