Wątek: Yu-Gi-Oh! Master Duel  (Przeczytany 6023 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

MateMatyk

Yu-Gi-Oh! Master Duel
« 21 Styczeń, 2022, 13:24:58 »
+3
Temat na przemyślenia, strategie, decklisty, dyskusję o metagame etc :DD

1) Best of 1 sucks
2) Maxx "C" słabszy niż myślałem na początku, ale dalej najlepszy handtrap
3) System zbierania kart bez tragedii, na początku dostajemy naprawdę dużo gemów po paczki. Chyba lepszy niż w HS, ale mimo wszystko dalej gorzej niż w MtG Arena zdecydowanie.
4) W EP najpierw pyta się o odpalenie Sky Striker Mecha Modules - Multirole, a potem Sky Striker Ace - Shizuku i nie da się tego zmienić w żaden sposób, co ciągnie Strikera pół tiera w dół xd

Aligatur

Odp: Yu-Gi-Oh! Master Duel
« #1 21 Styczeń, 2022, 15:06:40 »
+1
Narzucona kolejność phase triggerów ssie tłustą pałę, chciałbym odpalać Metaphysy w dowolnej kolejności.
Śmieszne są niektóre karty, niby jest Salamangreat Blaze Dragon jeszcze w TCG niewydany, ale nie ma tekstu xD

Yano

Odp: Yu-Gi-Oh! Master Duel
« #2 21 Styczeń, 2022, 17:15:00 »
0
Wydaje mi się, że kwestia z Maxx C jest taka, że dużo combo decków na liście OCG ma podcięte skrzydła w jakiś sposób. No i tu działa też element psychologiczny, że mniej osób gra monke full combo gdy jest maxx C w mecie. No i striker z dwoma engage i 3 rolle jest tu mocnym deckiem. Tak jak eldlich który jest bardzo mocny, bo ma 3 skill drainy, vanitę, maxxa i pozostałe raki.

SandoRo

Odp: Yu-Gi-Oh! Master Duel
« #3 21 Styczeń, 2022, 22:20:35 »
0
Phi ja już nabiłem gold 2(  platyna w drodze) bez żadnym problemu i to Fluffalem.  8|. Solo mode też przyjemny miła odskocznia od mety. Wszystko może grać tak jak chcę. No poza trickstarem. Bo ucieli go do maksimum xd


System kraftu jeszcze ujdzie, gemy klasycznie dużo na start potem dawaj hajs. Klasyczny system gacha.

Entelarmer

Odp: Yu-Gi-Oh! Master Duel
« #4 22 Styczeń, 2022, 16:12:19 »
0
Chciałem zacząć beztroskie YGO rodem z LOB-a, ale już od pierwszych chwil są współczesne decki (i FTK - na szczęście chyba żaden spryciarz nie umie tym grać, bo na razie sami scoopują). xD

Na szczęście wynika to z tego, że złożyć sensowną talię archetypową jest banalnie prosto. Jak dotąd nie widzę nic powyżej UR, które NA RAZIE nie trafiają się aż tak rzadko, a wystarczy trafić 3 (2 jeśli oba są... błyszczące? Jeszcze nie do końca rozumiem ten system), by zrobić DOWOLNĄ UR/SR etc. (co, btw, daje 1 darmowy pakiet zestawu zawierającego tę kartę).

Mety nawet nie dyskutuję, bo dopiero siedzę na srebrze. :P

Wojtas

Odp: Yu-Gi-Oh! Master Duel
« #5 22 Styczeń, 2022, 17:55:26 »
+1
Chciałem zacząć beztroskie YGO rodem z LOB-a, ale już od pierwszych chwil są współczesne decki (i FTK - na szczęście chyba żaden spryciarz nie umie tym grać, bo na razie sami scoopują). xD

Na szczęście wynika to z tego, że złożyć sensowną talię archetypową jest banalnie prosto. Jak dotąd nie widzę nic powyżej UR, które NA RAZIE nie trafiają się aż tak rzadko, a wystarczy trafić 3 (2 jeśli oba są... błyszczące? Jeszcze nie do końca rozumiem ten system), by zrobić DOWOLNĄ UR/SR etc. (co, btw, daje 1 darmowy pakiet zestawu zawierającego tę kartę).

Mety nawet nie dyskutuję, bo dopiero siedzę na srebrze. :P
Taa. Tylko co dalej. 1szy dzień 7k gemów. Drugi ze 4. Trzeci trzeba robić solo aby coś kupić. Jak Konami nie poskąpi gemów i doda jakieś fajne tryby, że będzie jako tako dało się to farmić, jak nie to pay to play.
Plat 5 autorskim deckiem, a ostatnio na poważnie grałem w 2012 roku ; o

I tak:
Maxx C to głupia karta
Dlaczego ludzie grają deckami których pierwsza tura trwa 10 minut
Tribrigade jest głupie
Cyberse są głupie
Ktoś mi powie co znegować tym trapem z z takim fajnym mechaniczym smokiem na to?
EDIT: aha. fajny ten skystriker.
« Ostatnia zmiana: 22 Styczeń, 2022, 22:27:22 Wojtas »

Yano

Odp: Yu-Gi-Oh! Master Duel
« #6 23 Styczeń, 2022, 04:52:32 »
0
Nie no giereczka jest spoko do popykania sobie. Jakby jeszcze zrobili opcję listingu TCG i OCG na rankedy to byłoby spoko.

SandoRo

Odp: Yu-Gi-Oh! Master Duel
« #7 23 Styczeń, 2022, 13:21:36 »
0

Taa. Tylko co dalej. 1szy dzień 7k gemów. Drugi ze 4. Trzeci trzeba robić solo aby coś kupić. Jak Konami nie poskąpi gemów i doda jakieś fajne tryby, że będzie jako tako dało się to farmić, jak nie to pay to play.


Ale chłopie nikt ci tu za free gemów nie da xD Tak działa ten biznes że dają dużo na start a potem pan płać jak chcesz się dalej bawić.

Jak ci meta nie pasuje zawsze możesz zrollować konto i stworzyć sensowny tier lub dalej się bawić w Kaibę i Yamiego i płakać że gra jest bee...

Yano

Odp: Yu-Gi-Oh! Master Duel
« #8 23 Styczeń, 2022, 17:14:01 »
0
Można też grać invokedem albo eldlichem i porzucić człowieczeństwo. No i psuć innym zabawę flipując flooda.

Razmus

Odp: Yu-Gi-Oh! Master Duel
« #9 23 Styczeń, 2022, 17:38:59 »
0
Można też grać invokedem albo eldlichem i porzucić człowieczeństwo. No i psuć innym zabawę flipując flooda.

Mówisz o odrzuceniu człowieczeństwa? To w takim razie nie grałeś jeszcze Numeronem na rankedzie ;DD

SandoRo

Odp: Yu-Gi-Oh! Master Duel
« #10 23 Styczeń, 2022, 19:30:38 »
+1
Ehh szkoda że Trickstar i Kopalnia gniją na banliście. Wtedy czułbym pełną satysfakcję  z tej gry  ;D

Yano

Odp: Yu-Gi-Oh! Master Duel
« #11 23 Styczeń, 2022, 20:59:37 »
0
Kopalnia jest kartą dla badów. Skill drain, który jest na 3 też. Mogliby red reebot na 3 dać i nagle małpy by podniosły bunt ;p

Nimrod

Odp: Yu-Gi-Oh! Master Duel
« #12 24 Styczeń, 2022, 08:34:13 »
+1
Ściągnąłem, pograłem. Gra bardzo przyjemna estetycznie, na razie skutecznie odwraca moją uwagę od tego, że nie operuję fizycznymi kartami, a to mnie zawsze dosyć szybko odrzucało od innych symulatorów czy duelingbooka.

Gemów dali aż nadto, odtworzyłem cały mój zombie deck i jeszcze zostało mi parę kart do zmielenia, gdybym chciał inne hand trapy grać. Na razie nie scraftowałem sobie floodgate'ów, bo nie chcę zaczynać przygody z nową platformą od zbrodni wojennych :D Powoli sobie gram te rankedy, póki co raz trafiłem na drytrona, nie spotkałem ani jednego zoo, eldlicha, czy VW, za to trafiłem na gościa, który grał stall burnem i zaczął od Gold Sarcophagus po Messenger of Peace, a potem summonował Neo-Spacian Air Hummingbird  :x

Solo mode też mi się podoba, jako że można powtarzać wielokrotnie te walki bez żadnych konsekwencji; proponuję taki zrobić sobie takie wyzwanie, żeby przejść po kolei wszystkie, korzystając z talii złożonej wyłącznie z kart normal i rare, miejscami robi się to naprawdę zabawne.

Arashel

Odp: Yu-Gi-Oh! Master Duel
« #13 24 Styczeń, 2022, 09:20:34 »
0
fajna gra

Lampart

Odp: Yu-Gi-Oh! Master Duel
« #14 24 Styczeń, 2022, 11:37:46 »
+2
To, że Konami wydało grę gdzie można bez problemu za darmo w 2 dni złożyć dwa decki T1 to jest największy plot twist tego oku a to dopiero styczeń. Przecież tu darmowo o wiele szybciej złoży się deck T1 niż w Hsie czy Arenie.

brzezik

Odp: Yu-Gi-Oh! Master Duel
« #15 24 Styczeń, 2022, 11:53:49 »
0
Dlatego nie rozumiem placzu xD Bo1? Szkoda, ze inne karcianki online tez są Bo1 i jakoś nikt nie płakał na to do tej pory xD OCG banlista? A co chcialbyś grać wszedzie ten sam format? To dla tych co mówią, w OCG to maja fajnie bo maja *wstaw dowolna karte*.

MateMatyk

Odp: Yu-Gi-Oh! Master Duel
« #16 24 Styczeń, 2022, 12:31:16 »
0
Przecież tu darmowo o wiele szybciej złoży się deck T1 niż w Hsie czy Arenie.

Akurat złożenie T1 w Arenie jest prostsze. Ja na razie otworzyłem 8 dziesięciopaków, i oto wyniki:

(kliknij aby pokazać/ukryć)

14 UR w 80 paczkach, to jest mniej niż 2 UR na 10 paczek. Nawet zakładając że nie mam szczęścia, przy tym co czytałem na reddicie i zodiacu można spokojnie przyjąć, że 2-3 UR na 10 paczek dostajesz. Czyli w zasadzie jedno dowolne. Deck ma zwykle od 12 do 20 UR.
A ja już w tym momencie, 5 dnia grania, nie jestem w stanie zarobić na 10pack poprzez misje. Na początku dostałem wysyp gemów, i z dnia na dzień dostaję ich mniej i mniej za robienie rzeczy.
W arenie joker rare'y które możesz sobie wymienić na dowolnego lecą często, a za każde 6 paczek otwartych dostajesz kolejne.

W Arenie dużo większy był rozrzut "taniości" talii to po pierwsze, zawsze były ze 2 T1 które można było złożyć na 10-12 rare'ach. Po drugie w Arenie dużo łatwiej zastąpić drogi manabase niewiele gorszymi zamiennikami. Tutaj nie ma żadnej opcji zastąpić Maxxa czy ashę kartą robiącą podobne rzeczy SR lub niżej.
Po trzecie, Arena dużo bardziej nagradza za dobre granie. Tam wchodziłeś w drafta, robiłeś dobry deck i jak umiałeś grać w 90% przypadków wychodziłeś na spory plus, przez co 2 dni później znowu mogłeś wejsć w drafta i wyjść na spory plus. Tutaj nie ma takiej możliwości - wbijanie wyższych rang nagradza minimalnie (bo co to jest 100 gemów).
Po czwarte, ceny paczek w $$ są wyższe niż na arenie.

Także sory, ale arena wypada dużo lepiej.

Kuballo

Odp: Yu-Gi-Oh! Master Duel
« #17 24 Styczeń, 2022, 13:39:50 »
+1
Wczoraj wieczorem ukończyłem laddera i oto, co myślę na temat:

Bo1 - Fakt, że gramy jedną gierkę, zamiast standardowych trzech, przypomina mi Pokemon TCG, gdzie techy również trzeba grać w main decku,
 ponieważ nie ma side decku. Po dotarciu do platyny zostałem zmuszony do mainowania nie tylko Harpie's Feather Duster, ale także
 playsetu Twin Twisters, przez wysyp przede wszystkim Eldlicha, ale również True Draco i Monarchów.
 Poza tym uważam, że rozgrywka w takiej formie jest ciekawą odmianą dla znanych nam standardów (to samo myślę o banliście, ale to może
 być już bardziej kontrowersyjna opinia).

Koszt talii - Matma słusznie zauważył, że średnia ilość UR kart jeśli chodzi o metadecki mieści się w przedziale 12-20. Jednak, tak jak zresztą
 w TCG, od całkowitego kosztu talii można odliczyć staple. W obu moich taliach (i w trzeciej składanej nota bene też) gram standardowe 3x
 Maxx "C" 3x Ash Blossom & Joyous Spring i 2 albo 3 Nibiru, the Primal Being. W każdej z nich gram też
 Apollousa, Bow of the Goddess i parę innych kart spod szyldu "Extra Deck toolbox". Do Tri-Brigade'a wystarczyło scraftować
 Tri-Brigade Shuraig the Ominous OmenAncient Warriors Oath - Double Dragon Lords, żeby mieć komplet UR
 (przykładowa decklista, gdzie oprócz wyżej wymienionych gra się karty, które powtarzają się w innych taliach).

Co dalej? - Póki co czekam już tylko na koniec miesiąca i reset rankingu, bo Solo Mode skończony, Platyna 1 wbita, a Duel Pass zebrany.
 Jestem ciekaw jak będzie wyglądała zmiana banlisty. Czy nastąpi razem z początkiem nowego sezonu rankingowego? Czy dostaniem o niej
 jakiekolwiek informacje zanim zostaniemy postawieni przed faktem?
 Czekam również na daszy rozwój Solo Mode'a, który podobał mi się nie tylko ze względu na darmowe karty i gemy, ale również przez
 przedstawienie historii archetypów.

Lampart

Odp: Yu-Gi-Oh! Master Duel
« #18 24 Styczeń, 2022, 14:02:55 »
0
Przecież tu darmowo o wiele szybciej złoży się deck T1 niż w Hsie czy Arenie.

Akurat złożenie T1 w Arenie jest prostsze. Ja na razie otworzyłem 8 dziesięciopaków, i oto wyniki:


Czy da się w arenie w 1 dzień złożyć topowy deck z free zasobów? Kwestia późniejszego grindowania jeszcze nie jest znana więc ciężko porównać ale jestem niemal pewien, że w arenie w 1 dzień decku nie złożysz.

MateMatyk

Odp: Yu-Gi-Oh! Master Duel
« #19 24 Styczeń, 2022, 14:19:15 »
0
Tego nie wiem, ale bardzo możliwe że tak. Mono red był zawsze super tani. Jeśli nie, to i tak zajmuje to dosłownie pewnie ze 3 dni grania. Wolę dostać mniej na start, a potem mieć możliwość zdobywania większej ilości kart przez długi czas. Tutaj po 5 dniach nie dostaję już prawie nic, daily questy są za łącznie chyba 65 gemów.


Cytuj
Kwestia późniejszego grindowania jeszcze nie jest znana

Nie wiem jakie wejdą zmiany, ale na tę chwilę widać dokładnie co jest w grze i jakie są nagrody. Po pierwszym tygodniu nie będzie więcej jak koło 100 gemów dziennie za zrobienie wszystkich daily questów (bo jeszcze jakieś z logowaniem chyba wchodzą), a pojedyncza paczka nie daje Ci w zasadzie nic, bo jeśli nie trafisz UR, to jest ona jakby pusta. Jak wprowadzą więcej nagród, drafty etc to będzie można rozmawiać, ale na tę chwilę nie jest tak koloro jak ludzie gadają.

+ Nie wiem jak można odliczać koszty staple'ów, nie każdy deck gra te same, a wszystkie praktycznie są UR więc trzeba decydować które kraftujesz NAWET biorąc pod uwagę ile dostałem na start. Ja na razie scraftowałem 3 maxxy, accesscode package,, calledy i upstarta - potrzebuję jeszcze trochę, żeby w pełni skończyć pierwszy deck Sky Strikera na 100% (ashe, 2 upstarty, harpie's feather duster), a kolejne paczki po wczoraj otworzę dopiero jutro, bo nie zbiera mi już wystarczająco gemów dziennie żeby kupić 10-pak. Gdybym chciał złożyć inny deck, to znowu potrzebowałbym pewnie innych HT:  Nibiru, Impermy, burial goodsy, veilery, gammy, solemny to pierwsze, które przychodza mi do głowy.

Illidan

Odp: Yu-Gi-Oh! Master Duel
« #20 24 Styczeń, 2022, 21:39:19 »
0
Nie wiem czy matma robiłeś tryb solo, ale za ostatni duel w każdym scenariuszu masz 200 gemów(jak grasz swoja talią)

Ja zrobiłem w sobote platynę 5 i znudziło mi się - bo w sumie po za dobiciem do 1 już nic nie ma. Mój Hero deck ma 20+ UR i w sumie nie mam jako takich braków- ale przydałoby się jeszcze kilka kart pod mete, bo lipa.

Oczywiście mam też spory kawałek THD i Cyber dragonów, ale wynika to z tego ze bardzo szybko inwestowałem w odpowiednie special packi i bardzo dużo miałem free packów za to że wykraftowałem SR z jeszcze nieodkrytego setu(wtedy masz 1 free pack z niego).   

Lampart

Odp: Yu-Gi-Oh! Master Duel
« #21 25 Styczeń, 2022, 09:49:28 »
0
Cytuj
Ja zrobiłem w sobote platynę 5 i znudziło mi się - bo w sumie po za dobiciem do 1 już nic nie ma. Mój Hero deck ma 20+ UR i w sumie nie mam jako takich braków- ale przydałoby się jeszcze kilka kart pod mete, bo lipa.

No Hero to jest porażka składać w MD decki z mety po 4/6 /UR w core - Hero 20 w core xD

Nimrod

Odp: Yu-Gi-Oh! Master Duel
« #22 25 Styczeń, 2022, 10:05:17 »
0
Też wczoraj wskoczyłem do platyny, na razie grinduję duel pass, bo chcę mieć wyszczerzonego dzbana jako kumpla. :D W miarę jak będą mi dochodzić kryształki, to spróbuję zdobyć parę stapli, może parę kart do shaddolla, bo tym wariantem też kiedyś grałem i był fajny.

Zgadzam się natomiast co do tego, że Konami musi intensywnie nad nią pracować, bo w przeciwnym razie zawartość szybko się skończy. Oprócz kolejnych sezonów na drabince PvP muszą dodawać nowe misje PvE (ależ się namęczyłem, żeby coś ugrać Gem-Knight Constellarami, nie wiem zupełnie, jaka tam miała być synergia) i generalnie wprowadzać urozmaicenia. Z chęcią zobaczyłbym goata w charakterze odskoczni, tylko że wymagałoby to umożliwienia graczom zdobycia zbanowanych kart, takich jak Pot of Greed (dodanie priority jako opcjonalnej zasady to nie jest kwestia, która sprawi chyba jakąś większą trudność).

BTW Muszę dzisiaj pogrzebać w ustawieniach, czy tam jest jakaś opcja "chain to fucking everything", bo nie mam obecnie możliwości, żeby po rozwiązaniu chaina zareagować quickiem na ostatnią rzecz, która się wydarzyła. Przykładowo, jeśli CL1 był Feather Duster, który zniszczył mój Zombie World, to normalnie zaraz po resolvie odpaliłbym banshetkę w graveyardzie, żeby natychmiast wrzucić kolejną kopię, a tymczasem Master Duel przechodzi do open game state, co czasami robi jednak różnicę.

MateMatyk

Odp: Yu-Gi-Oh! Master Duel
« #23 25 Styczeń, 2022, 10:24:25 »
+1
Z prawej dolnej strony ekranu jest kółko: default jest auto, ale możesz zmienić na off ( nie pyta o chain) lub on ( pyta za każdym razem jak można). Auto pomija niektóre miejsca gdzie teoretycznie mógłbyś chainować.

A solo mode po gemy robiłem oczywiście.

Nimrod

Odp: Yu-Gi-Oh! Master Duel
« #24 26 Styczeń, 2022, 08:43:11 »
0
O, dzięki Matma, dokładnie tego szukałem. Chociaż i tak nic to nie dało, wyleciałem wczoraj z platyny po 7 spotkaniach z Eldlichami pod rząd ;D Bez side'owania ten deck robi mnie, jak chce, niestety *khem* a raczej jego trzy skill drainy *khem*

Link sponsorowany
 

Podobne tematy Yu-Gi-Oh!

  Temat / Zaczęty przez Ostatnio
Ostatnio 18 Sierpień, 2014, 20:37:32
Bard
Ostatnio 28 Listopad, 2015, 09:41:28
Entelarmer
Ostatnio 19 Luty, 2022, 14:27:10
PepeThePerry
Ostatnio 06 Marzec, 2022, 14:14:09
Hexie
Ostatnio 12 Marzec, 2022, 10:00:02
Hexie