Ponieważ nieubłaganie zbliża się premiera BOSH a z nim największe brokeny w historii gry, stwierdziłem, że to dobry moment, aby rzucić nowymi sugestiami do banlisty;
Emergency Teleport 2>1; Karta od zawsze służyła nie do wspierania psychic decków (które nigdy nie były wystarczająco dobre) ale do wspierania różnego rodzaju degeneratywnych combos'ów.
Guiding Ariadne 3>1; Mimo, że nie mam nic przeciwko Counter-Fairy, ta karta dużo bardziej ma się ku splaszowaniu w pendulum deckach, jednocześnie generując kolejne plusy w postaci uniemożliwiania przeciwnikowi gry.
Ignister Prominence, the Blasting Dracoslayer 3>1; jego ucięcie do 1 nie zabija pendulum decków, jednak jest to karta którą zbyt łatwo jest przywołać i zbyt łatwo radzi sobie z problemami jednocześnie generując plusy. Raz na duel spokojnie będzie wystarczający.
Kozmo Dark Destroyer 3>1; nawet jeśli zmniejszy się Kozmo konsystencję czy plusy, 3000 nietargetowalnego ataku jest większe, niż sporo decków jest w stanie sobie poradzić bez dedykowanych odpowiedzi.
Kozmo Farmgirl 2>1; Farmgirl na 2 nadal zdarzała się zdecydowanie zbyt często.
Luster Pendulum, the Dracoslayer 1>0; w BOSH wychodzi
Master Pendulum, the Dracoslayer, który spokojnie może zastąpić lustera dla
Draco Face-Off, równocześnie nie robiąc tych zagrań które Luster tak uwielbia. Jednocześnie utrudnia to generic pendulum deckom dostęp do tunerów.
Pendulum Call - 2>1; łatwe zebranie skal, szukanie konkretnych efektów i niezniszczalność skal przez cykl tur. Nuff said.
Performage Damage Juggler 3>1; karta która chroni przed obrażeniami, daje plusy, szuka i jest rekurowalna jest zbyt uniwersalna, żeby być na 3.
Performage Plushfire 1>0; karta jest zbyt łatwa do wyszukania i daje zbyt wiele plusów.
Performapal Guitartle 3>1; kolejna skala, która się zastępuje, jednocześnie negując jedyną wadę pendulumów którą jest fakt, że trzeba pójść na minus żeby ustawić skalę.
Performapal Monkeyboard 3>1; 1-kartowa skala jest problematyczna sama w sobie. Nie bez powodu
Qliphort Scout jest na 1.
Performapal Pendulum Sorcerer 3>1; Kolejny enabler, który robi +2 w pendulum deckach, często też generując dodatkowe efekty.
Tellarknight Ptolemaeus 3>0; Moim zdaniem problematyczną kartą nie jest
Cyber Dragon Infinity, ponieważ sam w sobie wcale nie jest taki łatwy do przywołania, ale Ptolemaus, który umożliwia każdemu rank4.dek przywoływanie tej bestii.
Maybe:
Pendulum Storm 2>1;
Wavering Eyes, który zamiast szukać pendulum monstera niszczy (nie targetując) jednego tisa.
Maybe:
Twin Twisters 2>1; Karta za bardzo kara granie defensywne jednocześnie wręcz generując plusy w niektórych deckach (BA for eg).
Wow. Wygląda na to, że nienawidzę pendulum decków. A może to po prostu pendulum decki to prawie wszystko, co dostaje brokeny?
Miejcie na uwadze, że nie oczekuję wprowadzenia wszystkich z tych modyfikacji, to po prostu garść moich sugestii, z których podzbiór może być spokojnie wystarczający.