Wejście na forum i kliknięcie przycisku nie zajmuje więcej jak 10 sekund.
Ale wciąż nie jest obligatoryjne, to po pierwsze.Rozumiem też, że być może niektórzy ponieśli koszty związane z zakupem biletu, i możecie być o to zdenerwowani, jednak po coś ten system zapisów istnieje na forum i fajnie na przyszłość byłoby z niego korzystać, skoro kupiłeś bilet, to znaczy, że będziesz na turnieju.
Równie dobrze powinno to chyba działać w drugą stronę. Jeśli osoba odpowiedzialna za organizację turnieju wnioskuje po ilości zapisanych
na forum osób, że frekwencja może być słaba, to czas napisania informacji o zmianie terminu to nie więcej, niż 2 minuty pracy. I powinna to zrobić z rozsądnym wyprzedzeniem, bo wiele osób układa swoje plany na weekend jeszcze zanim się on rozpocznie i jest to dla nich problematyczne, że "Pan Andrzej stwierdził: Chłopaki zagramy sobie dzisiaj" XD - absurd
Po trzecie należy pamiętać o osobach nowych lub tych, którzy chcieli przyjechać do Łodzi po raz pierwszy.
Przykro by było, jeśli miałaby miejsce sytuacja jak w Warszawie, gdy na odwołany turniej przyjechał gość z Płocka, dla którego miał to być pierwszy turniej ogółem.
Tacy gracze (również Ci nieaktywni na forum) nie są w niczym gorsi od "stałych bywalców z innych miast" patrząc przez pryzmat turniejowej frekwencji i to, czy ktoś z Warszawy/Wrocka nie był nigdy wcześniej na turnieju w Łodzi i komentuje złą organizację, nie jest żadnym argumentem, żeby "irytowało was, że gracze niebędący nigdy na turnieju w Łodzi, krytykowali wasze postępowanie". Mają do tego prawo tak, jak wszyscy inni.
To organizator świadczy usługę graczom, nie na odwrót, każdy gracz ygo to w tej sytuacji potencjalny klient.
Gdy kontrahent wycofuje się z transakcji kupna/sprzedaży to klient ma prawo być niezadowolony i takie niezadowolenie właśnie tutaj obserwujemy, dlatego zamiast ogórkowych tłumaczeń, warto po prostu podać konkrety jakie działania zostaną podjęte w kwestii reorganizacji turnieju.
Pozdrawiam.