Ostatnie wiadomości

Strony: [1] 2 3 ... 10
1
Raporty i relacje / Odp: Gdzie się podziały, tamte banlisty~ 2018-12-08GdyniaADV
« Ostatnio yayeux dnia Dzisiaj o 15:53:38 »
Cóż od czego by tu zacząć. Był to mój pierwszy turniej YGO i myślę, że nie było tak źle chociaż missplay'e sypały się często i gęsto z mojej strony.

R1:
Nie ma co dużo mówić. Miałem po prostu farta. Wygrałem przez to, że nie dobrało mi przeciwnika xD
1;0

R2 vs Frey (Qliphort)
Gdy zobaczyłem Qliphorty to od razu żałowałem, że nie mam Heavy Storm Duster xD Pierwsza gra Vanity's Fiend, którego nie miałem jak obejść bo dostałem małą cegiełkę - scoop. W drugiej rundzie po side deckowaniu znowu była cegiełka, ale może będzie jakiś lucky draw. Niestety nie było - scoop. Gratuluję koledze bo Qliphortami ładnie leciał i 2:0 dla niego.
1;1

R3:? (Cyberse)
Ta gra była aż niesprawiedliwa. Dostawałem tak dobrą rękę, że rzucałem negacjami na lewo i prawo nie zapominając o pop'owaniu kart spowrotem do ręki. Aż mi się trochę przykro zrobiło. Wygrałem 2:0
2;1

R4: PatryQ (ABC)
Chyba najlepszy mój mecz w tym turnieju. Pierwsza runda bez fajerwerków bo podwójna Altergeist Hexstia na twarz to OTK (1:0). Druga runda mała cegła w ręce, lecz przeciwnik miał podobnie. Niestety nie udało mi się rozkręcić gejów (1:1). Trzecia runda to dopiero było.. Jeden z nas robił ładny board i od razu drugi się go pozbywał. Naprawdę długa runda, ale świetnie się bawiłem, lecz niestety przegrałem (2:1).
2;2

Tak oto skończyłem turniej na 8 miejscu, świetnie się bawiłem, naprawdę fajni ludzie i mam nadzieję, że się spotkamy na kolejnym turnieju ;)
2
Wiadomości i nowości / Odp: Jump Festa Limited Pack 2019 OCGJF19
« Ostatnio Lampart dnia Dzisiaj o 13:09:35 »
Wow to jest ta karta, którą Yuma przyzywał za każdym razem off-screen. Czekam na jakiegoś Ehero który dodaje pot of greed
3
Wiadomości i nowości / Odp: Jump Festa Limited Pack 2019 OCGJF19
« Ostatnio Razmus dnia Dzisiaj o 11:48:44 »
20TH-JPB19 No.39 希望皇ホープ・ダブル Numbers 39 Kibou-Oh Hope Double (Number 39: Utopia Double)
Rank 4 LIGHT Warrior Xyz Effect Monster
ATK 0
DEF 2500
Materials: 2 Level 4 monsters
You can only use the effect of this card’s name once per turn.
(1) (Quick Effect): You can detach 1 Xyz Material from this card; add 1 “Double or Nothing!” from your Deck to your hand, then Xyz Summon 1 “Utopia” Xyz Monster, except “Number 39: Utopia Double”, by using this card you control as material. (Transfer its materials to this card.), also its ATK is doubled and it cannot attack directly.
4
Turnieje i inne imprezy / Odp: Duży Turniej ADV "Winter Cup!" [2018-12-15] Wrocław
« Ostatnio brzezik dnia Dzisiaj o 01:12:29 »
Swoją drogą są w planach topy czy jak zwykle 4 rundy i siemano?
5
Turnieje i inne imprezy / Odp: Duży Turniej ADV "Winter Cup!" [2018-12-15] Wrocław
« Ostatnio Kodi dnia Dzisiaj o 00:14:05 »
Kupie
1x Invocation
1x Borrelguard
6
Dla początkujących / Odp: Proste pytania
« Ostatnio MateMatyk dnia Wczoraj o 23:37:40 »
9. Przede wszystkich małe sprostowanie - po aktywacji każdy spell zostaje na polu. Pozostaje on tam tak długo, aż rozwiązane zostaną efekty wszystkich kart w chainie (albo jeden z efektów w tym chainie sprawi, że spell ten opuści pole). Weźmy dla przykłady sytuację, w której aktywujesz Pot of Desires, a Twój przeciwnik dochainowuje Ash Blossom & Joyous Spring. Resolve'uje się Ash, potem z zanegowanym efektem resolve'uje sie Pot of Desires, i dopiero wtedy Desires trafia z pola na cmentarz.

Spelle, które pozostają na polu także po rezolucji, to Continous Spelle, np. Fire Formation - Tenki, lub spelle które jasno określają to w swoim efekcie ( Swords of Revealing Light) Quick-play Spelle różnią się od zwykłych tym, że w swojej turze możesz ich używać jako chain link 2 lub wyżej, dochainowując je z ręki, lub setować je i używać jak trapów w turze przeciwnika.

10. Mystical Space Typhoon ani żadna inna karta bez słowa NEGATE nic nie neguje. Robią to np. wspomniane przez Ciebie continous trapy, jak Seven Tools of the Bandit. Zniszczenie spella/trapa czy potwora nie spowoduje negacji jego efektu. Pamiętaj jednak, że wyjątkiem są Continous, Equip i Field Spelle, które muszą być na polu w momencie rezolucji, aby się rozwiązać poprawnie. Dochainowanie Mystical Space Typhoon do wspomnianego już wcześniej Fire Formation - Tenki sprawi więc, że przeciwniik nie będzie mógł dodać karty z talii do swojej ręki z jej efektu.

11. Jeśli jest to negacja aktywacji, jak np. Seven Tools of the Bandit, trafia na cmentarz. Jeśli jest to negacja wyłącznie efektu, jak np. Imperial Order, pozostaje na polu.

12. Tribute oznacza wysłanie potwora z pola na cmentarz. Czasem efekty konkretnych kart pozwalają jednak tributować także karty z ręki (np. Black Luster Ritual.

13.  Tak,  można. Karta zabrania tylko i wyłącznie Tribute Summonu nie-zombie potworów, każdy inny summon jest dozwolony kiedy jest na polu.
7
Dla początkujących / Odp: Proste pytania
« Ostatnio Nimrod dnia Wczoraj o 23:28:27 »
9. Po aktywacji -tak, zostają na polu na czas ewentualnego chaina, ale kiedy ich efekt się wypełni, to spadają na Graveyard.

10. Możesz wybrać spella przeciwnika, ale nic to nie da, bo zniszczenie aktywowanej karty nie neguje jej efektu, o ile nie jest to continuous trap, continuous spell, equip spell lub field spell, które muszą być na polu w momencie resolve'u (wypełniania się efektu). Poza tym, nie tylko Counter Trapami można negować, np. F.A. Dawn Dragster też to robi.

11. Jeżeli masz np. Orcustrated Einsatz, a przeciwnik aktywuje Imperial Order, to twój spell zostaje w polu i nic nie robi, ale jeśli Order zostanie usunięty, to znów zacznie działać jak przedtem.

12. Jeśli nie pisze nic szczegółowo, to musisz ze swojego pola.

13. Tak, bo Tribute Summon to szczególny rodzaj Normal Summonu, ale to nie znaczy, że każdy Normal Summon to Tribut Summon.
8
Dla początkujących / Odp: Proste pytania
« Ostatnio DaViDoSeK99 dnia Wczoraj o 23:20:05 »
Jacollo bardzo dziękuję za rozjaśnienie tej kwestii, już rozumiem i fakt, źle zadałem pytanie xd

Im dłużej poznaje zasady tym mam coraz więcej pytań. Następne które mnie nurtują to:

9.Czy karty typu Quick Spell po aktywacji zostają na polu?
10.Sytuacja: Przeciwnik aktywuje Spell kartę podczas jego tury mówiącą np. że niszczy mi stwora. Ja aktywuję Trap kartę, mówiącą, że mogę zniszczyć jedną kartę na polu. Mogę wybrać wspomnianą wcześniej Spell kartę w tym momencie aby ją zniszczyć, a przeciwnik nie zniszczy mi potwora? Czy jednak można tak tylko Counter Trapami aby znegować efekt tej karty?
11.Jeśli mam na polu Continous Trap/Spell aktywowaną i przeciwnik ma jakiś efekt, że czar mojej karty jest negowany. Nie pisze że zniszczona tylko negowana. Co w takiej sytuacji? Continous idzie na cmentarz, czy bezsensownie zajmuje mi miejsce na polu?
12.Jeśli mam np. kartę Spell, i aby aktywować jej efekt, muszę poświęcić (Tribute pisze) potwora. Nie pisze skąd. To mogę go wybrać z ręki lub pola? Czy jednak tylko z pola?
13.Pytanie odnośnie karty Zombie World: pisze tam: "Neither player can Tribute Summon monsters, except Zombie monsters". To znaczy że nie można Tribut Summon żadnych oprócz zombie. Czyli zwykłe potwory do 4 lvl , przywoływane Normal Summon można normalnie przywoływać? Tak dla upewnienia.
9
Wiadomości i nowości / Odp: Next V-Jump Promo- December 2018 OCG
« Ostatnio Razmus dnia Wczoraj o 22:22:06 »
VJMP-JP157
God-Eyes Phantom Dragon
Level 10 LIGHT Dragon [Special Summon] Pendulum Effect Monster
3000 ATK
2500 DEF
Pendulum Scale 0
Pendulum Effect:
(1) Once per turn, if a Dragon Pendulum Monster you control attacks an opponent’s monster, at the end of that Damage Step: You can activate this effect; that monster you control can attack again in a row. You cannot declare attacks the turn you activate this effect, except to have that monster attack.
Monster Effects:
Cannot be Normal Summoned/Set.
Must be Special Summoned (from your hand or Extra Deck) while you control 2+ monsters, including a Dragon Pendulum Monster, by Tributing all monsters you control. You cannot Special Summon “God-Eyes Phantom Dragon” more than once per turn this way.
(1) Once per turn, if this card battles an opponent’s monster, during damage calculation: Double this card’s ATK until the end of the turn.
(2) Once per turn, when your opponent activates a Spell, Trap, or Spell/Trap effect (Quick Effect): You can send 1 Spell/Trap you control to the GY; negate that activation.
10
Wiadomości i nowości / Odp: VJUMP Festa Promo OCG
« Ostatnio Razmus dnia Wczoraj o 22:19:19 »
JF19-JP002
Sanbika / Festive Flame
Level 3 FIRE Pyro Effect Monster
ATK 800
DEF 200
You can use the (2)nd effect with this card’s name only once per turn.
(1) When this card is Normal Summoned: You can send to the GY, from the top of your opponent’s Deck, cards equal to the number of cards your opponent controls.
(2) If this card is Special Summoned: You can send to the GY, from the top of your Deck, cards equal to the number of cards your opponent controls.
Strony: [1] 2 3 ... 10