Wątek: Geargia  (Przeczytany 5208 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Soul

Odp: Geargia
« #25 25 Marzec, 2014, 21:17:43 »
0
Inny build, Steinman, top 32, wytechowany na format także za parę dni średnio aktualne.




j4

Odp: Geargia
« #26 25 Marzec, 2014, 21:25:43 »
0
Taki Crush będzie jeszcze lepszy niż był przecież
« Ostatnia zmiana: 25 Marzec, 2014, 21:42:27 j4 »

jona

Odp: Geargia
« #27 25 Marzec, 2014, 21:35:45 »
+1
I to nie ginie w kartach z którymi nic nie może zrobić?

j4

Odp: Geargia
« #28 25 Marzec, 2014, 21:39:31 »
+4
I to nie ginie w kartach z którymi nic nie może zrobić?
Pomaga utrzymać totalną kontrolę, jak zaczniesz mieć w plecy to i tak już nie wygrasz i bardziej konwencjonalny backrow się na nic nie przyda. Zauważ że i Dusty i Mind Crushe to 100% FF hate a to był bardzo ciężki matchup dla Geargii, tak samo Prisoner, byle nie dać się zresolvovać Bearowi na setniętym Armorze

Soul

Odp: Geargia
« #29 13 Kwiecień, 2014, 23:43:02 »
0
Geargia hejt is real xD ->trap line-up.

Nie mówiłem, że Fiendish sucks xD?

Saul Agis - Pure Geargia, top 32 YCS Las Vegas

Monsters (15)
2x Effect Veiler
3x Geargiarmor
3x Geargiaccelerator
3x Geargiarsenal
3x Geargiano MKII
1x Geargiano

Spells (8)
1x Dark Hole
3x Mystical Space Typhoon
1x Book of Moon
3x Upstart Goblin

Traps (17)
3x Traptrix Trap Hole Nightmare
3x Black Horn of Heaven
3x Seven Tools of the Bandit
1x Bottomless Trap Hole
1x Torrential Tribute
1x Solemn Warning
3x Geargiagear
2x Call of the Haunted

Extra (15)
1x Number 101: Silent Honor ARK
1x Number 85: Crazy Box
1x Daigusto Emeral
3x Gear Gigant X
2x Abyss Dweller
1x Exilswarm Exciton Knight
1x Number 20: Giga-Brilliant
1x Diamond Dire Wolf
1x Gem-Knight Pearl
2x Ghostrick Alucard
1x Wind-Up Zenmaines

Side (15)
1x Soul Drain
1x Fairy Wind
2x Dust Tornado
1x Dimensional Fissure
2x Light-Imprisoning Mirror
2x Overworked
2x Needle Ceiling
1x Macro Cosmos
3x DNA Surgery


Soul

Odp: Geargia
« #30 17 Lipiec, 2014, 00:37:31 »
0
Ok, kto mi wyjaśni dlaczego ludzie nadal chcą grać Mk-II pod 1 GGG...

j4

Odp: Geargia
« #31 17 Lipiec, 2014, 00:51:25 »
0
Z przyzwyczajenia :P GGG to dobra karta yugioh a Mk-II nie jest terribad, to Wolfbark po Armora albo po rank 3, i zawsze coś żeby floatowało z Gigantów, nie mam pojęcia czy to optymalny build ale na pewno jakiś sens to ma

Soul

Odp: Geargia
« #32 17 Lipiec, 2014, 01:18:34 »
+2
Przy 5 na start masz 67% na GGG, Armora lub Arsenala czyli w 1/3 gier Mk-II jest totalnym deadem na opening, co przy 5 kartach na start ma jeszcze większe znaczenie niż kiedyś, bo otwierasz z 4 kartami. Nie ma żadnej rank3, która zwalałaby z nóg, a cutnięcie trójek daje trochę oddechu w Extra dla dużo lepszych czwórek. Tbh od początku wydawało mi się, że mk gra się tylko pod GGG, a teraz jest jedno. Jako że mk nie powala to wypadałoby go cutnąć do dwóch przynajmniej, a wtedy szanse, że dobierze się martwe GGG rosną.

Gram Geargiano zwykłego do floatowania.

A tak poza tym to albo Machina engine albo Traptrixy. Testuje na razie Machinę i jest ok. Poza standardowym dedzeniem Fortresów w early dają outy na duże poty (jak wiadomo, coś czego purowi bardzo brakuje), opcje na agresywniejszą grę i wbijanie dmg z wszystkimi deckami, które działają tylko dlatego, że Soul Charge jest na 3, albo są c******m Lightswornem, no i z naszymi Chargami (gram 3) działają mega, wstawianie za 2k dwóch handów z 2500 ataku zrzucających karty przy targetowaniu jest HUGE. Nie wspomnę o broken openingach z Soul Charge, Gearframem i dowolną maszyną, a jak jeszcze jest to Arsenal to basically gg.

j4

Odp: Geargia
« #33 17 Lipiec, 2014, 01:27:04 »
0
Nie podawałem argumentów dlaczego tak jest dobrze tylko dlaczego być może ludzie tak grają :P Też mi się wydaje że Machina build będzie na chwilę obecną najsilniejszy, zwykły Geargiano to ofc lepszy float od Mk-II a tutaj go można bez bólu sobie wyszukać Armorem i zrzucić z Fortressem, also w Machinach można z powodzeniem grać yolo Limitera i urywać z d**y gry combo deckom

Grasz Redoxa i siódemki?

Soul

Odp: Geargia
« #34 17 Lipiec, 2014, 12:33:08 »
+3


Na razie jest tak. Horny poszły do side, bo na najpopularniejsze teraz haty są słabe, na Sylvana też nothing special, na LSa również, lepiej BTSem nie wypuścić ich z early game. Wiretapy na 3 przez LSy i sylvany to chyba przesada, ale na DN działają ;p.

Soul

Odp: Geargia
« #35 17 Lipiec, 2014, 17:55:20 »
+1
Up pierwszego postu.

Na DN śledze tina feya (taki ziomek co ciągle gra Gearami, był parę razy top1 na dn i ogólnie ogarnia), też zrezygnował z GGG i rank3, a gra Tin Goldfishe i Myrmeleo. O ile te drugie kk, to Goldfishe muszę sam wypróbować :P.

Soul

Odp: Geargia
« #36 28 Lipiec, 2014, 11:48:03 »
0
Topy z ARG. Nie mam pojęcia jak topnęło to Karakuri i wcale nie uważam, żeby ten mix z artefaktami był koniecznie najlepszą opcją. ARG wcale nie tak trudno topnąć, to turnieje na jakieś 300 osób, więc nawet x-3 do topów wchodzą. W każdym razie to topnęło i pury nie grają już ggg i mkII. Machina wersji chyba nikt nie lubi :(.

Geargia
(kliknij aby pokazać/ukryć)

Karakuri Geargia
(kliknij aby pokazać/ukryć)

Soul

Odp: Geargia
« #37 10 Sierpień, 2014, 18:11:36 »
0
Decklisty z top16 ARG Providence, topnęły 3 Geargie, dwa z Myrmeleo i Goldfish enginem, 1 Karakuri.

(kliknij aby pokazać/ukryć)

(kliknij aby pokazać/ukryć)

(kliknij aby pokazać/ukryć)
« Ostatnia zmiana: 10 Sierpień, 2014, 23:54:57 Izorist »

Kuzuryu Daimyojin

Odp: Geargia
« #38 14 Sierpień, 2014, 14:02:11 »
0
Geargia ewoluuje z banlistą :D

Belizariusz

Odp: Geargia
« #39 14 Sierpień, 2014, 20:11:53 »
0
Geargia ewoluuje z banlistą :D

to ma byc ewolucja? Mermail regularnie ucinają od kilku banek a dalej swoje t1,5 czy coś koło trzyma :)) to robi wrażenie. Ale Geary pewnie dostaną augera w SD czy potem i jeszcze pokażą pazur bardziej.

P.S. Ale przynajmniej Geary nie spadły do t3 jak FF po bance xd
« Ostatnia zmiana: 14 Sierpień, 2014, 20:16:21 Belizariusz »

Soul

Odp: Geargia
« #40 14 Sierpień, 2014, 20:26:33 »
0
Augera nie ma w SD.

Jeśli Shaddolle będą nadto popularne to czarno widzę, bo tak jakby ten deck nie wygrywa bez używania Extra, a i z samego Extra dość ciężko skorzystać przy Midrashu, bo nawet Accela SSować nie można...

Niby można Fortressem przejechać jak się gra (mnie Machiny coraz bardziej zaczynają irytować, bo ilość Sylvanów i LSów na DN gwałtownie spadła, a na to były najlepsze ;p), ale to trochę mało.

Time-Space Trap Hole za TTHN coś pomoże przynajmniej.

Link sponsorowany
 

Podobne tematy Yu-Gi-Oh!

  Temat / Zaczęty przez Ostatnio
Ostatnio 16 Kwiecień, 2017, 23:54:06
Izorist