Destiny Adventure Prank-Kids
(https://images-wixmp-ed30a86b8c4ca887773594c2.wixmp.com/f/e8445259-8599-4d57-a0f9-1fb6161fa7a4/dep9epz-32ad499b-caf4-4da7-9609-4031c4ca44ff.png?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOjdlMGQxODg5ODIyNjQzNzNhNWYwZDQxNWVhMGQyNmUwIiwiaXNzIjoidXJuOmFwcDo3ZTBkMTg4OTgyMjY0MzczYTVmMGQ0MTVlYTBkMjZlMCIsIm9iaiI6W1t7InBhdGgiOiJcL2ZcL2U4NDQ1MjU5LTg1OTktNGQ1Ny1hMGY5LTFmYjYxNjFmYTdhNFwvZGVwOWVwei0zMmFkNDk5Yi1jYWY0LTRkYTctOTYwOS00MDMxYzRjYTQ0ZmYucG5nIn1dXSwiYXVkIjpbInVybjpzZXJ2aWNlOmZpbGUuZG93bmxvYWQiXX0.IBpk7k1_HL5VDnG4xfPB7oU_XKSKACgQ7Dukpr7LaE4)
Pranki, jak się okazuje, to najlepszy engine do wystawiania Anacondy.
Prawdopodobnie najlepsza talia przed premierą Branded Fusion pozostaje grywalną strategią z trudnym match-upem z topowym deckiem. Gameplay jest nieszczególnie subtelny:
Talia może liczyć od 40 do 60 kart, przy czym warianty różnią się zazwyczaj liczbą granych Kidów (2 kopie każdego albo 3), liczbą granych hand trapów/kart going second (od 14 w górę) i wykorzystaniem innych splashowalnych engine'ów (np. Illusion of Chaos + Magicians' Souls). Kompaktowość engine'ów pozwala na łatwe dostosowywanie decku pod aktualną metę, a dużo ht oznacza też, że przegrane kostki bolą mniej.
Problemem decku obecnie jest na pewno kiepski match-up z Despią - boardy PK są łatwo przez topową strategię rozmontowywane, Destiny HERO - Destroyer Phoenix Enforcer niewiele robi, a going second jest bardzo trudno przez spot removal na nasze normal summony.
Kontry:
Przykładowa decklista (Elijah Green, YCS Charlotte 2022 winner):
(https://scontent-waw1-1.xx.fbcdn.net/v/t39.30808-6/278280042_3073685222881394_8444786330385333659_n.jpg?_nc_cat=102&ccb=1-6&_nc_sid=730e14&_nc_ohc=N6W8qlcbFZgAX_7J8xD&_nc_ht=scontent-waw1-1.xx&oh=00_AT-RXfiwfIWUFpGgkfRIyhqH0Ek0ly5H9PAy8Dv39aYotA&oe=62864F35)
Nie chce mi się przepisywać, link do listy (https://infinite.tcgplayer.com/yugioh/deck/D-Hero-Adventure-Prank-Kids/456636)