Yu-Gi-Oh! TCG Polska

Serce Kart => Wiadomości i nowości => Wątek zaczęty przez: Flasher w 15 Styczeń, 2014, 14:54:11

Tytuł: Yu-Gi-Oh Arc-V - nowa metoda przyzywania i walki
Wiadomość wysłana przez: Flasher w 15 Styczeń, 2014, 14:54:11
Mamy więcej informacji o nowej mechanice gry, którą to zaprezentuje Yu-Gi-Oh Arc-V.

Pendulum Summon! Frazą kluczową dla niego jest “The Child of the Stars” (dzieci gwiazd)
Wymaga dwóch potworów.

(http://i.imgur.com/wruqA8F.jpg[img][/center]

Biały potwór to: “The Magician who Reads Stars” (Magik, który czyta gwiazdy
Czarny potwór to: “The Magician who Reads Time” (Magik, który czyta czas)

[center][img]http://i.imgur.com/IQex6mP.jpg)

W YGO 5D's mieliśmy "Riding Duel”, następnie Zexal wprowadził “AR Duel”. Nowa generacja wprowadza pojedynki określone jako “Action Duel”.
Na arenie walki generowane są hologramy z twardego światła, tj. takie które można dotknać. Pojedynek toczony jest na całej arenie.

(http://i.imgur.com/GjyKJGo.jpg)

Starter deck związany z nową mechaniką trafi do sprzedaży 21 Marca. Co ciekawe nie będzie można jeszcze wtedy oficjalnie dokonywać takich przyzwań. Zawarty będzie w nich kod do ściągnięcia tutoriala jak zrobić Pendulum Summon (Pendulu what?!... What summon?)

UPDATE: http://yugioh.pl/wiadomosci-i-nowosci/yu-gi-oh-arc-v-nowa-metoda-przyzywania-i-walki/msg12237/#msg12237 (http://yugioh.pl/wiadomosci-i-nowosci/yu-gi-oh-arc-v-nowa-metoda-przyzywania-i-walki/msg12237/#msg12237)


Source:
http://ygorganization.com/yugioh-arc-v-news/ (http://ygorganization.com/yugioh-arc-v-news/)
http://blog.livedoor.jp/maxut/archives/35687016.html (http://blog.livedoor.jp/maxut/archives/35687016.html)
Tytuł: Odp: Yu-Gi-Oh Arc-V - nowa metoda przyzywania
Wiadomość wysłana przez: Kuzuryu Daimyojin w 15 Styczeń, 2014, 14:57:56
Czyli nadal jesteśmy w kręgach inspirowanych fizyką

Like it
Tytuł: Odp: Yu-Gi-Oh Arc-V - nowa metoda przyzywania i walki
Wiadomość wysłana przez: Lampart w 15 Styczeń, 2014, 15:01:46
Czyli będą jeździć na swoich monsterach xD
Tytuł: Odp: Yu-Gi-Oh Arc-V - nowa metoda przyzywania i walki
Wiadomość wysłana przez: Blacks w 15 Styczeń, 2014, 19:28:40
Zły bohater:
Haha! Wyzywam cię na pojedynek w dziecinną grę karcianą! A jak przegrasz to zginiesz!
Dobry bohater:
Summon Tour Bus <wsiada do autobusu> Nara!
Tytuł: Odp: Yu-Gi-Oh Arc-V - nowa metoda przyzywania i walki
Wiadomość wysłana przez: lightdeck w 15 Styczeń, 2014, 19:35:23
to już lepiej niech użyje CED'a

ps.

ktoś już chyba coś pisał o głównym bohaterze z cyrku, to teraz będzie jeszcze małpia zwinność częścią dueli TT
Tytuł: Odp: Yu-Gi-Oh Arc-V - nowa metoda przyzywania i walki
Wiadomość wysłana przez: Sergio w 15 Styczeń, 2014, 19:35:45
A on wzywa Tardy Orca i na jego grzbiecie Cię goni ^^
Tytuł: Odp: Yu-Gi-Oh Arc-V - nowa metoda przyzywania i walki
Wiadomość wysłana przez: Phanth w 15 Styczeń, 2014, 21:11:33
Najgorzej jakbyś musiał na blasterze usiąść :<
Tytuł: Odp: Yu-Gi-Oh Arc-V - nowa metoda przyzywania i walki
Wiadomość wysłana przez: Regis w 15 Styczeń, 2014, 21:15:58
Pendulum summon brzmi mega idiotycznie. Pendulum Monsters w Extra (o ile tam będą) też będą brzmiały idiotycznie.
Tytuł: Odp: Yu-Gi-Oh Arc-V - nowa metoda przyzywania i walki
Wiadomość wysłana przez: Kali w 15 Styczeń, 2014, 22:16:34
mogli polączyć mechaniki obie a nie jakieś pedalskie pendulum summony xD jak to brzmi, jeszcze ten hipopotam
Tytuł: Odp: Yu-Gi-Oh Arc-V - nowa metoda przyzywania i walki
Wiadomość wysłana przez: Kanashimi Tomo w 15 Styczeń, 2014, 22:56:42
Jazda na Niwatori z pierwszego sezonu mi się przypomina xD
Tytuł: Odp: Yu-Gi-Oh Arc-V - nowa metoda przyzywania i walki
Wiadomość wysłana przez: Phanth w 16 Styczeń, 2014, 13:19:18
Jazda na Niwatori z pierwszego sezonu mi się przypomina xD
Dobra... ale pewnie wszystkie mainowe potwory będą wyglądem przystosowane do siadania im na plecach...
Tytuł: Odp: Yu-Gi-Oh Arc-V - nowa metoda przyzywania i walki
Wiadomość wysłana przez: Drewko w 16 Styczeń, 2014, 14:35:26
Inb4 "artyści" zaczną produkować ero-doujiny o ujeżdżaniu Dark Magician Girl albo coś :V
Nice, w ZeXalu mieliśmy coś dla lolizjebów (Kotori) i Furryfagów (Cathy). Teraz idą bardziej wprost... boję się co będzie za 1-2 serie.
Tytuł: Odp: Yu-Gi-Oh Arc-V - nowa metoda przyzywania i walki
Wiadomość wysłana przez: Regis w 16 Styczeń, 2014, 14:48:29
Boje się, że jeszcze zatęsknie za Zexalem...
Tytuł: Odp: Yu-Gi-Oh Arc-V - nowa metoda przyzywania i walki
Wiadomość wysłana przez: Phanth w 16 Styczeń, 2014, 16:26:22
Inb4 "artyści" zaczną produkować ero-doujiny o ujeżdżaniu Dark Magician Girl albo coś :V
Nice, w ZeXalu mieliśmy coś dla lolizjebów (Kotori) i Furryfagów (Cathy). Teraz idą bardziej wprost... boję się co będzie za 1-2 serie.
Głównym bohaterem będzie totalny unskill mający skillowych kumpli? A nie czekaj, to już było (GX) Wow taki pocisk, wow.
Tytuł: Odp: Yu-Gi-Oh Arc-V - nowa metoda przyzywania i walki
Wiadomość wysłana przez: Drewko w 16 Styczeń, 2014, 18:15:17
Inb4 "artyści" zaczną produkować ero-doujiny o ujeżdżaniu Dark Magician Girl albo coś :V
Nice, w ZeXalu mieliśmy coś dla lolizjebów (Kotori) i Furryfagów (Cathy). Teraz idą bardziej wprost... boję się co będzie za 1-2 serie.
Głównym bohaterem będzie totalny unskill mający skillowych kumpli? A nie czekaj, to już było (GX) Wow taki pocisk, wow.
Mamy w ZeXalu unskilla z unskillowymi kumplami xD
Tytuł: Odp: Yu-Gi-Oh Arc-V - nowa metoda przyzywania i walki
Wiadomość wysłana przez: Phanth w 16 Styczeń, 2014, 18:24:29
Odmiana musi być, co nie? Zawsze może zamiana. "SPECIAL SUMMON YAMI YUGI IN ATTACK POSITION" - Dark Magician
Tytuł: Odp: Yu-Gi-Oh Arc-V - nowa metoda przyzywania i walki
Wiadomość wysłana przez: Regis w 16 Styczeń, 2014, 18:40:50
Fest śmieszne.
Tytuł: Odp: Yu-Gi-Oh Arc-V - nowa metoda przyzywania i walki
Wiadomość wysłana przez: Lampart w 16 Styczeń, 2014, 19:36:41
Gdzie  w GX główny bohater był unskill? przecież Judai wymiatał bez niczyjej pomocy(Faraona,akaki ryu czy astrala)
Tytuł: Odp: Yu-Gi-Oh Arc-V - nowa metoda przyzywania i walki
Wiadomość wysłana przez: Phanth w 16 Styczeń, 2014, 22:01:48
Gdzie  w GX główny bohater był unskill? przecież Judai wymiatał bez niczyjej pomocy(Faraona,akaki ryu czy astrala)

To nie było dosłownie, po prostu chciałem mieć ujowy pretekst aby pocisnąć po bohaterze.
Tytuł: Odp: Yu-Gi-Oh Arc-V - nowa metoda przyzywania i walki
Wiadomość wysłana przez: Wojtas w 18 Styczeń, 2014, 15:54:51
(http://static2.wikia.nocookie.net/__cb20110701210548/yugioh/images/6/65/PendulumMachine-GLD4-EN-C-LE.jpg)
Brązowe albo czerwone fuzje? Pendulum, wahadło... może coś w stylu "remove 2 lv 4 monster from the game ss sumon  this, at the end of turn return this to extra deck and sumon 2 lv 4 monster used for pendulum sumon back to field?"
Tytuł: Odp: Yu-Gi-Oh Arc-V - nowa metoda przyzywania i walki
Wiadomość wysłana przez: Kali w 18 Styczeń, 2014, 16:59:16
tak drewno na 100%
Tytuł: Odp: Yu-Gi-Oh Arc-V - nowa metoda przyzywania i walki
Wiadomość wysłana przez: Flasher w 13 Luty, 2014, 08:06:30
"Yu-Gi-Oh! Arc-V, set to premiere this spring in Japan, will introduce fans to Action Duels, where characters and monsters interact for the first time." // Interakcja pomiedzy potami i graczami...




source;
http://www.toyworldmag.co.uk/licensing-news/2014/02/4k-media-reveals-yu-gi-oh-arc-v-and-new-website (http://www.toyworldmag.co.uk/licensing-news/2014/02/4k-media-reveals-yu-gi-oh-arc-v-and-new-website)
Tytuł: Odp: Yu-Gi-Oh Arc-V - nowa metoda przyzywania i walki
Wiadomość wysłana przez: Flasher w 14 Luty, 2014, 14:38:35
Kolejna szczątkowa informacja:

Yuya ma 14 lat ...
Pendulum summon daje dostęp do przyzywania potworów z wysokim poziomem.

(http://i.imgur.com/eQ58yic.jpg)

http://www.anbmedia.com/anb-media-news/2014/02/anb-media-news-february-13-2014/ (http://www.anbmedia.com/anb-media-news/2014/02/anb-media-news-february-13-2014/)
Tytuł: Odp: Yu-Gi-Oh Arc-V - nowa metoda przyzywania i walki
Wiadomość wysłana przez: Regis w 14 Luty, 2014, 14:40:22
...

Czy już pisałem, że prawdopodobnie jeszcze będe tęsknił za Zexalem? xD
Tytuł: Odp: Yu-Gi-Oh Arc-V - nowa metoda przyzywania i walki
Wiadomość wysłana przez: Entelarmer w 14 Luty, 2014, 15:50:23
Zabawnie, jak to sie układa - poważny Yugi, wesoły Judai, poważny Yusei, wesoły Yuma, poważny... Yuya. Czyli niby powinna być bardziej "dorosła" seria...

...

TO SKĄD TU RÓŻOWY HIPOPOTAMA?!


Ad. wahadła - czyli wracamy do high leveli, ciekawe czy coś ambitniejszego niż "dodaj poziomy i przyzwij potwora o poziomie równym sumie".
Tytuł: Odp: Yu-Gi-Oh Arc-V - nowa metoda przyzywania i walki
Wiadomość wysłana przez: Rambo w 14 Luty, 2014, 15:57:02
Poważnie, kto rzucił wyzwanie "Gorzej niż ZEXAL nie będzie!"? :D
Tytuł: Odp: Yu-Gi-Oh Arc-V - nowa metoda przyzywania i walki
Wiadomość wysłana przez: Illidan w 14 Luty, 2014, 16:13:23

Cytuj
Ad. wahadła - czyli wracamy do high leveli, ciekawe czy coś ambitniejszego niż "dodaj poziomy i przyzwij potwora o poziomie równym sumie".

Suma już była czas na Iloczyn
Tytuł: Odp: Yu-Gi-Oh Arc-V - nowa metoda przyzywania i walki
Wiadomość wysłana przez: Kuzuryu Daimyojin w 14 Luty, 2014, 23:40:50
Cytuj
Yuya duels using the Pendulum Summon, which provides access to many high-level monsters.

(kliknij aby pokazać/ukryć)
Tytuł: Odp: Yu-Gi-Oh Arc-V - nowa metoda przyzywania i walki
Wiadomość wysłana przez: Wolv w 15 Luty, 2014, 00:38:31

Cytuj
Ad. wahadła - czyli wracamy do high leveli, ciekawe czy coś ambitniejszego niż "dodaj poziomy i przyzwij potwora o poziomie równym sumie".

Suma już była czas na Iloczyn

YGO - teaches math since 2002
Tytuł: Odp: Yu-Gi-Oh Arc-V - nowa metoda przyzywania i walki
Wiadomość wysłana przez: Izorist w 15 Luty, 2014, 16:31:12
może coś w stylu pierwszej serii, tylko bardziej na poważnie? skillowe wstawianie czegoś a'la Dark Magician? wchodzę w to
Tytuł: Odp: Yu-Gi-Oh Arc-V - nowa metoda przyzywania i walki
Wiadomość wysłana przez: Flasher w 17 Luty, 2014, 08:22:34
No to wiemy wreszcie cos konkretnego:
(http://i.imgur.com/zAOIl18.jpg)
(http://i.imgur.com/e1DOpxi.jpg)
(http://i.imgur.com/ay9rpa2.jpg)
Ale o co chodzi?!
1. Na polu mamy dwa nowe miejsca: Pendulum Zones

2. Mamy nowe potwory: Pendulum Monsters, którę posiadają skalę (Scale) po lewej i po prawej stronie karty (czerwone i niebieskie cosie).
Możesz (nie musisz, a więc nadal są też zwykymi potami) umieścić je w Pendulum Zones. Są wtedy traktowane jako Spelle. Różne potwory mają różną skalę.

3. Gdy masz już po 1 potworze Pendulum w każdej strefie Pendulum (nazwijmy ją P) możesz wykonać P summon - wybierasz liczby pomiędzy dwoma cyframi ze skali. Na poniższych obrazkach mamy 1 - 8 a więc zapewne wybieramy jedną z liczb od 2 do 7 (albo właśnie od 1-8). Cieżko jeszcze powiedzieć.

4. W dane turze możesz Special Summonować dowolną liczbę potów w ręki od 2 do 7 razy posiadających level zgodny z wybranym(UWAGA! To ciągle wymaga potwierdzenia). Można to zrobić tylko raz i jednocześnie. Nie można dzielić sobie tych przyzwań na raty by np używać effów przyzwanych potów by coś drawnąć a potem dalej P summonować.

5.Jeśli P monstery zginą, możesz je umieścić face up na Extra Decku. Gdy robisz P summon możesz wtedy przyzwać 1 takiego pota z Extra

(http://i.imgur.com/PzzYOuY.jpg)(http://i.imgur.com/ru4rBP5.jpg)(http://i.imgur.com/zyqljsx.jpg)(http://i.imgur.com/nVMtgWT.jpg)(http://i.imgur.com/We5BGXq.jpg)(http://i.imgur.com/Db3qeI0.jpg)

I parę potów związanych z mechaniką

Byakko no Shoukanshi (White Tiger Summoner)
Level 3 EARTH Spellcaster-Type Effect Monster
ATK 1000
DEF 1700
1: When this card is Normal Summoned, you can activate this effect. Special Summon 1 Level 4 or lower Normal Monster from your hand.
2: While this card is in your Monster Card Zone, your monsters gain 100 ATK and DEF.


Masou Senshi Vandra
Level 5 WIND Warrior-Type Effect Monster
ATK 2000
DEF 800
1; This card can attack your opponent directly. If this card is sent from the field to the Graveyard: You can target 1 Dragon-Type/Spellcaster-Type/Warrior-Type Normal Monster in your Graveyard; add that monster to your hand.

Masou Seiryuu Iiselweapon
Level 6 LIGHT Dragon-Type Monster
ATK 2300
DEF 1600
The effect of Masou Seiryuu Iiselweapon can only used once per turn.
1: When this card is Pendulum Summoned, you can target 1 card on the field. Return that card to its owner's hand

Tokiyomi no Majutsushi (Chronomancy Magician)
Dark Spellcaster / Pendulum / Effect
Blue Scale 8 / Red Scale 8
Level 3 DARK Spellcaster-Type Pendulum Effect Monster
ATK 1200
DEF 600
Spell Effect: If you control no monsters you can activate this card. If your Pendulum Monster battles, your opponent cannot activate Trap Card until the end of the Damage Step. If you have a "Majutsushi" card or an "Odd-Eyes" card in your other Pendulum Zone, this card's Pendulum Scale becomes 4.
Monster Effect: While this card is in your Monster Card Zone, once per turn cards in your Pendulum Zone cannot be destroyed by your opponent's card effects.

Hoshiyomi no Majutsushi (Astromancy Magician)
Dark Spellcaster / Pendulum / Effect
Pendulum Scale 1
LV5 1200/2400
Spell Effect: If your Pendulum Monster battles, your opponent cannot activate Spell Cards until the end of the damage step. If your other Pendulum Zone does not have a "Majutsushi" card or "Odd-Eyes" card, this card's Pendulum Scale becomes 4.
Monster Effect: Once per turn, when 1 Pendulum Monster you control is returned to your hand by your opponent's card effect: You can Special Summon 1 monster with the same Level from your hand.

source:
http://ygorganization.com/ (http://ygorganization.com/)
Tytuł: Odp: Yu-Gi-Oh Arc-V - nowa metoda przyzywania i walki
Wiadomość wysłana przez: Regis w 17 Luty, 2014, 08:42:28
Czyli te Pendulum stwory (ni to spelle ni monstery) siedzą w Mainie czy w Extra?
Tytuł: Odp: Yu-Gi-Oh Arc-V - nowa metoda przyzywania i walki
Wiadomość wysłana przez: Alias w 17 Luty, 2014, 08:43:18
raczej w mainie skoro można je też normal summonować
Tytuł: Odp: Yu-Gi-Oh Arc-V - nowa metoda przyzywania i walki
Wiadomość wysłana przez: Lampart w 17 Luty, 2014, 08:43:49
Wygląda na to że pendulum można summonować każdego stwora ;p
Tytuł: Odp: Yu-Gi-Oh Arc-V - nowa metoda przyzywania i walki
Wiadomość wysłana przez: Regis w 17 Luty, 2014, 08:46:05
Ja tylko czekam na potwierdzenie tego w przyszłości. Kolejna ultra aggro mechanika się szykuje.
Tytuł: Odp: Yu-Gi-Oh Arc-V - nowa metoda przyzywania i walki
Wiadomość wysłana przez: Alias w 17 Luty, 2014, 08:56:53
według arg info:

4. You can special summon from hand or from your extra deck Pendulum monsters with the scale numbers in between!

E.g. As per the picture, if you have a pendulum monster with scale 1 on the left side and 8 on the right side, you can special summon pendulum monsters with scale number 2 to 7 from your hand or extra deck



To znaczy że special summonować będzie można tylko Pandelinium monstery.
Tytuł: Odp: Yu-Gi-Oh Arc-V - nowa metoda przyzywania i walki
Wiadomość wysłana przez: Lampart w 17 Luty, 2014, 09:02:03
Masou Seiryuu Iiselweapon
Level 6 LIGHT Dragon-Type Monster
ATK 2300
DEF 1600
The effect of Masou Seiryuu Iiselweapon can only used once per turn.
1: When this card is Pendulum Summoned, you can target 1 card on the field. Return that card to its owner's hand


To co z tym efektem xD?
Tytuł: Odp: Yu-Gi-Oh Arc-V - nowa metoda przyzywania i walki
Wiadomość wysłana przez: Flasher w 17 Luty, 2014, 09:08:18
według arg info:

4. You can special summon from hand or from your extra deck Pendulum monsters with the scale numbers in between!

E.g. As per the picture, if you have a pendulum monster with scale 1 on the left side and 8 on the right side, you can special summon pendulum monsters with scale number 2 to 7 from your hand or extra deck



To znaczy że special summonować będzie można tylko Pandelinium monstery.

To znaczy że możesz tam summonować tylko P monstery. Nie oznacza, że musisz tylko i wyłącznie je.
Tytuł: Odp: Yu-Gi-Oh Arc-V - nowa metoda przyzywania i walki
Wiadomość wysłana przez: Flasher w 17 Luty, 2014, 09:31:48
Jeszcze jedna rzecz: zwróćcie uwagę, że efekty potworów są numerowane.
Tytuł: Odp: Yu-Gi-Oh Arc-V - nowa metoda przyzywania i walki
Wiadomość wysłana przez: G w 17 Luty, 2014, 10:45:39
według arg info:

4. You can special summon from hand or from your extra deck Pendulum monsters with the scale numbers in between!

E.g. As per the picture, if you have a pendulum monster with scale 1 on the left side and 8 on the right side, you can special summon pendulum monsters with scale number 2 to 7 from your hand or extra deck



To znaczy że special summonować będzie można tylko Pandelinium monstery.

To znaczy że możesz tam summonować tylko P monstery. Nie oznacza, że musisz tylko i wyłącznie je.

a skad masz takie wnioski? bo to co pisze, jednak wyglada ze tylko takie
Tytuł: Odp: Yu-Gi-Oh Arc-V - nowa metoda przyzywania i walki
Wiadomość wysłana przez: Flasher w 17 Luty, 2014, 10:48:00
Biorę to na logikę. PO prosty. You can to nie You can only, czy You must. :)
Tytuł: Odp: Yu-Gi-Oh Arc-V - nowa metoda przyzywania i walki
Wiadomość wysłana przez: G w 17 Luty, 2014, 10:58:21
Biorę to na logikę. PO prosty. You can to nie You can only, czy You must. :)
sugerujac "you must" chyba pokazujesz ze twoj angielski jest slaby;P pendulumy to zwykle stwory after all, a twoj argument przypomina mi stare dyskusje w stylu ze nie pisze na karcie ze efektu moge uzyc tylko w swojej turze, wiec logiczne ze moge w turze oppa

swoja droga mst bedzie teraz powstrzymywac swarma z tego co rozumiem xD a za pare setow dostaniemy wielkiego penduluma z kosmicznym efektem + kosmiczny efekt jako spell, bo po co moglby byc deadem na lapie:P
Tytuł: Odp: Yu-Gi-Oh Arc-V - nowa metoda przyzywania i walki
Wiadomość wysłana przez: Frey w 17 Luty, 2014, 11:04:12
Cytuj
3. Once you have 1 pendulum monster in each p zone, you can perform a pendulum summon
you take the numbers between the two scale numbers, in this case 1 and 8, so 2-7
4. In this turn with this pendulum summon you can summon any number of monsters from your hand and face-up pendulum monsters from your extra deck that are of levels 2-7
and you can only do this one time

Według tego, jeśli dobrze zrozumiałem, to z ręki możesz dowolne stwory przyzwać (nie tylko pendulum), a z extra tylko tego pendulum którego wcześniej położyłeś.


Source: http://www.ygorganization.com/ocg-v-jump-time (http://www.ygorganization.com/ocg-v-jump-time)
Tytuł: Odp: Yu-Gi-Oh Arc-V - nowa metoda przyzywania i walki
Wiadomość wysłana przez: Flasher w 17 Luty, 2014, 11:43:41
Biorę to na logikę. PO prosty. You can to nie You can only, czy You must. :)
sugerujac "you must" chyba pokazujesz ze twoj angielski jest slaby;P pendulumy to zwykle stwory after all, a twoj argument przypomina mi stare dyskusje w stylu ze nie pisze na karcie ze efektu moge uzyc tylko w swojej turze, wiec logiczne ze moge w turze oppa

swoja droga mst bedzie teraz powstrzymywac swarma z tego co rozumiem xD a za pare setow dostaniemy wielkiego penduluma z kosmicznym efektem + kosmiczny efekt jako spell, bo po co moglby byc deadem na lapie:P

Angielski nie ma nic do tego. Rozumienie zapisu definiują zasady gry same w sobie. Z "you can" nie wyczytasz kiedy to możesz zrobic (chyba ze rzeczywiscie jest napisane konkretnie).
Tytuł: Odp: Yu-Gi-Oh Arc-V - nowa metoda przyzywania i walki
Wiadomość wysłana przez: G w 17 Luty, 2014, 11:47:55
w skrocie nie ma co dyskutowac o czyms czego w ciagu 15minut widzialem 3 rozne tlumaczenia:p
Tytuł: Odp: Yu-Gi-Oh Arc-V - nowa metoda przyzywania i walki
Wiadomość wysłana przez: Flasher w 17 Luty, 2014, 11:49:26
w skrocie nie ma co dyskutowac o czyms czego w ciagu 15minut widzialem 3 rozne tlumaczenia:p

To prawda. Czekamy na jakiś konkretny przekłąd. Bo to ciągle spekulacje na podstawie fragmentów tłumaczeń. Idealna byłaby prezentacja mechaniki w akcji ale tego jeszcze teraz nie dostaniemy raczej.

Za miesiąc juz wszystko będzie jasne jak wydadza starter na tym oparty.
Tytuł: Odp: Yu-Gi-Oh Arc-V - nowa metoda przyzywania i walki
Wiadomość wysłana przez: G w 17 Luty, 2014, 12:02:58
w skrocie nie ma co dyskutowac o czyms czego w ciagu 15minut widzialem 3 rozne tlumaczenia:p

To prawda. Czekamy na jakiś konkretny przekłąd. Bo to ciągle spekulacje na podstawie fragmentów tłumaczeń. Idealna byłaby prezentacja mechaniki w akcji ale tego jeszcze teraz nie dostaniemy raczej.
co ci da prezentacja mechaniki? i tak jakby ja zrobili to bys na obrazku/filmiku mial same pendulumy bo trzeba przeciez sie promowac, a zwykle trybuty widocznie beda wychodzic z mody:P a reszta wyglada w miare oczywiscie, kladziesz 2 stwory jako spelle a potem robisz swarm z reki (karcianka byla za wolna?:|)
Tytuł: Odp: Yu-Gi-Oh Arc-V - nowa metoda przyzywania i walki
Wiadomość wysłana przez: Chris Cornell w 17 Luty, 2014, 12:22:42
Nie wiem, czy wikię należy traktować jak 100% źródło, ale:
"4. You can special summon a monster from your hand or a Pendulum monster from your extra deck with the levels in between."

To jeszcze nie rozwiązuje problemu, dlaczego zatem można pendulumy normal summonować, ani faktu, gdzie one siedzą (tzn. tylko w Extra, czy i w Extra, i w mainie).

A, i jeszcze jakby siedziały w mainie - muszę położyć 2 poty na stole, żeby przywołać trzeciego? Raz, że spory minus (bo te "spell effy" jak na razie wydają się cienkie), a dwa, że jak to może być stabilne? Trzeba by grać tylko pendulumy, albo prawie same pendulumy - tzn. mam łapę pełną potów i wszystkie są żywe, bo z każdej dowolnej trójki mogę 2 położyć, a jednego przyzwać. Inaczej, jakby grać jednocześnie pendulumy i nie-pendulumy to zbyt dużo miejsca na deady tu widzę (zwłaszcza jeśli mają one być w założeniu high-level).
Tytuł: Odp: Yu-Gi-Oh Arc-V - nowa metoda przyzywania i walki
Wiadomość wysłana przez: G w 17 Luty, 2014, 12:36:58
Nie wiem, czy wikię należy traktować jak 100% źródło, ale:
"4. You can special summon a monster from your hand or a Pendulum monster from your extra deck with the levels in between."

To jeszcze nie rozwiązuje problemu, dlaczego zatem można pendulumy normal summonować, ani faktu, gdzie one siedzą (tzn. tylko w Extra, czy i w Extra, i w mainie).

A, i jeszcze jakby siedziały w mainie - muszę położyć 2 poty na stole, żeby przywołać trzeciego? Raz, że spory minus (bo te "spell effy" jak na razie wydają się cienkie), a dwa, że jak to może być stabilne? Trzeba by grać tylko pendulumy, albo prawie same pendulumy - tzn. mam łapę pełną potów i wszystkie są żywe, bo z każdej dowolnej trójki mogę 2 położyć, a jednego przyzwać. Inaczej, jakby grać jednocześnie pendulumy i nie-pendulumy to zbyt dużo miejsca na deady tu widzę (zwłaszcza jeśli mają one być w założeniu high-level).
przeciez to oczywiste ze w main decku a w extra sa face upem tylko:P
masz pota ktory jest jednoczesnie spellem z efektem, wyglada duzo bardziej zywo niz zwykle trybuty, szczegolnie jak beda dobre efekty:P
Tytuł: Odp: Yu-Gi-Oh Arc-V - nowa metoda przyzywania i walki
Wiadomość wysłana przez: Speicher w 17 Luty, 2014, 12:57:36
Szczerze? Nie rozumiem tej mechaniki ani troszkę. Jest przekombinowana i wydaje się totalnie nielogiczna.
Tytuł: Odp: Yu-Gi-Oh Arc-V - nowa metoda przyzywania i walki
Wiadomość wysłana przez: Flasher w 17 Luty, 2014, 13:14:12
Po przeczytaniu tego X razy na różnych stronach:

- jeśli pot ma Skalę to może być użyty jako spell do tych bocznych pół.
- gdy mamy w obu tych polach założonego pota: raz na turę mówimy poziom, który mieści się w przedziale wyznaczonym przez skalę z tych pól i: przyzywam (ile chcemy/X) potworów na pole z wybranym poziomem.

Co ważne: potwory muszą pochodzić:
- z ręki (to może być każdy pot danego lv)
- mogą nimi być potwory typu pendulum, które zostały zniszczone i trafiły na Extra face up

Potwory, które przyzwaliśmy w tem sposób to Special Summon.

Aether, the Empowering Dragon
Level 6 LIGHT Dragon-Type Monster
ATK 2300
DEF 1600
The effect of Masou Seiryuu Iiselweapon can only used once per turn.
1: When this card is Pendulum Summoned, you can target 1 card on the field. Return that card to its owner's hand

Powyższa karta to zwykły pot, który po prostu gdy jest przyzwany przez użycie techniki Pendulum triggeruje swój doddatkowe eff. Nic więcej.


Tytuł: Odp: Yu-Gi-Oh Arc-V - nowa metoda przyzywania i walki
Wiadomość wysłana przez: Chris Cornell w 17 Luty, 2014, 13:15:44

masz pota ktory jest jednoczesnie spellem z efektem, wyglada duzo bardziej zywo niz zwykle trybuty, szczegolnie jak beda dobre efekty:P
Wiadomo, ze inwencja Konami w tworzeniu brokenów jest duża i pewnie doskonale wiedzą, jak toto połamać, ale te ujawnione spell effecty zdecydowanie nie powalają. JAK NA RAZIE to jest wciąż teoretyczne -2 (w dodatku podatne na MST), żeby wstawić pota z ręki, a w dalszej części gry z Extra. Albo te spell effy będą musiały być dużo lepsze (a to będą chyba continuousy), albo zrobią z tego hiper-super aggro.

Nie bardzo ogarniam też ten myk z Extra. Tzn. na początku duelu robię sobie minusy i przyzywam z ręki, zniszczone pendulumy gromadzę w Extra, a w late game wzywam je z powrotem z Extra już bez kosztu (o ile moje spell leżą nietknięte na stole)?
Tytuł: Odp: Yu-Gi-Oh Arc-V - nowa metoda przyzywania i walki
Wiadomość wysłana przez: G w 17 Luty, 2014, 13:25:57

masz pota ktory jest jednoczesnie spellem z efektem, wyglada duzo bardziej zywo niz zwykle trybuty, szczegolnie jak beda dobre efekty:P
Wiadomo, ze inwencja Konami w tworzeniu brokenów jest duża i pewnie doskonale wiedzą, jak toto połamać, ale te ujawnione spell effecty zdecydowanie nie powalają. JAK NA RAZIE to jest wciąż teoretyczne -2 (w dodatku podatne na MST), żeby wstawić pota z ręki, a w dalszej części gry z Extra. Albo te spell effy będą musiały być dużo lepsze (a to będą chyba continuousy), albo zrobią z tego hiper-super aggro.

Nie bardzo ogarniam też ten myk z Extra. Tzn. na początku duelu robię sobie minusy i przyzywam z ręki, zniszczone pendulumy gromadzę w Extra, a w late game wzywam je z powrotem z Extra już bez kosztu (o ile moje spell leżą nietknięte na stole)?
tak dokladnie gromadzisz je w extra a potem je sobie wezmiesz za nic:P pewnie beda tego jakies ograniczenia bo na razie zdaje przynajmniej mi sie to kretynskie do kwadratu

XYZy na poczatku tez nie powalaly soba chcialbym zauwazyc
Tytuł: Odp: Yu-Gi-Oh Arc-V - nowa metoda przyzywania i walki
Wiadomość wysłana przez: Flasher w 17 Luty, 2014, 13:30:35
WNIOSEK: Technika wręcz stworzona pod XYZy. Nie wykluczam jednak, że jeszcze coś przed nami ukrywają (chodzi o zawartość EXTRA)
Tytuł: Odp: Yu-Gi-Oh Arc-V - nowa metoda przyzywania i walki
Wiadomość wysłana przez: Izorist w 17 Luty, 2014, 14:38:16
najpierw robisz minus, żeby później mieć summon za free... DRAGON RULERY, lol
to w końcu p-summon można wykonać raz czy kilkakrotnie na turę?
Tytuł: Odp: Yu-Gi-Oh Arc-V - nowa metoda przyzywania i walki
Wiadomość wysłana przez: Chris Cornell w 17 Luty, 2014, 15:04:41
Z tego, co ja zrozumiałem (czyli pewnie źle), to można raz, ale za to kilka potów za jednym zamachem i wśród nich może być tylko 1 z Extra.
Tytuł: Odp: Yu-Gi-Oh Arc-V - nowa metoda przyzywania i walki
Wiadomość wysłana przez: G w 17 Luty, 2014, 15:05:56
najpierw robisz minus, żeby później mieć summon za free... DRAGON RULERY, lol
to w końcu p-summon można wykonać raz czy kilkakrotnie na turę?
na wiki pisze ze any number czyli niby wielokrotnie, chociaz mnie by to niepokoilo z tym wracaniem do extra decku
Tytuł: Odp: Yu-Gi-Oh Arc-V - nowa metoda przyzywania i walki
Wiadomość wysłana przez: Flasher w 17 Luty, 2014, 15:15:37
Jeszcze raz. Tym tazem reference z wiki:
Cytat: Wikia
Once per turn, by using the number on the Pendulum Scale of the 2 Pendulum Monsters on the Pendulum Zone as a reference, you can Pendulum Summon any number of monsters from your hand and/or Pendulum Monsters from your Extra Deck with a Level between the blue Pendulum Scale of the Pendulum Monster on the left Pendulum Zone and the red Pendulum Scale of the Pendulum Monster on the right Pendulum Zone.

słowa klucze:
- trzeba mieć oba pendulum poty w polu w specjalnych zone
- RAZ NA TURĘ!
- deklarujemy 1 poziom spomiedzy ich skali
- Przyzywamy ile chcemy potworów (NA RAZ!) o danym lv z ręki i/lub z tych face up z extra (których na początku tam nie ma). Czyli możemy tylko z ręki, tylko z extra, a także i te i te.

--
Tytuł: Odp: Yu-Gi-Oh Arc-V - nowa metoda przyzywania i walki
Wiadomość wysłana przez: jona w 17 Luty, 2014, 15:17:25
To uczucie, gdy rzucasz BTH na 5 potów oppa xd
Tytuł: Odp: Yu-Gi-Oh Arc-V - nowa metoda przyzywania i walki
Wiadomość wysłana przez: Flasher w 17 Luty, 2014, 15:20:23
To uczucie, gdy rzucasz BTH na 5 potów oppa xd
Takie lepsze TT :D

.. o masakra, ale na tym bączki będą mogły Infernity kręcić...wlaściwie to wszystko będzie mogło szaleć
Tytuł: Odp: Yu-Gi-Oh Arc-V - nowa metoda przyzywania i walki
Wiadomość wysłana przez: G w 17 Luty, 2014, 15:36:03

- deklarujemy 1 poziom spomiedzy ich skali


nie widze deklaracji levelu, tylko ze level ma byc w odp przedziale:P

Jeszcze raz. Tym tazem reference z wiki:
ktory mial juz dzisiaj pare wersji co innego mowiacego:P
Tytuł: Odp: Yu-Gi-Oh Arc-V - nowa metoda przyzywania i walki
Wiadomość wysłana przez: Flasher w 18 Luty, 2014, 08:44:31
wszystkie zrodla zdaja sie potwierdzac: przyzywamy ile chcemy potow z lv w przedziale pomedzy skala obu pendulum monsterow w odpowiednich zone... CO to sie bedzie dzialo. Pewnie bedzie mnostwo searcherow do pendulum zeby to latwiej zakladac bylo
Tytuł: Odp: Yu-Gi-Oh Arc-V - nowa metoda przyzywania i walki
Wiadomość wysłana przez: Speicher w 18 Luty, 2014, 09:32:16
Czyli te Pierdulumy można ściągać jak spelle?
No to!
[3] MST
[3] Dust Tornado
Jako staple i jedziemy ;D
Tytuł: Odp: Yu-Gi-Oh Arc-V - nowa metoda przyzywania i walki
Wiadomość wysłana przez: grabczas w 18 Luty, 2014, 12:37:42
Czyli te Pierdulumy można ściągać jak spelle?
No to!
[3] MST
[3] Dust Tornado
Jako staple i jedziemy ;D

I do tego jeszcze ze 2 twistery xD
Tytuł: Odp: Yu-Gi-Oh Arc-V - nowa metoda przyzywania i walki
Wiadomość wysłana przez: Kuzuryu Daimyojin w 24 Luty, 2014, 16:27:51
Wszystko zależy od tego jakie pendy wyjdą ale moje lavale chyba się ucieszą.
Tytuł: Odp: Yu-Gi-Oh Arc-V - nowa metoda przyzywania i walki
Wiadomość wysłana przez: Phanth w 24 Luty, 2014, 23:22:47
Jak będzie zbyt broken to zdejmą hs z bana  ;D
Tytuł: Odp: Yu-Gi-Oh Arc-V - nowa metoda przyzywania i walki
Wiadomość wysłana przez: grabczas w 25 Luty, 2014, 07:59:12
Jak będzie zbyt broken to zdejmą hs z bana  ;D

Ain't happen mate! Raz że karta zasłużenie tam wylądowała a dwa że Pendulumy musiałyby być prze... gięte żeby profit był adekwatny do ewentualnej utrat po dobrze zagranym HSie :P

Swoją drogą, może z Pendulum Summon zrobią jakiś structur pod Dark Magiciany?
Tytuł: Odp: Yu-Gi-Oh Arc-V - nowa metoda przyzywania i walki
Wiadomość wysłana przez: West w 25 Luty, 2014, 13:26:37
Cytuj
Swoją drogą, może z Pendulum Summon zrobią jakiś structur pod Dark Magiciany?
:D Oby, z radości całowałbym stopy konami.
Tytuł: Odp: Yu-Gi-Oh Arc-V - nowa metoda przyzywania i walki
Wiadomość wysłana przez: Flasher w 19 Marzec, 2014, 21:55:06
Filmik "How to Pendulum Summon"
http://vjump.shueisha.co.jp/battle-survivor/049/index.html (http://vjump.shueisha.co.jp/battle-survivor/049/index.html)
Tytuł: Odp: Yu-Gi-Oh Arc-V - nowa metoda przyzywania i walki
Wiadomość wysłana przez: jona w 19 Marzec, 2014, 22:01:02
Filmik "How to Pendulum Summon"
http://vjump.shueisha.co.jp/battle-survivor/049/index.html (http://vjump.shueisha.co.jp/battle-survivor/049/index.html)

Co ten kolo ma na sobie ;D
Tytuł: Odp: Yu-Gi-Oh Arc-V - nowa metoda przyzywania i walki
Wiadomość wysłana przez: jona w 21 Marzec, 2014, 11:05:39
(kliknij aby pokazać/ukryć)
Mata z za dużą ilością miejsc na karty.
Tytuł: Odp: Yu-Gi-Oh Arc-V - nowa metoda przyzywania i walki
Wiadomość wysłana przez: Flasher w 21 Marzec, 2014, 11:11:25
te dwa biale pola na srodku to chyba miejsce na karty akcji z Action Dueli. Będą jakieś karty, które można aktywować tylko pod pewnymi warunkami. Gracz, który je pierwszy spelni może użyć wybranej karty.
Tytuł: Odp: Yu-Gi-Oh Arc-V - nowa metoda przyzywania i walki
Wiadomość wysłana przez: Speicher w 21 Marzec, 2014, 12:06:40
głupie.  oddajcie nam nasze YUGIOH!
Tytuł: Odp: Yu-Gi-Oh Arc-V - nowa metoda przyzywania i walki
Wiadomość wysłana przez: Nowik w 21 Marzec, 2014, 19:20:27
te dwa biale pola na srodku to chyba miejsce na karty akcji z Action Dueli. Będą jakieś karty, które można aktywować tylko pod pewnymi warunkami. Gracz, który je pierwszy spelni może użyć wybranej karty.

mam nadzieje, że to po prostu miejsce na banish xDD