Wątek: Yu-Gi-Oh Arc-V - nowa metoda przyzywania i walki  (Przeczytany 7698 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Rambo

Odp: Yu-Gi-Oh Arc-V - nowa metoda przyzywania i walki
« #25 14 Luty, 2014, 15:57:02 »
0
Poważnie, kto rzucił wyzwanie "Gorzej niż ZEXAL nie będzie!"? :D

Illidan

Odp: Yu-Gi-Oh Arc-V - nowa metoda przyzywania i walki
« #26 14 Luty, 2014, 16:13:23 »
+1

Cytuj
Ad. wahadła - czyli wracamy do high leveli, ciekawe czy coś ambitniejszego niż "dodaj poziomy i przyzwij potwora o poziomie równym sumie".

Suma już była czas na Iloczyn

Kuzuryu Daimyojin

Odp: Yu-Gi-Oh Arc-V - nowa metoda przyzywania i walki
« #27 14 Luty, 2014, 23:40:50 »
+2
Cytuj
Yuya duels using the Pendulum Summon, which provides access to many high-level monsters.

(kliknij aby pokazać/ukryć)
« Ostatnia zmiana: 15 Luty, 2014, 00:40:49 Kuzuryu Daimyojin »

Wolv

Odp: Yu-Gi-Oh Arc-V - nowa metoda przyzywania i walki
« #28 15 Luty, 2014, 00:38:31 »
+2

Cytuj
Ad. wahadła - czyli wracamy do high leveli, ciekawe czy coś ambitniejszego niż "dodaj poziomy i przyzwij potwora o poziomie równym sumie".

Suma już była czas na Iloczyn

YGO - teaches math since 2002

Izorist

Odp: Yu-Gi-Oh Arc-V - nowa metoda przyzywania i walki
« #29 15 Luty, 2014, 16:31:12 »
+1
może coś w stylu pierwszej serii, tylko bardziej na poważnie? skillowe wstawianie czegoś a'la Dark Magician? wchodzę w to

Flasher

Odp: Yu-Gi-Oh Arc-V - nowa metoda przyzywania i walki
« #30 17 Luty, 2014, 08:22:34 »
0
No to wiemy wreszcie cos konkretnego:



Ale o co chodzi?!
1. Na polu mamy dwa nowe miejsca: Pendulum Zones

2. Mamy nowe potwory: Pendulum Monsters, którę posiadają skalę (Scale) po lewej i po prawej stronie karty (czerwone i niebieskie cosie).
Możesz (nie musisz, a więc nadal są też zwykymi potami) umieścić je w Pendulum Zones. Są wtedy traktowane jako Spelle. Różne potwory mają różną skalę.

3. Gdy masz już po 1 potworze Pendulum w każdej strefie Pendulum (nazwijmy ją P) możesz wykonać P summon - wybierasz liczby pomiędzy dwoma cyframi ze skali. Na poniższych obrazkach mamy 1 - 8 a więc zapewne wybieramy jedną z liczb od 2 do 7 (albo właśnie od 1-8). Cieżko jeszcze powiedzieć.

4. W dane turze możesz Special Summonować dowolną liczbę potów w ręki od 2 do 7 razy posiadających level zgodny z wybranym(UWAGA! To ciągle wymaga potwierdzenia). Można to zrobić tylko raz i jednocześnie. Nie można dzielić sobie tych przyzwań na raty by np używać effów przyzwanych potów by coś drawnąć a potem dalej P summonować.

5.Jeśli P monstery zginą, możesz je umieścić face up na Extra Decku. Gdy robisz P summon możesz wtedy przyzwać 1 takiego pota z Extra


I parę potów związanych z mechaniką

Byakko no Shoukanshi (White Tiger Summoner)
Level 3 EARTH Spellcaster-Type Effect Monster
ATK 1000
DEF 1700
1: When this card is Normal Summoned, you can activate this effect. Special Summon 1 Level 4 or lower Normal Monster from your hand.
2: While this card is in your Monster Card Zone, your monsters gain 100 ATK and DEF.


Masou Senshi Vandra
Level 5 WIND Warrior-Type Effect Monster
ATK 2000
DEF 800
1; This card can attack your opponent directly. If this card is sent from the field to the Graveyard: You can target 1 Dragon-Type/Spellcaster-Type/Warrior-Type Normal Monster in your Graveyard; add that monster to your hand.

Masou Seiryuu Iiselweapon
Level 6 LIGHT Dragon-Type Monster
ATK 2300
DEF 1600
The effect of Masou Seiryuu Iiselweapon can only used once per turn.
1: When this card is Pendulum Summoned, you can target 1 card on the field. Return that card to its owner's hand

Tokiyomi no Majutsushi (Chronomancy Magician)
Dark Spellcaster / Pendulum / Effect
Blue Scale 8 / Red Scale 8
Level 3 DARK Spellcaster-Type Pendulum Effect Monster
ATK 1200
DEF 600
Spell Effect: If you control no monsters you can activate this card. If your Pendulum Monster battles, your opponent cannot activate Trap Card until the end of the Damage Step. If you have a "Majutsushi" card or an "Odd-Eyes" card in your other Pendulum Zone, this card's Pendulum Scale becomes 4.
Monster Effect: While this card is in your Monster Card Zone, once per turn cards in your Pendulum Zone cannot be destroyed by your opponent's card effects.

Hoshiyomi no Majutsushi (Astromancy Magician)
Dark Spellcaster / Pendulum / Effect
Pendulum Scale 1
LV5 1200/2400
Spell Effect: If your Pendulum Monster battles, your opponent cannot activate Spell Cards until the end of the damage step. If your other Pendulum Zone does not have a "Majutsushi" card or "Odd-Eyes" card, this card's Pendulum Scale becomes 4.
Monster Effect: Once per turn, when 1 Pendulum Monster you control is returned to your hand by your opponent's card effect: You can Special Summon 1 monster with the same Level from your hand.

source:
http://ygorganization.com/
« Ostatnia zmiana: 17 Luty, 2014, 09:28:05 Flasher »

Regis

Odp: Yu-Gi-Oh Arc-V - nowa metoda przyzywania i walki
« #31 17 Luty, 2014, 08:42:28 »
0
Czyli te Pendulum stwory (ni to spelle ni monstery) siedzą w Mainie czy w Extra?

Alias

Odp: Yu-Gi-Oh Arc-V - nowa metoda przyzywania i walki
« #32 17 Luty, 2014, 08:43:18 »
0
raczej w mainie skoro można je też normal summonować

Lampart

Odp: Yu-Gi-Oh Arc-V - nowa metoda przyzywania i walki
« #33 17 Luty, 2014, 08:43:49 »
0
Wygląda na to że pendulum można summonować każdego stwora ;p

Regis

Odp: Yu-Gi-Oh Arc-V - nowa metoda przyzywania i walki
« #34 17 Luty, 2014, 08:46:05 »
0
Ja tylko czekam na potwierdzenie tego w przyszłości. Kolejna ultra aggro mechanika się szykuje.

Alias

Odp: Yu-Gi-Oh Arc-V - nowa metoda przyzywania i walki
« #35 17 Luty, 2014, 08:56:53 »
0
według arg info:

4. You can special summon from hand or from your extra deck Pendulum monsters with the scale numbers in between!

E.g. As per the picture, if you have a pendulum monster with scale 1 on the left side and 8 on the right side, you can special summon pendulum monsters with scale number 2 to 7 from your hand or extra deck



To znaczy że special summonować będzie można tylko Pandelinium monstery.

Lampart

Odp: Yu-Gi-Oh Arc-V - nowa metoda przyzywania i walki
« #36 17 Luty, 2014, 09:02:03 »
0
Masou Seiryuu Iiselweapon
Level 6 LIGHT Dragon-Type Monster
ATK 2300
DEF 1600
The effect of Masou Seiryuu Iiselweapon can only used once per turn.
1: When this card is Pendulum Summoned, you can target 1 card on the field. Return that card to its owner's hand


To co z tym efektem xD?

Flasher

Odp: Yu-Gi-Oh Arc-V - nowa metoda przyzywania i walki
« #37 17 Luty, 2014, 09:08:18 »
0
według arg info:

4. You can special summon from hand or from your extra deck Pendulum monsters with the scale numbers in between!

E.g. As per the picture, if you have a pendulum monster with scale 1 on the left side and 8 on the right side, you can special summon pendulum monsters with scale number 2 to 7 from your hand or extra deck



To znaczy że special summonować będzie można tylko Pandelinium monstery.

To znaczy że możesz tam summonować tylko P monstery. Nie oznacza, że musisz tylko i wyłącznie je.

Flasher

Odp: Yu-Gi-Oh Arc-V - nowa metoda przyzywania i walki
« #38 17 Luty, 2014, 09:31:48 »
0
Jeszcze jedna rzecz: zwróćcie uwagę, że efekty potworów są numerowane.

G

Odp: Yu-Gi-Oh Arc-V - nowa metoda przyzywania i walki
« #39 17 Luty, 2014, 10:45:39 »
0
według arg info:

4. You can special summon from hand or from your extra deck Pendulum monsters with the scale numbers in between!

E.g. As per the picture, if you have a pendulum monster with scale 1 on the left side and 8 on the right side, you can special summon pendulum monsters with scale number 2 to 7 from your hand or extra deck



To znaczy że special summonować będzie można tylko Pandelinium monstery.

To znaczy że możesz tam summonować tylko P monstery. Nie oznacza, że musisz tylko i wyłącznie je.

a skad masz takie wnioski? bo to co pisze, jednak wyglada ze tylko takie

Flasher

Odp: Yu-Gi-Oh Arc-V - nowa metoda przyzywania i walki
« #40 17 Luty, 2014, 10:48:00 »
0
Biorę to na logikę. PO prosty. You can to nie You can only, czy You must. :)

G

Odp: Yu-Gi-Oh Arc-V - nowa metoda przyzywania i walki
« #41 17 Luty, 2014, 10:58:21 »
0
Biorę to na logikę. PO prosty. You can to nie You can only, czy You must. :)
sugerujac "you must" chyba pokazujesz ze twoj angielski jest slaby;P pendulumy to zwykle stwory after all, a twoj argument przypomina mi stare dyskusje w stylu ze nie pisze na karcie ze efektu moge uzyc tylko w swojej turze, wiec logiczne ze moge w turze oppa

swoja droga mst bedzie teraz powstrzymywac swarma z tego co rozumiem xD a za pare setow dostaniemy wielkiego penduluma z kosmicznym efektem + kosmiczny efekt jako spell, bo po co moglby byc deadem na lapie:P
« Ostatnia zmiana: 17 Luty, 2014, 11:02:51 G »

Frey

Odp: Yu-Gi-Oh Arc-V - nowa metoda przyzywania i walki
« #42 17 Luty, 2014, 11:04:12 »
0
Cytuj
3. Once you have 1 pendulum monster in each p zone, you can perform a pendulum summon
you take the numbers between the two scale numbers, in this case 1 and 8, so 2-7
4. In this turn with this pendulum summon you can summon any number of monsters from your hand and face-up pendulum monsters from your extra deck that are of levels 2-7
and you can only do this one time

Według tego, jeśli dobrze zrozumiałem, to z ręki możesz dowolne stwory przyzwać (nie tylko pendulum), a z extra tylko tego pendulum którego wcześniej położyłeś.


Source: http://www.ygorganization.com/ocg-v-jump-time

Flasher

Odp: Yu-Gi-Oh Arc-V - nowa metoda przyzywania i walki
« #43 17 Luty, 2014, 11:43:41 »
+1
Biorę to na logikę. PO prosty. You can to nie You can only, czy You must. :)
sugerujac "you must" chyba pokazujesz ze twoj angielski jest slaby;P pendulumy to zwykle stwory after all, a twoj argument przypomina mi stare dyskusje w stylu ze nie pisze na karcie ze efektu moge uzyc tylko w swojej turze, wiec logiczne ze moge w turze oppa

swoja droga mst bedzie teraz powstrzymywac swarma z tego co rozumiem xD a za pare setow dostaniemy wielkiego penduluma z kosmicznym efektem + kosmiczny efekt jako spell, bo po co moglby byc deadem na lapie:P

Angielski nie ma nic do tego. Rozumienie zapisu definiują zasady gry same w sobie. Z "you can" nie wyczytasz kiedy to możesz zrobic (chyba ze rzeczywiscie jest napisane konkretnie).

G

Odp: Yu-Gi-Oh Arc-V - nowa metoda przyzywania i walki
« #44 17 Luty, 2014, 11:47:55 »
0
w skrocie nie ma co dyskutowac o czyms czego w ciagu 15minut widzialem 3 rozne tlumaczenia:p

Flasher

Odp: Yu-Gi-Oh Arc-V - nowa metoda przyzywania i walki
« #45 17 Luty, 2014, 11:49:26 »
0
w skrocie nie ma co dyskutowac o czyms czego w ciagu 15minut widzialem 3 rozne tlumaczenia:p

To prawda. Czekamy na jakiś konkretny przekłąd. Bo to ciągle spekulacje na podstawie fragmentów tłumaczeń. Idealna byłaby prezentacja mechaniki w akcji ale tego jeszcze teraz nie dostaniemy raczej.

Za miesiąc juz wszystko będzie jasne jak wydadza starter na tym oparty.

G

Odp: Yu-Gi-Oh Arc-V - nowa metoda przyzywania i walki
« #46 17 Luty, 2014, 12:02:58 »
0
w skrocie nie ma co dyskutowac o czyms czego w ciagu 15minut widzialem 3 rozne tlumaczenia:p

To prawda. Czekamy na jakiś konkretny przekłąd. Bo to ciągle spekulacje na podstawie fragmentów tłumaczeń. Idealna byłaby prezentacja mechaniki w akcji ale tego jeszcze teraz nie dostaniemy raczej.
co ci da prezentacja mechaniki? i tak jakby ja zrobili to bys na obrazku/filmiku mial same pendulumy bo trzeba przeciez sie promowac, a zwykle trybuty widocznie beda wychodzic z mody:P a reszta wyglada w miare oczywiscie, kladziesz 2 stwory jako spelle a potem robisz swarm z reki (karcianka byla za wolna?:|)

Chris Cornell

Odp: Yu-Gi-Oh Arc-V - nowa metoda przyzywania i walki
« #47 17 Luty, 2014, 12:22:42 »
0
Nie wiem, czy wikię należy traktować jak 100% źródło, ale:
"4. You can special summon a monster from your hand or a Pendulum monster from your extra deck with the levels in between."

To jeszcze nie rozwiązuje problemu, dlaczego zatem można pendulumy normal summonować, ani faktu, gdzie one siedzą (tzn. tylko w Extra, czy i w Extra, i w mainie).

A, i jeszcze jakby siedziały w mainie - muszę położyć 2 poty na stole, żeby przywołać trzeciego? Raz, że spory minus (bo te "spell effy" jak na razie wydają się cienkie), a dwa, że jak to może być stabilne? Trzeba by grać tylko pendulumy, albo prawie same pendulumy - tzn. mam łapę pełną potów i wszystkie są żywe, bo z każdej dowolnej trójki mogę 2 położyć, a jednego przyzwać. Inaczej, jakby grać jednocześnie pendulumy i nie-pendulumy to zbyt dużo miejsca na deady tu widzę (zwłaszcza jeśli mają one być w założeniu high-level).
« Ostatnia zmiana: 17 Luty, 2014, 12:30:12 Chris Cornell »

G

Odp: Yu-Gi-Oh Arc-V - nowa metoda przyzywania i walki
« #48 17 Luty, 2014, 12:36:58 »
0
Nie wiem, czy wikię należy traktować jak 100% źródło, ale:
"4. You can special summon a monster from your hand or a Pendulum monster from your extra deck with the levels in between."

To jeszcze nie rozwiązuje problemu, dlaczego zatem można pendulumy normal summonować, ani faktu, gdzie one siedzą (tzn. tylko w Extra, czy i w Extra, i w mainie).

A, i jeszcze jakby siedziały w mainie - muszę położyć 2 poty na stole, żeby przywołać trzeciego? Raz, że spory minus (bo te "spell effy" jak na razie wydają się cienkie), a dwa, że jak to może być stabilne? Trzeba by grać tylko pendulumy, albo prawie same pendulumy - tzn. mam łapę pełną potów i wszystkie są żywe, bo z każdej dowolnej trójki mogę 2 położyć, a jednego przyzwać. Inaczej, jakby grać jednocześnie pendulumy i nie-pendulumy to zbyt dużo miejsca na deady tu widzę (zwłaszcza jeśli mają one być w założeniu high-level).
przeciez to oczywiste ze w main decku a w extra sa face upem tylko:P
masz pota ktory jest jednoczesnie spellem z efektem, wyglada duzo bardziej zywo niz zwykle trybuty, szczegolnie jak beda dobre efekty:P

Speicher

Odp: Yu-Gi-Oh Arc-V - nowa metoda przyzywania i walki
« #49 17 Luty, 2014, 12:57:36 »
+1
Szczerze? Nie rozumiem tej mechaniki ani troszkę. Jest przekombinowana i wydaje się totalnie nielogiczna.

Link sponsorowany
 

Podobne tematy Yu-Gi-Oh!

  Temat / Zaczęty przez Ostatnio
Nowa meta

Zaczęty przez Zadyma Offtop

Ostatnio 14 Luty, 2016, 15:32:20
Zadyma
Ostatnio 10 Wrzesień, 2016, 10:17:39
OkazakiQq
Ostatnio 24 Grudzień, 2016, 05:08:08
Yano
Ostatnio 06 Lipiec, 2019, 23:45:27
Argus205
Ostatnio 19 Czerwiec, 2020, 20:40:22
Yano