Wątek: [OCG][Update] Nowe zasady!!!  (Przeczytany 6016 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Chris Cornell

Odp: [OCG] Nowe zasady!!!!
« #25 19 Luty, 2014, 13:55:44 »
0


Czy tylko ja sądzę że 1st turn disadvantage jest zbyt duży w momencie dodania blokady drawu? O_o
To raczej 1st turn advantage jest zbyt duża w momencie, gdy tej blokady nie ma. Nie dość, że możliwość setupu, to jeszcze +1. A teraz trzeba przynajmniej pomyśleć, czy granie pierwszemu się kalkuluje. Kontrolki i deck bazujące na robieniu sobie pola (Infernity czy NK np.) i tak pewnie będą szły 1st.
« Ostatnia zmiana: 19 Luty, 2014, 13:58:26 Chris Cornell »

Izorist

Odp: [OCG] Nowe zasady!!!!
« #26 19 Luty, 2014, 22:47:38 »
0
Zasada z drawem jest dobra -  zacząć i wystawić setup czy być do przodu o jedną kartę? Ad. tekstów kart - oni nie mają jeszcze PSCT?
nie, nie mają. zazdrocha, że mają teraz wypunktowane, to powinna mieć każda karcianka, i YGO też by się to przydało

grabczas

Odp: [OCG] Nowe zasady!!!!
« #27 03 Marzec, 2014, 09:00:32 »
0
Trochę odkopię ale ciekawi mnie co powiecie (chyba że zrobi się z tego roast) na jedną propozycję. Skoro jest dorzucany brak pierwszego drawa jak zaczyna się grę to czemu od razu nie dorzucić Mulliganu jak w każdej cywilizowanej karciance? Wyrzucasz do 5 kart i z tym co zostajesz grasz. Oczywiście uniwersalne karty poprawiające konsystencję mogłyby zostać przy tym nieco ukrócone (Reckless, Upstart, PoD).

Co o tym myślicie? :>

Wolv

Odp: [OCG] Nowe zasady!!!!
« #28 03 Marzec, 2014, 09:35:28 »
0
Trochę odkopię ale ciekawi mnie co powiecie (chyba że zrobi się z tego roast) na jedną propozycję. Skoro jest dorzucany brak pierwszego drawa jak zaczyna się grę to czemu od razu nie dorzucić Mulliganu jak w każdej cywilizowanej karciance? Wyrzucasz do 5 kart i z tym co zostajesz grasz. Oczywiście uniwersalne karty poprawiające konsystencję mogłyby zostać przy tym nieco ukrócone (Reckless, Upstart, PoD).

Co o tym myślicie? :>

Exodia.dek

Izorist

Odp: [OCG] Nowe zasady!!!!
« #29 03 Marzec, 2014, 10:08:20 »
0
W yugim to nie dziala ;x
W sumie to nie w kazdej, DM jest tak stabilne, ze jeszcze tego tam nie wprowadzili ;)

G

Odp: [OCG] Nowe zasady!!!!
« #30 03 Marzec, 2014, 12:36:07 »
0
mulligan moze i tak ale niedarmowy (albo ciagniesz 1 mniej albo twoj opp 1 wiecej):P

a potem ludzie beda plakac bo infernity (ew. wpisz deck ktory sie flejmuje) ma duzo wieksze na combo/szansa na otwarcie z jakims brokenem co jest na danej liscie na 3 wzrasta blisko 2 razy:P
« Ostatnia zmiana: 03 Marzec, 2014, 12:38:58 G »

Soul

Odp: [OCG] Nowe zasady!!!!
« #31 03 Marzec, 2014, 14:47:29 »
0
Haha, dokładnie o Infernity sobie pomyślałem, f**k this deck xD.

(kliknij aby pokazać/ukryć)

grabczas

Odp: [OCG] Nowe zasady!!!!
« #32 03 Marzec, 2014, 15:39:51 »
0
Exodia wywalić, infernitom ilość resource'ów zmniejszyć. Dalej ten mulligan według was bezsensu jest? Aczkolwiek Konami tego i tak nie zrobi, po prostu ciekawiły mnie wasze przemyślenia :P

Modzi mogą wydzielić dyskusję w sumie jeżeli miałaby się w miarę kulturalnie rozwinąć (Ja wiem że tutaj ciężko ale nie doszliśmy chyba jeszcze do poziomiu for gier MOBA czy Hearthstone'a ^^) to nie będzie totalne OT przynajmniej.

G

Odp: [OCG] Nowe zasady!!!!
« #33 03 Marzec, 2014, 20:26:25 »
0
Exodia wywalić, infernitom ilość resource'ów zmniejszyć. Dalej ten mulligan według was bezsensu jest? Aczkolwiek Konami tego i tak nie zrobi, po prostu ciekawiły mnie wasze przemyślenia :P

Modzi mogą wydzielić dyskusję w sumie jeżeli miałaby się w miarę kulturalnie rozwinąć (Ja wiem że tutaj ciężko ale nie doszliśmy chyba jeszcze do poziomiu for gier MOBA czy Hearthstone'a ^^) to nie będzie totalne OT przynajmniej.

twoje myslenie jest za malo przyszlosciowe, jesli oczekujesz ze nie bedziemy mieli deckow ktore za duzo skorzystaja z tego, to pomyliles karcianki:P

grabczas

Odp: [OCG] Nowe zasady!!!!
« #34 03 Marzec, 2014, 20:45:11 »
0
Bardziej chodzi o taką próbę pobożnego myślenia ;) Zawsze będą decki które będą mogły tego nadużywać ale to jest w każdej karciance ;) Ale że Yugi zawsze dzielnie dzierży tytuł karcianki najbardziej przepełnionej bullshitem to inna sprawa ;)

Teraz jestem wściekły i chcę wszystko sprzedać ale i tak przez sentyment będę jakiś deck miał ^^"

Kuzuryu Daimyojin

Odp: [OCG] Nowe zasady!!!!
« #35 06 Marzec, 2014, 04:25:23 »
+3
Nowa zasada dotycząca Field Spelli:

Zastąpienie swojego własnego FS innym FS np. poprzez set jest teraz traktowane jak wysłanie na cmentarz ale nie zniszczenie.(Sent to the grave)

Coś czuje że Konami nienawidzi Geartown.

źródło: https://www.facebook.com/YuGiOhEditionSingapore
« Ostatnia zmiana: 06 Marzec, 2014, 04:37:07 Kuzuryu Daimyojin »

lightdeck

Odp: [OCG] Nowe zasady!!!!
« #36 06 Marzec, 2014, 04:35:52 »
0
source?

Kuzuryu Daimyojin

Odp: [OCG] Nowe zasady!!!!
« #37 06 Marzec, 2014, 04:36:52 »
0

Regis

Odp: [OCG] Nowe zasady!!!!
« #38 06 Marzec, 2014, 08:09:37 »
0
Już pisałem to w innym dziale:

Flipy będą teraz podkategoria typu tak jak tunery lub Gemini


http://www.ygorganization.com/ocg-more-cards-from-the-new-starter-deck/#more-4651

Flasher

Odp: [OCG] Nowe zasady!!!!
« #39 07 Marzec, 2014, 07:48:05 »
0
Z dodatkowych fajny w sumie zmian i wprowadzeń do rulebooka:

Pendulum będzie przyzywało potwory spomiedzy skali z wykluczeniem wartosci na pendulum kartach. tj: gdy mamy skale 1 i 8, przyzywać możemy poty od 2 do 7 lv

Karty special summonujace sie bez aktywacji efektu (tj inherent summon) dostana wstawke SPECIAL SUMMON tam gdzie mamy teraz takie rzeczy jak tuner, gemini, effect (to samo z flipami). Czyli karty takie jak Lightpulsar Dragon nie beda wywolywac spin takich jak kiedys czy to jest inherent czy nie. Bedzie je mozna bylo latwo rozroznic


Leo

Odp: [OCG] Nowe zasady!!!!
« #40 07 Marzec, 2014, 11:23:44 »
0
Damn, nie można będzie przyzywać lv jedynek w ten sposób (chyba, że będzie potwór o skali 0 ;D)

G

Odp: [OCG] Nowe zasady!!!!
« #41 07 Marzec, 2014, 11:34:57 »
0
Damn, nie można będzie przyzywać lv jedynek w ten sposób (chyba, że będzie potwór o skali 0 ;D)
moim zdaniem na 99% bedzie:P

Izorist

Odp: [OCG] Nowe zasady!!!!
« #42 07 Marzec, 2014, 11:56:37 »
0
Karty special summonujace sie bez aktywacji efektu (tj inherent summon) dostana wstawke SPECIAL SUMMON tam gdzie mamy teraz takie rzeczy jak tuner, gemini, effect (to samo z flipami). Czyli karty takie jak Lightpulsar Dragon nie beda wywolywac spin takich jak kiedys czy to jest inherent czy nie. Bedzie je mozna bylo latwo rozroznic
ciekawe co na to TCG

Link sponsorowany
 

Podobne tematy Yu-Gi-Oh!

  Temat / Zaczęty przez Ostatnio
Ostatnio 02 Lipiec, 2014, 16:12:23
Soul
Ostatnio 29 Styczeń, 2017, 11:52:42
Secior
Ostatnio 19 Lipiec, 2017, 08:39:02
Frey
Ostatnio 23 Lipiec, 2017, 10:00:02
Frey
Ostatnio 18 Maj, 2018, 19:45:09
Yano