Wątek: [OCG][SD27] Structure Deck 27 - HERO's Strike  (Przeczytany 10205 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Regis

[OCG][SD27] Structure Deck 27 - HERO's Strike
« 26 Luty, 2014, 14:53:14 »
+5
« Ostatnia zmiana: 27 Grudzień, 2016, 18:02:58 Izorist »

jona

Odp: [OCG] SD 27- HERO Strike
« #1 26 Luty, 2014, 15:04:56 »
+2
Hehehehehehero ;D

Odp: [OCG] SD 27- HERO Strike
« #2 26 Luty, 2014, 15:08:50 »
+1
Moar support for Heroez ?  ??? . Meh, wystarczyłoby imho przywrócić Stratosa jakby chcieli go wzmacniać  ::). I tak sporo kartoników mają w porównaniu do innych archetypów  :-\

Spoiler
;D

Leo

Odp: [OCG] SD 27- HERO Strike
« #3 26 Luty, 2014, 15:09:13 »
+3
c-c-c-combo breaker! ;D

Spoiler
Może HERO doczekają się XYZa a'la stratos ;o Proszę, tylko nie nowe fuzje, bo ile można to wałkować :/

Illidan

Odp: [OCG] Structure Deck 27 - HERO's Strike
« #4 26 Luty, 2014, 15:10:35 »
0
Omal się nie popłakałem ze szczęścia, choć liczyłem na Destiny Hero.

Kanashimi Tomo

Odp: [OCG] Structure Deck 27 - HERO's Strike
« #5 26 Luty, 2014, 15:12:06 »
+3

« Ostatnia zmiana: 26 Luty, 2014, 15:15:13 Illidan »

Odp: [OCG] Structure Deck 27 - HERO's Strike
« #6 26 Luty, 2014, 15:17:21 »
0
Dzięki za wywalenie posta w który były nie tylko emotki!

Skoro OCG ma Stratos dalej na limit to będzie chyba kolejny exclusive structur dla OCG :P

Regis

Odp: [OCG] Structure Deck 27 - HERO's Strike
« #7 26 Luty, 2014, 15:18:19 »
+5
Cytat: Illidan
Omal się nie popłakałem ze szczęścia, choć liczyłem na Destiny Hero.

Ja się popłakałem, ale z załamania i zażenowania (choć nie wątpliwie jak to przeczytałem po raz pierwszy to beka wzięła górę).

Serio. To jest ostatni archetyp, który winien dostać support, lub nawet myśleć o tym supporcie. Z Numberami i Blackwingami tworzą trio najmocniej supportowanych decków w całym YGO. A inne typy leżą i kwiczą.


Nowa Fuzja? Fuzja + Xyz? Stratos wbudowany w Fuzje bądź Xyz? Znerfiony Stratos? A może Stratos wyciągający oldschoolowe Herosowe normale? A może Hero City 797987979798?


Serio, już chyba bym wolał LSy -.-




P.S - Flasher zniszczyłeś mi całą koncepcje bardzo rozbudowanego merytorycznie pierwszego posta!!1!!!!!!! Foch z przydupem!
« Ostatnia zmiana: 26 Luty, 2014, 15:20:00 Regis »

Odp: [OCG] Structure Deck 27 - HERO's Strike
« #8 26 Luty, 2014, 15:31:07 »
0
Herosy,grywalne normalne herosy a nie jakieś beatdowny proszę błagam chcę to pliska, grywalne herosy mam orgazm mmmm

Dajcie je mnie i dajcie mnei Legacy of a HERO

Idąc tym tokiem myślenia pare decków z gx teraz i potem junki i synchrony

Ale serio mam hero orgazm karciany orgazm

j4

Odp: [OCG] Structure Deck 27 - HERO's Strike
« #9 26 Luty, 2014, 15:32:04 »
+1
Omal się nie popłakałem ze szczęścia, choć liczyłem na Destiny Hero.
Ale to jak najbardziej mogą być Destiny albo Vision, nigdzie nie ma słowa o tym że to support konkretnie dla Elementali

Regis

Odp: [OCG] Structure Deck 27 - HERO's Strike
« #10 26 Luty, 2014, 15:36:34 »
0
Ja też jeszcze na to liczę. Na Destiny Hero tez bym ze szczęścia płakał!

Mich

Odp: [OCG] Structure Deck 27 - HERO's Strike
« #11 26 Luty, 2014, 15:51:55 »
0
Jako iż jestem prawdopodobnie jedynym graczem, który gra E HERO na przeciw wam powiem, że się ucieszyłem bo ten deck może dostanie coś dobrego  :)

Kanashimi Tomo

Odp: [OCG] Structure Deck 27 - HERO's Strike
« #12 26 Luty, 2014, 15:52:15 »
0

Odp: [OCG] Structure Deck 27 - HERO's Strike
« #13 26 Luty, 2014, 15:56:12 »
0
Taki protip jest już E hero XYZ

Odp: [OCG] Structure Deck 27 - HERO's Strike
« #14 26 Luty, 2014, 16:02:00 »
0
Aż się czasy przypominają, jak jęczałem na Miracle'a, bo free Shining z jednej karty był broken...

Imho sam XYZ to by było dużo za mało, nawet jakby był dobry, bo i z czego go robić? Z gównianych Aliusów i Bubble'ów? Coś do maina jest potrzebne i to coś mocnego.

Znając inwencję Konami w ostatnich czasach:

E Hero coś tam lv 4
When Normal Summoned, summon 1 hero z Grave'a.

I do tego jakiś rank 4.

Choć może mnie zaskoczą.

Kanashimi Tomo

Odp: [OCG] Structure Deck 27 - HERO's Strike
« #15 26 Luty, 2014, 16:10:51 »
0
Taki protip jest już E hero XYZ

E HERO Pit Boss

him?

West

Odp: [OCG] Structure Deck 27 - HERO's Strike
« #16 26 Luty, 2014, 16:14:05 »
0
Aha, mówiłem że będzie hero, nawet jeżeli nie elemental i tak się cieszę. Już wiem na co niedługo pójdzie cała moja kasa :P

G

Odp: [OCG] Structure Deck 27 - HERO's Strike
« #17 26 Luty, 2014, 20:27:34 »
0
z tego co pamietam jest duzo niewypuszczonych herosow z mangi (szczegolnie chyba vision? albo jakis innych), wiec moze jest szansa na cos ciekawego:p

Soul

Odp: [OCG] Structure Deck 27 - HERO's Strike
« #18 26 Luty, 2014, 20:37:09 »
0
Ja popieram Regisrant xD. Tbh Hero już mi się znudziły. To pewnie będą E-Hero, a te mi się kojarzą głównie z nudnym light beatem i Miraclami z topa =='. Dla mnie prawdziwe Hero to Polymerization z fuzjami Jadena, jakby zrobiliby coś, by to było grywalne, to proszę bardzo. Ale niestety Hero to był zwykle tylko Stratos i broken fuzje z Miracla, cokolwiek dadzą, to nadal będą głównie pewnie broken fuzje z Miracla =='.  A gdzie Flame Wingman xD?

Odp: [OCG] Structure Deck 27 - HERO's Strike
« #19 26 Luty, 2014, 20:40:50 »
0
Ja bym był za wymieszaniem Omni hero z masked hero czymś na przykład

E Hero Miracle Bringer
Lv 4
1.When this card is normal summoned:add 1 spell card that allow you to summon fusion hero card from your extra deck
2.Once per turn change this card attribut

Regis

Odp: [OCG] Structure Deck 27 - HERO's Strike
« #20 26 Luty, 2014, 21:27:57 »
0
Cytat: Sól
Ja popieram Regisrant xD



xD

Izorist

Odp: [OCG] Structure Deck 27 - HERO's Strike
« #21 26 Luty, 2014, 22:01:54 »
0
Soul, HERO beat moze i byl nudny, ale nie zapominajmy o jego prototypie (wersja bez fuzji), czyli wlasnie light beat'cie, ktory byl fajna kontrolka, bardzo trollowa ;)

Soul

Odp: [OCG] Structure Deck 27 - HERO's Strike
« #22 26 Luty, 2014, 23:09:58 »
0
Uhm, rzecz gustu, dla mnie ta kontrolka była nudna as f**k xD. Hero miały w założeniu być na fuzjach, a jak sam piszesz, tam ich nie było. Skończyło się na tym, że był Stratos i Miracle, który z robieniem fuzji mało co ma wspólnego, bo fuzje to chyba miały polegać na łączeniu kart ze sobą, a nie na wpuszczaniu wielkich kloców z jednokartowego brokena. Ktoś tu się w czymś pogubił, chyba wyszło zupełnie coś innego, niż miało być.

G

Odp: [OCG] Structure Deck 27 - HERO's Strike
« #23 26 Luty, 2014, 23:54:22 »
0
Uhm, rzecz gustu, dla mnie ta kontrolka była nudna as f**k xD. Hero miały w założeniu być na fuzjach, a jak sam piszesz, tam ich nie było. Skończyło się na tym, że był Stratos i Miracle, który z robieniem fuzji mało co ma wspólnego, bo fuzje to chyba miały polegać na łączeniu kart ze sobą, a nie na wpuszczaniu wielkich kloców z jednokartowego brokena. Ktoś tu się w czymś pogubił, chyba wyszło zupełnie coś innego, niż miało być.

mam wrazenie ze gadasz o synchro/XYZach

Flasher

Odp: [OCG] Structure Deck 27 - HERO's Strike
« #24 18 Marzec, 2014, 10:44:05 »
0
Ogłosili wydanie zestawu protektorków do kart z obrazkiem głównego pota w structurze z Hero.
EX: Master of HERO
Nazwa wskazuje na support dla wszystkich typów HERO, a nie tylko Elementali. Czas pokaże.

Cytuj
Duelist Card Protectors EX: Master of HERO (Name may change)
70 Sleeves + 1 Normal Parallel Rare

70 koszulek... optymalna ilość ;]
no i w zestawie wlasnie paralelka z tym mistrzem HEROsów.

Source:  http://blog.livedoor.jp/maxut/archives/37028272.html

Link sponsorowany
 

Podobne tematy Yu-Gi-Oh!

  Temat / Zaczęty przez Ostatnio
Ostatnio 09 Grudzień, 2013, 16:11:43
Regis
Ostatnio 26 Styczeń, 2015, 09:53:08
Leo
Ostatnio 17 Wrzesień, 2015, 09:09:37
Kanashimi Tomo
Ostatnio 20 Lipiec, 2015, 13:50:23
Bartexx
Ostatnio 27 Maj, 2019, 07:18:30
Razmus