Wątek: [OCG][NECH] Next Challengers  (Przeczytany 14397 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Kuzuryu Daimyojin

Odp: [OCG] 902- Next Challengers
« #100 11 Lipiec, 2014, 16:28:31 »
0
W jednej czy 2 kopiach można grać a czemu nie :D

j4

Odp: [OCG] 902- Next Challengers
« #101 11 Lipiec, 2014, 17:15:52 »
0
Nie jest to totalny crap, ale średnio widzę żeby się przyjęło w mecie kiedy mamy Wiretapa

Soul

Odp: [OCG] 902- Next Challengers
« #102 11 Lipiec, 2014, 17:20:54 »
0
Jak to wyjdzie to nikt nie będzie pamiętać co to Wiretap :P.

btw, jak wychodził warning to też ludzie psioczyli, a potem płakali, że kupują po 30$ zamiast po 7$ xD.
« Ostatnia zmiana: 11 Lipiec, 2014, 17:30:28 Soul »

j4

Odp: [OCG] 902- Next Challengers
« #103 11 Lipiec, 2014, 17:35:34 »
0
Clarification, nie chodziło mi o "nie przyjmie się w mecie w której funkcjonuje Wiretap", tylko "nie przyjmie się w żadnej mecie, bo od tego może wrócić Wiretap i to wyprzeć". Bo że na początku nowego wspaniałego świata ery pierdulumów trapy idą w odstawkę to wiem :P

edit: Myślę że Warning to nie jest do końca porównywalna sytuacja, bo raz że w erze 3 Warningów nie było Wiretapa, dwa że Warning służył do robienia nieprzebijalnych 1st turn setupów co wygląda zupełnie inaczej biorąc pod uwagę nowe zasady i to, że przy Advice nie można mieć dodatkowych setów
« Ostatnia zmiana: 11 Lipiec, 2014, 17:44:17 j4 »

Entelarmer

Odp: [OCG] 902- Next Challengers
« #104 11 Lipiec, 2014, 18:07:20 »
+1
Cytuj
while you control no other Set cards in your Spell & Trap Card Zone

Dla mnie samo to eliminuje ten trap z kategorii "staple". Jedną sztukę można niby włożyć, ale jednak za dużo tych minusów IMO.

Illidan

Odp: [OCG] 902- Next Challengers
« #105 11 Lipiec, 2014, 18:38:39 »
0
Cytuj
while you control no other Set cards in your Spell & Trap Card Zone

Dla mnie samo to eliminuje ten trap z kategorii "staple". Jedną sztukę można niby włożyć, ale jednak za dużo tych minusów IMO.

Właśnie to mnie najmniej rusza, bo robię set tego dziada i kinga z czterema equipami

Chichotek

Odp: [OCG] 902- Next Challengers
« #106 11 Lipiec, 2014, 18:45:42 »
0
Jak już j4 napisał era Pendulumów = brak trapów ... wobec tego jest to zajebisty staple. Będzie grany jak każdy Solemn który coś neguje.

Soul

Odp: [OCG] 902- Next Challengers
« #107 11 Lipiec, 2014, 19:04:03 »
0
Nie przesadzałbym z tym "staplem" ;p.

Ale imo karta ma potencjał na jakiś wpierdulum format czy inny herp derp gdzie marzeniem jest, by gra trwała dłużej niż 3 tury. Co mi tam po 3k LP jak mogę zanegować każdy kluczowy play oppa rozbrajający mi setup a w następnej turze go zaderpić :P. A najlepiej postawić do tego jeszcze jakiegoś floodgata i go bronić.

A i fanboy NK raz przytoczył je w odpowiednim momencie xD.

Chichotek

Odp: [OCG] 902- Next Challengers
« #108 11 Lipiec, 2014, 19:09:58 »
0
Jedno pytanie wpierdulumy zanegowane lecą na grave czy dalej na extra - bo co jak co widzę minę jak negujesz pierdulum summon i całe combo idzie się walić

G

Odp: [OCG] 902- Next Challengers
« #109 11 Lipiec, 2014, 19:19:39 »
0
do grave

West

Odp: [OCG] 902- Next Challengers
« #110 11 Lipiec, 2014, 20:55:01 »
0
Stapl to za dużo powiedziane, nawet jak wejdzie nam era pendulumów to i tak wielu będzie grało starymi deckami i nie wyobrażam sobie tej karty w takim decku ja H.A.T, Verz, czy jakiejkolwiek kontrolce. Po za tym dzisiaj 3k LP to 3 mniej wpuszczone poty na pole. Jak dobrze pamiętam to już kiedyś i warninga chcieli wyrzucać, bo Soul Charge. Z resztą niby mamy za to kontrę na każdy setup oppa, ale tu wystarczy wszędobylskie MST.

Ale muszę przyznać że karta warta uwagi. W paru deckach na pewno będzie pasować, nawet w 2/3 sztukach.

GieHa

Odp: [OCG] 902- Next Challengers
« #111 11 Lipiec, 2014, 22:25:07 »
0
nawet w 2/3 sztukach.

Yyyy... Nie ;D

Rysnig

Odp: [OCG] 902- Next Challengers
« #112 11 Lipiec, 2014, 22:26:28 »
0
No fakt, 9K kosztu? Powodzenia  ;D

Viamortis

Odp: [OCG] 902- Next Challengers
« #113 11 Lipiec, 2014, 22:32:19 »
0
Granie judgmenta i 3 warningow jakoś nie przeszkadzało ;P

Kali

Odp: [OCG] 902- Next Challengers
« #114 11 Lipiec, 2014, 22:40:50 »
+1
jak dla mnie pies ssie kule, a nowy solemn obecnie c*****y ale raczej opłaca się kupić 3 sztuki dopóki będzie c*****y bo z solemnami tak jest ze lepiej miec niz nie mieć ;D warning tez startował od 10$ zeby później 300zł chodzić ;D

Agreel

Odp: [OCG] 902- Next Challengers
« #115 11 Lipiec, 2014, 22:41:00 »
0
Jednak nie mają one aż takich restrykcji i mniejszy koszt (w przypadku Judgmenta- w late game). Po odpaleniu 3 warningów, a potem Judgmenta, można by było zostać z 1k życia, ewentualnie więcej w przypadku taga albo dostania życia z Upstarta itp. :P

Cytuj
z solemnami tak jest ze lepiej miec niz nie mieć

Solemn Wishes też? ;D
« Ostatnia zmiana: 11 Lipiec, 2014, 22:44:09 Agreel »

Kanashimi Tomo

Odp: [OCG] 902- Next Challengers
« #116 11 Lipiec, 2014, 23:23:33 »
+5
Solemn Authority! ;D

Solemn Wishes też? ;D

No co? Czymś musisz płacić za Warningi, Judgmenty i Advice'y xD

Chichotek

Odp: [OCG] 902- Next Challengers
« #117 12 Lipiec, 2014, 15:15:44 »
0
Pisałem że Solemny które negują. Ps. Ten Solemn jest dobry do aggro decków/ wpierdulumów...- tyle.

Kuzuryu Daimyojin

Odp: [OCG] 902- Next Challengers
« #118 15 Lipiec, 2014, 05:20:41 »
+2
Nowy supp do lowów

Monomanendo

Normal Spell
You can only activate 1 “Monomanendo” per turn. (1) If your opponent control a monster: Target 1 face-up Defense Position Level 2 or lower monster you control: Special Summon 1 monster with the same name as monster from your Deck in face-up Defense Position. The Summoned monster is banished when it leaves the field.


czyli będziem się bawić skull servantami, agentami, ojamami, raccunami, Złośliwymi sztućcami, Ghostrickami  <3 itd.




S: singapur

Art podobny do substytuta z pokemon.

edit----


Dla tych co kochają Infer-k***a-nity
To szuka Infernity Mirage
« Ostatnia zmiana: 15 Lipiec, 2014, 05:33:53 Kuzuryu Daimyojin »

Hiruma

Odp: [OCG] 902- Next Challengers
« #119 15 Lipiec, 2014, 10:27:38 »
0
zakochałem się  :) :) :)

Illidan

Odp: [OCG] 902- Next Challengers
« #120 15 Lipiec, 2014, 10:55:55 »
0
NECH-JP081
FUTURE NUMBERS 0 MIRAIOH HOPE (Future Number 0: Hope the King of the Future)
Rank 0 LIGHT Warrior-Type Xyz Effect Monster
ATK 0
DEF 0
2 non-”Number” Xyz Monsters with the same Rank
(This card is always treated as a Rank 1 monster.) (1) This card cannot be destroyed by battle, any battle damage inflicted to either player from a battle involving this card becomes 0. (2) At the end of a Damage Step in which this card battled an opponent’s monster: You can gain control of that opponent’s monster until the end of the Battle Phase. (3) If this card on the field would be destroyed, you can detach 1 Xyz Material from this card instead.

Razmus

Odp: [OCG] 902- Next Challengers
« #121 15 Lipiec, 2014, 11:24:51 »
0

World Premiere and exclusive to Japan and East Asia
NECH-JP082
Gagaga Samurai
Rank 4 EARTH Warrior-Type Xyz Effect Monster
ATK 1900
DEF 1600
2 Level 4 monsters
(1) Once per turn: You can detach 1 Xyz Material from this card, then target 1 “Gagaga” monster you control; during this turn, that monster can make a second attack during each Battle Phase. (2) When another monster is targeted for an attack: You can change this card to Defense Position change the attack target to this card, then proceed to damage calculations.


ゴーストリックの駄天使 Ghostrick no Datenshi (She’s not a Dark Lord or Fallen One, her “Da” is the Da in Dame, as in “No Good”)
Rank 4 DARK Fairy-Type Xyz Effect Monster ATK 2000 DEF 2500 2 Level 4 monsters You can also Xyz Summon this card by using a “Ghostrick” Xyz Monster you control, other than “Ghostrick no Datenshi” as the Xyz Material.  (Xyz Materials attached to that monster also become Xyz Materials on this card.) When this card has 10 Xyz Materials attached to it, you win the Duel. (1) Once per turn: You can detach 1 Xyz Material from your hand; add 1 “Ghostrick” Spell/Trap Card from your Deck to your hand. (2): Once per turn: You can attach 1 “Ghostrick” card in your hand to this card as an Xyz Material.
« Ostatnia zmiana: 15 Lipiec, 2014, 14:04:17 Razmus »

Drewko

Odp: [OCG] 902- Next Challengers
« #122 15 Lipiec, 2014, 14:13:22 »
0
Zły Aniołek jest... o kurde xD
Nie za bardzo ogarniam jak można to złamać, ale alternatywne sposoby wygrywania powinny być unikane przez Konami, z tego nie może wyjść nic dobrego.

Flasher

Odp: [OCG] 902- Next Challengers
« #123 16 Lipiec, 2014, 11:50:17 »
0
Hi-Five the Sky
Normal Trap Card
(1) During your Battle Phase: Target 1 Xyz Monster that has already attacked; it can make 1 additional attack during this Battle Phase, and if it does your opponent cannot activate cards or effects until the end of the damage step.



El Shaddoll Shekhinaga
Level (8~10??) EARTH(?) Machine-Type Effect Fusion Monster
ATK 2600
DEF Unknown (3000?)
1 “Shaddoll” monster + 1 EARTH monster
Must first be Fusion Summoned. You can only use the (1) effect of “El Shaddoll Shekinaga” once per turn. (1) When your opponent activates the effect of a Special Summoned monster, if you have a “Shaddoll” card in your hand: You can negate that activation, and if you do, destroy that monster, then send 1 “Shaddoll” card from your hand to the Graveyard. (2) If this card is sent to the Graveyard: You can target 1 “Shaddoll” Spell/Trap Card in your Graveyard; add that target to your hand.

Entelarmer

Odp: [OCG] 902- Next Challengers
« #124 16 Lipiec, 2014, 12:03:06 »
+5
No to w końcu się dowiemy, jak się tłumaczy kattobingu. ;D

Link sponsorowany
 

Podobne tematy Yu-Gi-Oh!

  Temat / Zaczęty przez Ostatnio
Ostatnio 31 Październik, 2014, 07:11:34
Kanashimi Tomo
Ostatnio 02 Grudzień, 2014, 22:39:10
Kanashimi Tomo
Ostatnio 07 Listopad, 2014, 15:04:14
MarcinX
Ostatnio 09 Listopad, 2014, 23:46:56
Razmus
Ostatnio 21 Grudzień, 2019, 09:25:18
Razmus