Wątek: Saryuja Skulldread - ruling używania efektów  (Przeczytany 132 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Saryuja Skulldread - ruling używania efektów
« 18 Listopad, 2018, 19:03:16 »
0
Mam takie pytanie, czy po zrobieniu Saryuji z 4 materiałów o różnych nazwach mogę użyć poprzednich efektów czy tylko efektu draw?
« Ostatnia zmiana: 25 Listopad, 2018, 19:34:05 Flasher »

Odp: Saryuja Skulldread ruling
« #1 18 Listopad, 2018, 19:06:33 »
0
Możesz użyć wszystkich.

Yano

Odp: Saryuja Skulldread ruling
« #2 18 Listopad, 2018, 19:15:42 »
0
Możesz użyć wszystkich. Na karcie masz napisane, że możesz używać tylu efektów z ilu materiałów jest zrobiona.

Odp: Saryuja Skulldread ruling
« #3 18 Listopad, 2018, 19:18:11 »
0
Można wszystkich, ale jak na moją logikę, jedyne co wskazuje na to że Saryuja może używać wszystkich efektów są plusiki przy cyferkach.

Odp: Saryuja Skulldread ruling
« #4 18 Listopad, 2018, 19:20:41 »
0
Sprostowanie:
2 efekt to mandat, więc nie tyle możesz aktywować, co musisz jeśli spotka swój trigger.

Oprócz plusików obok cyferek wskazuje na to zapis "This card gains effects based on the number of monsters used for its Link Summon.".

Link sponsorowany
 

Podobne tematy Yu-Gi-Oh!

  Temat / Zaczęty przez Ostatnio
Ostatnio 25 Maj, 2014, 21:36:54
j4
Ostatnio 23 Czerwiec, 2014, 17:39:53
Izorist
Ostatnio 29 Lipiec, 2017, 16:25:13
Izorist
Ostatnio 17 Wrzesień, 2017, 09:32:23
Lincoln
Ostatnio 01 Marzec, 2018, 22:02:55
Xari