Wątek: Pytania początkującego- YuseiFudo257  (Przeczytany 7405 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Mich

Pytania początkującego- YuseiFudo257
« 20 Sierpień, 2013, 19:11:56 »
0
Hej
Zakładam ten temat aby nie robić offtopu w swoim poprzednim.
Dopiero zacząłem składać 1 deck więc potrzebuje pomocy doświadczonych graczy.
Z góry dziękuje za odpowiedzi

Pytania:
1-Czy kartę Gilasaurus mogę wrzucić jako Special Summon w swojej 1 turze kiedy przeciwnik nie ma żadnych potworów na grave?
« Ostatnia zmiana: 08 Wrzesień, 2013, 17:23:00 YuseiFudo257 »

Izorist

Odp: Pytania początkującego- Bakura257
« #1 20 Sierpień, 2013, 19:25:44 »
+1
1. Tak

Mich

Odp: Pytania początkującego- Bakura257
« #2 20 Sierpień, 2013, 23:41:20 »
0
2. Czy potworem przywołanym przez Special Summon mogę atakować jeszcze w tej rundzie(jeśli nie jest to pierwsza runda w pojedynku)?
3. Czy wezwanie potwora XYZ przez jego materiały zalicza się do normal summon, czy do special po którym mogę jeszcze coś wezwać?

Izorist

Odp: Pytania początkującego- Bakura257
« #3 20 Sierpień, 2013, 23:45:10 »
0
2. Tak, możesz.
3. Xyz Summon to Special Summon.

Mich

Odp: Pytania początkującego- Bakura257
« #4 21 Sierpień, 2013, 21:06:46 »
0
4. Jak dokładnie działają Synchro Monesters?
5. Czy  Yu-Gi-Oh! #42 ORDER OF CHAOS Special Edition jest warte zakupu?

Soul

Odp: Pytania początkującego- Bakura257
« #5 21 Sierpień, 2013, 21:48:27 »
0
4. Przeczytaj rulebook / obejrzyj gameplay video... zasady gry, poradnik.
5. Nie.

Cloud

Odp: Pytania początkującego- Bakura257
« #6 21 Sierpień, 2013, 22:35:17 »
0
5. Jeżeli chcesz mieć Veilera albo Ra do Decku to możesz próbować bo tam jeszcze całkiem fajne karty mogą ci się trafić w boostach.
4. Mechanika synchro jest trochę trudna do opisania i najlepiej żebyś sam to ogarnął :P.

Sergio

Odp: Pytania początkującego- Bakura257
« #7 21 Sierpień, 2013, 23:29:32 »
0
Special edition order of chaos jest dobry jak trafisz veilera xd bo wtedy masz 3 boostery grati s za te cene xd
I boosterki też fajne :P

Mich

Odp: Pytania początkującego- Bakura257
« #8 21 Sierpień, 2013, 23:39:54 »
0
Dzięki Sergio.
Po przeczytaniu twojej odpowiedzi sprawdziłem cenę Veilera, whoa prawie dwuktrotnie zwraca koszt zestawu.
Cenę sprawdziałem na ebay'u, jest może jakaś inna wyszukiwarka gdzie mogę sprawdzić ile dana karta kosztuje?

Hunt

Odp: Pytania początkującego- Bakura257
« #9 22 Sierpień, 2013, 00:02:46 »
0
http://yugioh.pl/index.php?action=stock_check
Wyznacza średnią i medianę ze wszystkich aukcji na ebayu.
Zresztą masz to pod shoutboxem.

Jak wpisujesz nazwę karty, to wpisuj od razu rarity albo oznaczenie setu, bo jeśli wpiszesz tylko np. Effect Veiler, to wyceniarka weźmie pod uwagę wszystkie Veilery, włącznie z tymi, które nie były promką w SE i są znacznie droższe.

Izorist

Odp: Pytania początkującego- Bakura257
« #10 22 Sierpień, 2013, 00:08:20 »
0
polecam też sprawdzać na:
www.yugiohmint.com
www.coretcg.com
www.tcgplayer.com
www.ideal808.com
pamiętaj, żeby zwrócić uwagę, czy dana karta jest "na stanie", a co za tym idzie, czy cena jest aktualna

Mich

Odp: Pytania początkującego- Bakura257
« #11 22 Sierpień, 2013, 00:37:19 »
0
Cóż, ceny są różne może lepszym wyborem dla mnie będzie  Yu-Gi-Oh! TCG DUELIST PACK COLLECTION 2011 co sądzicie?

jona

Odp: Pytania początkującego- Bakura257
« #12 22 Sierpień, 2013, 01:45:51 »
0
Ale po co?

Mich

Odp: Pytania początkującego- Bakura257
« #13 23 Sierpień, 2013, 00:39:42 »
0
6- Ile można mieć max. kopii karty w decku?

Hunt

Odp: Pytania początkującego- Bakura257
« #14 23 Sierpień, 2013, 00:45:59 »
0
No nie żartuj, przeczytałeś chociaż zasady tej gry?

Maksymalnie 3, pod warunkiem, że karta nie jest semi-limitowana (wtedy 2), limitowana (wtedy 1), albo zbanowana (wtedy 0).

Mich

Odp: Pytania początkującego- Bakura257
« #15 23 Sierpień, 2013, 01:02:15 »
0
Przeczytałem, ale się upewniam bo w niektórych karciankach jest 4 :D

Mich

Odp: Pytania początkującego- Bakura257
« #16 25 Sierpień, 2013, 14:04:45 »
0
7- Rozumiem że punkty ATK i DEF u The Winged Dragon of Ra zależą od punktów życia jakie przeznaczymy, a nie od sumy ATK i DEF poświęconych potworów?

Izorist

Odp: Pytania początkującego- Bakura257
« #17 25 Sierpień, 2013, 14:17:09 »
0
dokładnie

Mich

Odp: Pytania początkującego- Bakura257
« #18 25 Sierpień, 2013, 15:02:00 »
0
8- Czy używając Effect Veilera można anulować efekt jakiejkolwiek Karty Boga?

Izorist

Odp: Pytania początkującego- Bakura257
« #19 25 Sierpień, 2013, 15:28:48 »
0
Anulować jest złym słowem - on Neguje efekt ;x
Konkrety, o których efektach mowa?
Jeśli mowa o trójce egipskich bogów to pamiętaj, że tekst:
This card's Normal Summon cannot be negated.to Condition/Kondycja a nie efekt.
Z kolei:
When Normal Summoned, cards and effects cannot be activated.może być zanegowany tylko przez karty typu Skill DrainDestiny HERO - Plasma, które znajdują się już aktywne na polu.

Mich

Odp: Pytania początkującego- Bakura257
« #20 26 Sierpień, 2013, 00:16:11 »
0
9- jak dokładnie działa Rank-Up-Magic Limited Barian's Force?

Sergio

Odp: Pytania początkującego- Bakura257
« #21 26 Sierpień, 2013, 00:28:52 »
0
Jak masz potwora xyz , który ma swój odpowiednik "C" to jeśli zagrasz te kartę to pozwoli Ci nałożyć potwora Cxyz o jeden rank wyżej niż rank potwora na , którym używasz tego spella .

Przyklad : Masz w polu Number 39 Utopia -rank4 grasz tego spella i nakładasz number c39 utopia ray v  rank 5

Nie umiem inaczej wytłumaczyć xd

j4

Odp: Pytania początkującego- Bakura257
« #22 26 Sierpień, 2013, 00:52:41 »
+2
Sergio się myli, Rank-Up-Magic Limited Barian's Force wcale nie wymaga żeby potwór na którego rzucasz tego spella był "niższą wersją" tego co przywołujemy, on przywołuje każdego C numera mającego o 1 rank wyżej niż to na co go nakładamy - może być to zupełnie dowolny monster. Number C39: Utopia Ray V równie dobrze możesz położyć na Wind-Up Zenmaisterze, czy czymkolwiek innym (inna sprawa, że najmocniejsza część efektu C numerów często wymaga słabszej wersji jako materiału - ale nie jest to wymóg ich przywołania Baraianem)
« Ostatnia zmiana: 26 Sierpień, 2013, 01:10:03 j4 »

Mich

Odp: Pytania początkującego- Bakura257
« #23 26 Sierpień, 2013, 19:02:13 »
0
10- Czy jeśli podczas przywołania Maruding Captain'a użyje trap card Copy Knight to przejmie on efekt captain'a?

j4

Odp: Pytania początkującego- Bakura257
« #24 26 Sierpień, 2013, 19:08:10 »
0
Zrób nam wszystkim przysługę i linkuj karty tagiem ygo jak zadajesz pytanie

Copy Knight nie tylko nie mówi nic o kopiowaniu efektu, a ma nawet wyraźnie zaznaczone że zostaje przywołany jako Normal Monster

Link sponsorowany
 

Podobne tematy Yu-Gi-Oh!

  Temat / Zaczęty przez Ostatnio
Ostatnio 31 Lipiec, 2013, 22:55:12
Izorist
Ostatnio 24 Marzec, 2016, 23:14:32
PapoKamieniak
Ostatnio 29 Maj, 2016, 15:27:45
Shinato03
Ostatnio 15 Czerwiec, 2017, 02:22:07
Izorist
Ostatnio 13 Maj, 2019, 13:28:23
Icarus