Wątek: Lair of Darkness - początkujący  (Przeczytany 205 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Lair of Darkness - początkujący
« 30 Lipiec, 2018, 23:27:09 »
0
Hej. Mam kilka pytań odnośnie techu decku Lair of Darkness który złożyłem.

1. Darkest Diabolos, Lord of the Lair - czy jeśli mam 1 na rece i jednego w graveyardzie to to wchodzą oba gdy zrobie tribute?

2. Full Force Virus czy mogę aktywować gdy mój potwór nie spełnia conditioningu czyli ma mniej niż 2000 def ale dzieki Lair of Darkness bede mogł ztargetować przeciwnika potwora. W sensie czy oba potwory musza spelniać conditioning zeby aktywować trapa.

3. Duke Shade, the Sinister Shadow Lord - majac Lair of Darkness które mówi once per turn nadal mogę ztributować 1 potwora przeciwnika czy wiecej ? I cz mogę np ztributować 1 potwora przeciwnika i np 2 swoje ? Jak on dziala ogólnie?

Z góry dzięki

Odp: Lair of Darkness - początkujący
« #1 30 Lipiec, 2018, 23:54:21 »
0
1. Nie. Summon Diabolosa jest Once Per Turn, jak stoi w karcie.
2. Tak, możesz nawet bez potworów w polu aktywować kartę i trybutowac potwora przeciwnika jeśli masz Lair of Darkness w polu.
3. Możesz trybutowac tylko jednego potwora z pola przeciwnika. Do tego możesz dorzucić potwory ze swojego pola.

Odp: Lair of Darkness - początkujący
« #2 31 Lipiec, 2018, 00:18:40 »
0
dzięki a co do 2 pytania jeszcze. Czy mogę ztributować potwora przeciwnika w jego turze uzywajac virusa?

Izorist

Odp: Lair of Darkness - początkujący
« #3 31 Lipiec, 2018, 00:21:21 »
0
Ani virus ani lair nie mają restrykcji co do tury aktywacji, więc możesz użyć w turze przeciwnika (bo virus to trap). Potwór, którego trybutujesz musi sam spełniać wszystkie warunki.

Link sponsorowany
 

Podobne tematy Yu-Gi-Oh!

  Temat / Zaczęty przez Ostatnio
Ostatnio 17 Kwiecień, 2018, 09:11:03
Razmus
Ostatnio 17 Kwiecień, 2018, 17:40:32
Izorist
Ostatnio 21 Kwiecień, 2018, 21:50:46
Lampart
Ostatnio 07 Maj, 2018, 20:55:09
TheWarlordus
Ostatnio 24 Lipiec, 2018, 20:30:05
Izorist