To co napisał Yano jak najbardziej się zgadza. Ja tylko "troszeczkę" rozwinę
Magical Hats:
During your opponent's Battle Phase: Choose 2 Spell/Trap Cards from your Deck and 1 monster in your Main Monster Zone. Special Summon them as Normal Monsters (ATK 0/DEF 0) in face-down Defense Position, Set the chosen monster if it is face-up, and shuffle them on the field. The 2 cards chosen from your Deck are destroyed at the end of the Battle Phase, and cannot remain on the field except during this Battle Phase.
I tak:
Kapelusze nie mogą zostać odpalone jeżeli nie mają wystarczającej ilości Wolnych miejsc na polu.
1a. Owszem, możesz tak tej karty użyć. Nie zmienia jednak to faktu że karta ta tak naprawdę może zostać aktywowana ogólnie w BP przeciwnika, co oznacza że nie musiał on atakować byś mógł użyć tej karty.
1b. Karty typu Spell/Trap, które są przywołane z kapeluszy niszczą się gdy:
- kończy się BP i te karty nadal znajdują się na polu, efektu karty Magical Hats je niszczy
- prze walkę.
- przez efekt jakiejś karty np. Innej Spell/Trap karty.
poza zniszczeniem mogą z nimi stać się inne czynności, takie jak: wtasowanie, wyrzucenie poza grę, cofnięcie na rękę
2. odchodząc już od limitu kart na stole jeżeli masz powiedzmy 2 potwory oraz 3 karty z kapelusza to przeciwnik ma możliwość atakowania także innych kart, nie tylko 1 z tych 3 konkretnych. W wypadku deklaracji ataków i odpalenia tej pułapki, zmienia się ilości potworów na stolę, co skutkuje replay'em (powtórką ataku) która pozwala przeciwnikowi wybrać nowy cel ataku.
3. Walka/i odbywają się normalnie. Więcej stworów przeciwnika które mogą zniszczyć wszystkie karty z kapelusza kończy się po prostu tym że będzie mógł zaatakować ciebie bezpośrednio i tyle.
Karty w animacji zazwyczaj miały wyglądać na lepsze niż były co kończy się pomyłkami lub nie zrozumieniem zasad ich działania.
W razie jakiś dodatkowych pytań pisz śmiało na Forum. Zawsze znajdzie się jakaś dusza która pomoże ;)