Wątek: [TCG/OCG][July 2015] Des Toy/Frightfur  (Przeczytany 831 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Entelarmer

[TCG/OCG][July 2015] Des Toy/Frightfur
« 15 Sierpień, 2015, 12:11:37 »
+1


Miało iść do Deck Strategy ale po testach stwierdziłem, że bez dwóch kart z DOCS deck jest za słaby nawet jak na 4fun, a średnio widzę mixy z Shaddollem (bo i takie buildy widziałem). Build, jak zwykle, nie jest ostateczny, bo pograłem tym jakieś 3 dni i nie testowalem np. King of the Swamp zamiast jednej Fluffal Owl.

Na początku dołożyłem kilka trapów by sprawdzić, czy da się tym grać kontrolnie, ale szybko doszedłem do wniosku, że w ten sposób nie pogram, bo nawet jak nie zrzucimy ich z Toy Vendor, to przy obecnych deckach pojedyncze trapy nic nie dają, a większa ich liczba psuła mi przyjemność z gry. IMO Fluffal/Furnimal najlepiej sprawdza się jako FTK/OTK deck z pewnymi opcjami na przetrzymanie gry. Nie jest to z pewnością top tier, ale pomimo głupiego założenia (krótko: wysyp i Carpe Diem!) i dość sporej zależności od farta całkiem fajnie się nim gra.

Fluffal Wings z początku grałem 2, ale zwykle zależało mi na szybkim odpaleniu jego efektu, a bez Vendora i tak można go użyć pod fuzję. Sowę, jak pisałem, można dropnąć do dwóch i spróbować Swampa, ale jak dotąd jakoś mi to nie przeszkadzało zbytnio, a proste +1 to proste +1. ;D

Do Fusion Conscription żywię mieszane uczucia, bo blok efektu i summonu dość często mi przeszkadzał. Z drugiej strony dodanie Edge Impa czy od biedy Fluffal Bear może czasem ratować tyłek + robi za jedzonko pod Frightfur Factory (gram 2, za dobra karta by ryzykować zrzucenie Vendorem).

Extra w sumie można sporo zmienić, bo ledwo raz czy dwa robiłem XYZ. Większość gier wygrywa się albo kombinacją Frightfur Tiger-> Frightfur Sabre-Tooth -> Frightfur Wolf czy nawet tylko dwoma pierwszymi albo samym Wilkiem. Zresztą sam Szablowaty potrafi przetrzymać gry, jako że prawie zawsze robimy go z trzech materiałów. Poza tym często zaczynam od dowolnej fuzji z Fusion Substitute lub po fuzji zrzucam Substytut na Grave, by nie mieć pustego pola i ewentualnie w następnej sobie wrócić do extra i dobrać kartę.
« Ostatnia zmiana: 24 Sierpień, 2015, 15:41:24 Izorist »

Noblun

Odp: [TCG/OCG, August 2015] Des Toy/Frightfur
« #1 15 Sierpień, 2015, 13:01:10 »
+2
Trochę tym grałem to sie wypowiem:

-2 Fluffal Bear (Toy Vendor jest ważne, ale nie konieczne, a jeżeli potrzebujesz bear'a to możesz go dodać z grave fusion conscription, po beara i tak ci szuka 10 kart [vendor, fusion conscription, fluffal dog, fusion reserve] więc to chyba wystarczy)
-1 Fluffal Owl (3 to za dużo, nie starczy ci normal summonu)
-1 Frightfur Factory (1 wystarczy)
-1 Polymerization (zbyt dużo, 2 spokojnie wystarczą, moim zdaniem lepiej grać king of the swamp)
+1King of the Swamp (4 polymerki to dużo [Dark Fusion też liczę], a biorąc pod uwagę jeszcze frightfur fusion jako fusion spele to za dużo. King szuka po potrzebną poly i zastępuje dowolny materiał, a to jest fajne, i zmniejsza ilość potrzebnych poly + nie wymaga normal summonu jak owl)
+3Galaxy Cyclone (s/t removal, od biedy możesz go zrzucić vendorem, a jeżeli z efektu vendora spadnie z topa, to ciebie to też nie zaboli + na grave możesz go użyć, by zniszczyć venndora i mieć search[chociaż jak grasz lance, to jak chcesz, możesz coś innego włożyć, lub zostawić jak jest])

Ja sam grałbym mniej lub wcale:

-1 Edge Imp ChainFrightfur Leo (nigdy nie zdarzyło mi się użyć efektu saw, zawsze jest tylko targetem do zrzucenia na grave, podobnie z Frightfur Leo, może raz musiałem go użyć, tygrys dużo lepszy do pozbywania się problematycznych kart)
-3 Fluffal Wings (banuje targety pod frightfur fusion, nic nie robi na polu i ręce)
-1 Fluffal Sheep (może przydedzić, mi się to często zdarzało, to cutnąłem do 2 i jest ok)
-1 Dark Fusion (Przez dłuższy czas grałem, stwierdziłem że nie warto, m.in. dlatego, że nieserchowalna)
-1 Fusion Recovery (Ja bym nie grał, "fusion spele" i tak banujemy factory, lub z własnego efektu fusion substitute, a poty z frightfur fusion, i przez to może brakować targetów)
+3 Fluffal Mouse (gram i nie narzekam, nawet jeśli zdarzą się 2 na ręku [prawdę mówiąc, tylko raz zdarzyły mi się 3 na ręce] to robimy trick z Edge Imp Sabres i jest ok, poza tym 4 materiałowy wilk czy tygrys  jest op)

Możesz za te wymienione wrzucić jakieś trapy, staple w/e. Extra wygląda ok, wywaliłbym tylko tego r6, bo raczej nie opłaca się robić xyz z fuzji, chyba że masz na polu 2x Frightfur Tiger.

Entelarmer

Odp: [TCG/OCG, August 2015] Des Toy/Frightfur
« #2 15 Sierpień, 2015, 13:20:17 »
+1
Bez obrazy, ale nie granie Winga tutaj to głupota, karta, która daje ci draw 2 i jednocześnie odpala search z Vendora? I nie wiem, jak ma być martwa na ręce, skoro możemy zużywac ja pod fuzję, zrzut z Vendora itd.?

Swamp King spoko, ale dlaczego w takim razie wyrzucać polimerkę jedną, skoro właśnie po to go dodajesz, żeby ją wyszukać?

Nie łapie też, czemu twierdzisz, że Fusion Recovery może dedzić przez Fabrykę, skoro Polymerization można aktywowac kilka razy na turę, co zresztą często mi się zdarza, bo łatwo mieć dużo potworów po użyciu Winga (znów - za dobra karta).

Factory może pójść na 1, ale jak dotąd nie miałem problemów z jego dobieraniem.

Dark Fusion można niby wywalić, ale jednak odpornośc na Veilera/Fiendish Chain w polączeniu z Tygryskiem potrafi być op (Majespecter).

Galaxy Cyclone - w pierwszej kolejnośc weszlo by MST, ale oba uważam za niepotrzebne., bo Tygrys rozprawia się z backrowem - musi tylko wejść. Stąd też gram u siebie Forbidden Lance.

Owcę nawet cutnąlem do dwóch na początku, ale jednak za szybko sie je zużywa, a recykling Psa/Sowy zawsze spoko.

Saw rzeczywiście najsłabsze ogniwo, ale Leo sie przydaje, a miejsce w extra mam i tak. ;d

Viet

Odp: [TCG/OCG, August 2015] Des Toy/Frightfur
« #3 15 Sierpień, 2015, 13:34:27 »
+1
Chciałbym przestawić swoją wersje gry frightfurem.
Pozwoliłem sobie dodać bardziej archetypowe karty.
Gram taką wersją i działa bardzo dobrze chociaż myślałem nad wrzuceniem MST :) no ale jest tiger.

http://i.imgur.com/NHHpuL4.png

Polecam granie 2 instant fusion.
Wstawiasz owce później fuzja w sabre tiger i wzywasz owce która zeszła.
« Ostatnia zmiana: 15 Sierpień, 2015, 13:39:53 Viet »

Izorist

Odp: [TCG/OCG, August 2015] Des Toy/Frightfur
« #4 16 Sierpień, 2015, 03:27:34 »
0


Polecam granie 2 instant fusion.
Wstawiasz owce później fuzja w sabre tiger i wzywasz owce która zeszła.
Jak?

Kanashimi Tomo

Odp: [TCG/OCG, August 2015] Des Toy/Frightfur
« #5 16 Sierpień, 2015, 09:21:01 »
0
Jak?

Zapewne Sabre Tiger eff (obviously), a patrząc po buildze do jego przyzwania masz jego własny Condition oraz Frightfur March. Domysły only
« Ostatnia zmiana: 16 Sierpień, 2015, 09:24:57 Fallen Angel Tomo »

Viet

Odp: [TCG/OCG, August 2015] Des Toy/Frightfur
« #6 16 Sierpień, 2015, 10:20:43 »
0
Instant fusion na owce bo mozna. Pozniej uzywasz polimerki uzywajac owcy i 2 innych fluffali i wzywasz tigera z eff tigera wzywa sie owca ktora pozniej nie zginie gdyz zostala wezwana z eff tigera instant juz tu nie dziala

Speicher

Odp: [TCG/OCG, August 2015] Des Toy/Frightfur
« #7 23 Sierpień, 2015, 15:33:34 »
0
A istnieje jakiś build, który daje plusy i ogranicza martwe wciągi?

Link sponsorowany
 

Podobne tematy Yu-Gi-Oh!

  Temat / Zaczęty przez Ostatnio
Ostatnio 18 Listopad, 2015, 18:22:35
Regis
Ostatnio 23 Sierpień, 2015, 23:44:08
Izorist
Ostatnio 21 Sierpień, 2015, 22:40:58
jona
Ostatnio 24 Sierpień, 2015, 20:58:45
West
Ostatnio 03 Wrzesień, 2015, 16:27:31
Regis