Wątek: [TCG/OCG][February 2016] Blue-Eyes 2016  (Przeczytany 1530 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Xionc

[TCG/OCG][February 2016] Blue-Eyes 2016
« 10 Luty, 2016, 16:03:40 »
+1
Jakiś czas temu dostaliśmy nowe supporty do Blue-eyes. W związku z tym postanowiłem trochę odkurzyć temat. Stworzyłem taki deck, liczę na Wasze pomysły w rozwijaniu go (daje radę, ale o klasę gorszy niż meta):

M:21
Red-Eyes Darkness Metal Dragon x1
Blue-Eyes White Dragon x3
Blue-Eyes Alternative White Dragon x2
The White Stone of Ancients x2
Sage with Eyes of Blue x3
Maiden with Eyes of Blue x3
Honest x2
Keeper of the Shrine x3
Swordsman of Revealing Light x2
S:16
Dragon Shrine x3
Dragon's Mirror x3
Silver's Cry x2
Trade-In x3
Twin Twisters x3
Raigeki x1
One for One x1
T:3
Royal Decree x3

Extra
Armades, Keeper of Boundaries x1
Black Rose Moonlight Dragon x1
Blue-Eyes Spirit Dragon x1
Azure-Eyes Silver Dragon x2
Star Eater x1
First of the Dragons x1
Blue-Eyes Twin Burst Dragon x2
Blue-Eyes Ultimate Dragon x1
Five-Headed Dragon x1
Number 46: Dragluon x1
Hieratic Sun Dragon Overlord of Heliopolis x1
Number 107: Galaxy-Eyes Tachyon Dragon x1

Ideą jest jak najszybsze przywołanie z pola Blue-Eyes Twin Burst Dragon (który jest imo najlepszym bossem tej talii), następnie sytuacyjne summonowanie xyz i synchro potworów. Ostatecznie Dragon's Mirror i kolejny silny potwór fuzyjny.

Potwory i spelle ładnie się synchronizują pozwalając millować, chociaż zdarza się dead draw. Największym dla mnie problemem jest dobór extra decku. Waham się także nad honestami i swordsmanami - dobrze współpracują, ale nie wspierają niebieskookiego silnika.
Najlepsze combosy:
-maiden+sage= 2x Blue Eyes na polu
-ancient white stone+twin twisters= Blue Eyes

Bardzo chciałem dorzucić tutaj Beelze of the Diabolic Dragons, ale niestety nie wiem jak go zmieścić.
Macie może doświadczenia z tą talią lub wiecie jak ją rozwinąć?
« Ostatnia zmiana: 10 Luty, 2016, 16:15:48 Xionc »

Regis

Odp: [TCG/OCG][February 2016]Blue-eyes 2016
« #1 10 Luty, 2016, 16:18:52 »
+1
Mam doświadczenie z tą talią i ponieważ zaraz muszę uciekać to narazie napiszę Ci tylko jedno- jeśli nie grasz Mausoleum of White to robisz to źle :P

Cała esencja nowych Blue-Eyesów polega na tym, że najlepsza karta jaką jest Maiden z karty defensywnej stała się ofensywną dzieki targetowaniu jej przez Shrine'a i już w pierwszej turze może kręcić playsy własnie z Spiritem w roli głównej jako porządny negator, antypendulum etc.

Później rozpisze się bardziej :P
« Ostatnia zmiana: 10 Luty, 2016, 16:20:30 Regis »

Regis

Odp: [TCG/OCG][February 2016] Blue-Eyes 2016
« #2 10 Luty, 2016, 20:22:16 »
+4
Post pod postem, ale mam nadzieje, że nie będzie z tego inby :P

Jak już pisałem- najważniejszą kartą w decku jest Maiden with Eyes of Blue. Do tej pory target dziewicy był możliwy tylko gdy biernie czekano na atak, bądź gdy dostawała jakiego equipa w postaci Wonder Wand, lub Spellbooków w Prophecy. Po SHIV-ie i nowym supportem ma zupełnie nowe możliwości na czele Mausoleum of White. Po pierwsze spam tunerów- masz go ustawionego i dla przykladu Protector with Eyes of BlueSage with Eyes of Blue na łapie- normal summon Sage, szukasz Dziewicy, dodatkowy normal summon Protectora, special summon Dziewicy z ręki. Drugi efekt Shrine'a- targetujesz Dziewice i dzięki temu odpalasz jej efekt- z decku schodzi Ci Blue-Eyes do grave'a z efektu Shrine, a z efektu Dziewicy przywołujesz na pole drugiego Blue-Eyesa. Deck uszczuplił Ci się od 2 Blue-Eyesy- jeden na polu drugi w gravie + 3 tunery na polu. Z tego możesz robić Blue-Eyes Spirit Dragon, dla fajnego negowania, lub lecieć w Azure-Eyes Silver Dragon, by tego Blue-Eyesa z grave wstawić na pole w następnej turze. Inne opcje to oczywiście z active'a Blue-Eyes Spirit Dragona Stardust Spark Dragon, Black Rose Moonlight Dragon, czy chociazby Michael, the Arch-Lightsworn w mid gamie do banishowania jakiś wkurzających syfów.

To takie przykładowe combo, ale wystarczy mieć Fielda i Maidenke, by w jednej turze mieć sporego beatera. Ze względu własnie na tak szybkie zrzucanie Blue-Eyesów ten deck tak naprawdę nie potrzebuje Dragon Shrineów, które niemal stanowiły core każdego smoczego decku od wyjścia. Mając dużo Blue-Eyesów na gravie pakujesz wskrzeszary Silver's Cry, który jest świetny ze wzgledu na bycie Quick-Spellem, czy chociażby świeży Return of the Dragon Lords, który dodatkowo jeszcze chroni Twoje smoki.

Jak grasz Blue-Eyes Alternative White Dragon, to aż dziw, że na Twojej liście nie ma Priestess with Eyes of Blue- ta sama zasada z Light Shrinem- targetujesz ją i dostajesz do ręki Blue-Eyes White Dragon+Dragon Spirit of White/Blue-Eyes Alternative White Dragon. Praktycznie Alternative za darmo. Wadą Priestki jest to, że najlepiej mieć ją we wczesnej grze, bo im więcej tur tym jest bardziej useless. Dlatego z tunerów napewno 3 sztuki grałbym Maiden i Sage'a. Po jednym spokojnie wystarczyłaby Priestka i Guard. Przyznam szczerze, że z Master with Eyes of Blue korzystałem bardzo rzadko, więc go wywaliłem. Podobnie jajka jedne i drugie, które na papierze prezentują się dobrze (szczególnie The White Stone of Ancients) natomiast w praktyce nie są potrzebne by to śmigało.

Jeśli chodzi o Extra Deck to Blue-Eyes Twin Burst Dragon jest silny (reszta z tych fuzji które opisałeś jest kompletnie zbędna), ale mając dwa Blue-Eyesy w polu to zdecydowanie bardziej wolałbym w rank 8 pójść niż w niego. A rank 8 nie licząc Tachyona to mam wrażenie, że specjalnie wstawiłeś do swojej listy te najsłabsze :D z dwóch Blue-Eyesów robisz Tachyona- z niego Galaxy-Eyes Full Armor Photon Dragon jesli masz jakiegoś pota oppa do zniszczenia. Jeśli nie masz to odrazu z Tachyona lecisz w Number 95: Galaxy-Eyes Dark Matter Dragon, który jest jendnym z najlepszych xyz w ogóle i rushowany w każdym decku, który ma możliwość go zrobić. Dodatkowo z rank 8 warto tu wrzucić Number 23: Lancelot, Dark Knight of the Underworld, Divine Dragon Knight Felgrand, czy chociażby bardzo rakowy Number 38: Hope Harbinger Dragon Titanic Galaxy.



Co do Beeleza to raczej nie przychodzi mi do głowy uniwersalny dark tuner, który mógłby być tu wrzucony pod tą jedną konkretną karte. Natomiast nawiązujac do powyzszego to tu dochodzę do wniosku, że moim zdaniem deck byłby bardzo competitive, gdyby nie mała rzecz- brak Rulerów (kappa), lub lvl. 7 smoków, które mogłyby tu grać, lub które sprawowałyby podobną rolę jak swego czasu Rulery na Blue-Eysie. Te spamowalne lvl. 1 Tunery aż krzyczą "wrzuć do Extra Hot Red Dragon Archfiend Abyss/Hot Red Dragon Archfiend Bane/ nawetRed Nova Dragon", tylko do tego trzeba by było Scarlighta, którego zwyczajnie nie ma z czego zrobić gdy na cały deck składają się poty albo lvl.1, albo lvl.8 ;D na początku próbowałem z Red-Eyesami, ale niezbyt się to kupy trzymało, teraz zacząłem katować Arkbrave Dragona, który jest o niebo użyteczniejszy i jak już do czegoś w tym aspekcie dojdę to napiszę i deckliste wrzuce :P Jak ktos ma jakieś pomysły na zamienniki to niech też strzela, bo z chęcią potetsuje xD
« Ostatnia zmiana: 10 Luty, 2016, 21:46:53 Regis »

Xionc

Odp: [TCG/OCG][February 2016] Blue-Eyes 2016
« #3 11 Luty, 2016, 00:37:20 »
0
Dziękuję bardzo za tak wyczerpującą odpowiedź. Potestuję i za jakiś czas wrzucę nową decklistę.

EDIT:

Jestem wciąż w fazie testów, ale mogę sformułować konkretne problemy, z którymi walczę.
-w talii nie ma kontr na efekty przeciwnika (kart typu Clear Wing Synchro Dragon)
-zdecydowałem się nie grać trapek (co ma sens w tej talii, ale w obecnej mecie jest jej dużą wadą), przez co nie mam nawet solemnów. Można je jakoś skutecznie zastąpić?
-brakuje obrony bossów. Padają praktycznie od wszystkiego, przeważnie xyz lvl 4.
-nie jestem fanem Mausoleum of White. Działa przyjemnie wyłącznie wtedy, kiedy mam na ręcę 2 tunery i jednym z nich jest maiden.

Number 23: Lancelot, Dark Knight of the Underworld działa dobrze, ale nie wtedy, kiedy jest sam na polu. O wiele lepszy jest Crystal Wing Synchro Dragon, ale przywołanie go jest bardzo sytuacyjne.

Tyle z przemyśleń, liczę na kolejną garść wskazówek.   
« Ostatnia zmiana: 12 Luty, 2016, 12:16:46 Xionc »

Xionc

Odp: [TCG/OCG][February 2016] Blue-Eyes 2016
« #4 13 Luty, 2016, 14:53:49 »
0
Sorki za post pod postem.

M:19
3 Blue-Eyes White Dragon
3 Blue-Eyes Alternative White Dragon
3 Keeper of the Shrine
3 Ghost Ogre & Snow Rabbit
1 The White Stone of Ancients
3 Sage with Eyes of Blue
3 Maiden with Eyes of Blue
S:18
3 Chicken Game
3 Trade-In
3 Return of the Dragon Lords
2 Dragon's Mirror
2 Twin Twisters
2 The Melody of Awakening Dragon
1 Silver's Cry
1 Raigeki
1 One for One
T:3
3 Royal Decree

Extra
1 Black Rose Moonlight Dragon
1 Stardust Spark Dragon
1 Clear Wing Synchro Dragon
1 Crystal Wing Synchro Dragon
2 Blue-Eyes Spirit Dragon
1 Azure-Eyes Silver Dragon
2 Blue-Eyes Twin Burst Dragon
1 Five-Headed Dragon
1 Galaxy-Eyes Full Armor Photon Dragon
1 Number 95: Galaxy-Eyes Dark Matter Dragon
1 Number 107: Galaxy-Eyes Tachyon Dragon
1 Divine Dragon Knight Felgrand
1 Number 23: Lancelot, Dark Knight of the Underworld

Idea się trochę zmieniła: rush Felgrand, którego efekt jest czymś wspaniałym do zastosowań defensywnych jak i ofensywnych. Następnie na pole wchodzi Azure-Eyes, który przywraca niebieskookie i tworzy materiały pod kolejne bossy. Bardzo pożądany jest także Moonlight, którego można przerobić w Crystal Winga albo obronić przed zniszczeniem za pomocą Gospel. W razie konieczności zostaje Dragon's Mirror i potwór fuzyjny.
Chicken Race daje draw power, którego pomimo Trade In nieco brakowało. Ghost Ogre zapewnia kontrę i jest materiałem pod Clear Winga.
Zdecydowałem się ostatecznie nie grać Mausoleum of White (proszę nie linczuj), więc ograniczyłem liczbę lvl 1 tunerów.
Priestess została skutecznie zastąpiona przez Melody.

Wciąż nie jestem przekonany do Extra Decku, na bank można go poprawić.
Deckowi niestety zdarza się zdedzić, ale jest zdecydowanie lepiej niż było. Prawie competetive  ;)

Co o tym myślicie?

Regis

Odp: [TCG/OCG][February 2016] Blue-Eyes 2016
« #5 13 Luty, 2016, 23:43:00 »
+4
Łoo matko, coś Ty tu za herezje stworzył ;D

Cytuj
Prawie competetive  ;)

To aż nie chcę sobie wyobrażać, tych prawie for fun w tym wypadku :D

Ale po kolei, od początku:

Blue-Eyes to combo deck tzn. bardzo agresywny, mający bardzo dobry draw power, szybko uszczuplający main deck, który wytwarza presję na oponencie poprzez szybkie swarmienie pola i wstawianie bossów. Combo decki zazwyczaj grają tylko poty i spelle. Nie zastawiają się trapami.

Nawiązując do powyższego na wstępie- jeśli nie grasz Mausoleum of White'ów, to proponuje może nie całkowitą zmianę decku, ale wyrzucenie "with Eyes of Blue" engine'u. One bez Shrine'a są nie pasującymi spellcasterami, które spowalniają deck, zalegają etc. Wtedy lepiej złożyć sobie coś bardziej smoczego np. Hieratic Blue-Eyes, standardowy "Egg Turbo", albo jakąś wersję "Disaster Dragon Decka" opartego na Blue-Eyesie np. łączonego z niedawno wydanymi Felgrandami. Brak Shrine'a to tak naprawdę spowolnienie decku o połowę i całkowite pozbawienie siebie istotnych combosów. Piszesz, że nie sprawdza się przy 1 Tunerze- to znaczy, że nienajlepiej go używasz. A nawet jeśli wg. Ciebie działałby tylko przy 2 Tunerach , które zdarzają się Tobie bardzo rzadko to znaczy, że masz problem z konsystencją talii (i to akurat u Ciebie jest ogromnym problemem :P)

Idąc dalej- nie zastawiaj się trapami- wywal te Decree, których się tak trzymasz. To obecnie całkowicie pozbawiony sensu grania trap. Byle co go zdejmie, szczególnie obecne szybkie meta decki, które mają po parę tis removali czy to w postaci spelli czy to w postaci potków. Taki Dragonpit Magician dla przykładu praktycznie zerowym kosztem pozbawia Cię tej niepotrzebnej obrony. Obawa wpadania w Solemny może być inaczej rozwiązana

I znów nawiązując do powyższego- narzekasz na to, że wpadasz w trapy, a masz 2 spelle czyszczące tyły. 2. Na 40 kartowy deck. Nie dziwie się ani trochę, że w nie wpadasz i tu od razu pojawia się pytanie: dlaczego w żadnym z Twoich buildów nie było Dragon Spirit of Whitea? Ja śmiało bym go postawił obok Maidenki i Shrine'a na 3 miejscu jesli chodzi i ważność dla całego decku. Banishuje tisy, target pod zrzucenie z reki pod Shrine'a, target pod Trade-In, dobry zarówno na ręce jak i gravie. efekt odpala się i przy normal summonie (chyba jedyna karta w decku na którą w ogóle warto marnować trybut) i special summonie- wskrzeszarki. W dodatku- banishuje tisy- to jest bezcenne szczególnie w przypadku Monarchów/Nekrozów/Shaddolli, które swoje spelle i trapy bardzo dobrze recyklują. Weź tego potworka pod uwagę tym bardziej, że...

... znów nawiązując do powyższego- proporcje Twoich głównych drawerek (poruszana wcześniej konsystencja). Pod w sumie 5 Trade-InThe Melody of Awakening Dragon masz 6 targetów- Blue-Eyesy i Blue-Eyesy Alternativy. Z automatu prosisz się o to byś pozostawał z dedzącymi-przede wszystkim Trade-Inami na ręce. Tym bardziej dodaj pod to Blue-Eyes Ka Dragona. Dalej. Jest jedna karta w jugioł, którą gra każdy deck w 3 sztukach nieważne co by się na niego składało- Upstart Goblin. Grasz metadeckami- Upstart Goblin. Grasz Blue_eyesami- Upstart Goblin. Grasz czy to Toonem, czy Exodią, czy Vanilla Beatdownem- Upstart Goblin. To jest mus ;) Jeżeli mimo tego będziesz narzekał na brak tunerów to jest bardzo fajny spell supportujący- Where Arf Thou?, na którego już sie w kilku buildach natrafiłem i sprawował się dobrze

Wyautuj Chicken Game. To kompletnie nie ten deck. Masz zatułc oppa szybko, a Ty się spowalniasz przy potencjalnej przewadze nie zadając mu dmg'a w zamian za średni draw power, który tutaj z powodu wyzej wspomnianych drawerek jest niepotrzebny. W dodatku nie używasz Terraformingów, które są potrzebne w niemal 90% deckach opierających się na fieldach.

Keeper of the Shrine to niezła karta, ale nie w Blue-Eyesach. On dla przykładu jest bardzo dobrym wyborem np. w Red-Eyesach, które mają zdecydowanie gorszy recykling- oparty praktycznie tylko na Black Stone of Legend- niż Niebieskookie (nie maja Shrine'a, nie mają Maidenki, nie mają Sage'a czy Priesta), a które też muszą czy to swoje rank 7, czy Fuzje, czy Rituale szybko wprowadzać na pole podobnie jak Blue-Eyesy. Tutaj jest do wywalenia, podobnie jak Ogre&Rabbit, które są tu całkowicie zbędne. W tym decku zdecydowanie lepszym handtrapem jest Effect Veiler, bo nie dość, że negacja jest bezcenna to jeszcze fajnie zgrywa się ze Shrinem gdy jest potrzeba.

Nawiązujac do powyższego :P- Dragon Mirror + FHD do wywalenia. Mirror pozbawia Cię Smoczych zasobów, które Ty z pomocą themowych Tunerów masz recyklingować. FHD to tylko duży kloc, który wpada we wszystko, jest łatwy do zniszczenia i wymaga ogromnego zużycia materiali. Od czasu bana Future Fusion jego granie jest praktycznie pozbawione sensu,( a i za tamtych czasów służył tylko do tego by w kontrolowany sposób zrzucić w Chaos Dragonach na grave random REDMED'a Lightpulsara, Eclipse Wywerne, czy Dark Flare'a a nie po to by miał się pojawić na polu :P).

W Extra decku już jest lepiej, ale nie bez wtop. Tak jak pisałem Ci w pierwszym poście- Twoim głównym bossem jest Blue-Eyes Spirit Dragon i to manipulowanie nim i stworkami z Extra, które można dzięki niemu wezwac jest tutaj kluczowe w zależności od tego co dzieje się na polu/z jakim deckiem grasz. Dwójka w Extra to minimum, 3 by się zdały, ale miejsca brak. Nie bez powodu tez pisałem Ci wcześniej o Number 38: Hope Harbinger Dragon Titanic Galaxy, którego dalej tu nie widzę. Pepe, Magiciany, Monarch, kozmo graja kupę spelli, a on wcześnie zagrany dość znacząco utrudnia im zycie. Na Crystal Winga już sobie odpowiedziałeś ;)- bez sensu robic jakieś sztuczne kombinacje z Clear Wingiem, jak tak naprawdę możesz go mieć ze Spirita + jakiegoś themowego tunera. Oprócz Moonlighta taką fajną i przydatną siódemką pod Crystala jest obecnie Ancient Fairy Dragon i jej efekt destrukcji fieldów (z 5 obecnych metadecków 3 grają fieldy) połączony z szukaniem sobie Shrine'a.

Spróbuj coś takiego:

1xRed-Eyes Darkness Metal Dragon
3xBlue-Eyes White Dragon
3xDragon Spirit of White
2xBlue-Eyes Alternative White Dragon
3xMaiden with Eyes of Blue
3xSage with Eyes of Blue
2xThe White Stone of Ancients
1xProtector with Eyes of Blue
1xMaster with Eyes of Blue

3xMausoleum of White
2xTerraforming
2xTwin Twisters
1xRaigeki
1xOne for One
3xTrade-In
3xUpstart Goblin
2xThe Melody of Awakening Dragon
3xReturn of the Dragon Lords
1xSilver's Cry

1xBlue-Eyes Twin Burst Dragon
2xBlue-Eyes Spirit Dragon
2xAzure-Eyes Silver Dragon
1xAncient Fairy Dragon
1xBlack Rose Moonlight Dragon
1xCrystal Wing Synchro Dragon
1xStardust Spark Dragon
1xDivine Dragon Knight Felgrand
1xNumber 23: Lancelot, Dark Knight of the Underworld
1xNumber 38: Hope Harbinger Dragon Titanic Galaxy
1xNumber 107: Galaxy-Eyes Tachyon Dragon
1xGalaxy-Eyes Full Armor Photon Dragon
1xNumber 95: Galaxy-Eyes Dark Matter Dragon

tak jak pisałem w pierwszym poście- czasem zamiast jaja/priesta lubie sobie wrzucic 3 Veilery, ewentualnie pojedynczą Priestkę. Testowałem 3 Melody, ale to jedno bylo mi zbędne. Popróbuj, oceń etc.

Xionc

Odp: [TCG/OCG][February 2016] Blue-Eyes 2016
« #6 14 Luty, 2016, 14:20:43 »
+3
Deck podany przez Ciebie jest zdecydowanie najlepszy z tych, które testowałem. Kombuje szybko i solidnie. Zdarzało mi się przegrać tylko z taliami, które kombują jeszcze więcej i szybciej, a takich niestety jest kilka. Chyba po prostu muszę się pogodzić z faktem, że Blue-Eyes nie jest w top mecie. 

Dziękuję bardzo za pomoc, wyjaśnienia i poświęcony czas  :)

Noblun

Odp: [TCG/OCG][February 2016] Blue-Eyes 2016
« #7 14 Luty, 2016, 20:30:01 »
0
Oj, dawno tutaj już nie pisałem, aż się łezka sentymentu na wspomnienie pierwszych talii w oku kręci...

Ale już na temat - najpierw wstawię swój build, a potem dodam parę słów od siebie

(kliknij aby pokazać/ukryć)

Wywal:
- 1x REDMD - talia ma wystarczająco dużo summonu z cmentarzyska, do tego REDMD wymaga zbanowania smoka z pola. A co w przypadku gdy zdedzisz (sam wspominasz, że często ci się to zdarza) i na polu będziesz miał tylko spelcastery? Żeby to on jeszcze chociaż poziomem pasował...
- 1x Protector with eyes of blue- Ta karta ma zasadniczo wypisane na czole, że SSIE. Masz tylko 5 targetów w całej tali do wykorzystania pierwszego efektu tej karty (i żadnej opcji do wyszukiwania tych targetów)(nie Where Arf Thou? to nie jest dobra opcja, testowałem), i z racji grania field spella już lepiej normalnie przyzwać tego tunera. Zresztą nawet przy sprzyjającej sytuacji, tzn. masz aktywny field spell, normalnie summonowałeś jakiegoś jednego z błekitnookich tunerów i na ręku masz protektora i np. white stone, to po przyzwaniu już protectora i kamienia co zrobisz? Rank 1? (Z racji tego, że prawdopodobnie jesteś nowy, to powiem - rank 1 nie są tego warte, no może z wyjątkiem Sylvan Princessprite, ale o niej dopiszę późnej, bo niem mam czasu.) Btw, drugi efekt protektora też jest do d**y.

Co do reszty... Nie gram turbo buildem, więc wolałbym się w tym wypadku nie wypowiadać, ale tak na pierwszy rzut oka, powiedziałbym, że by wywalić 1 do 2 terraforming (jak już masz field spell jest dobry, ale nie konieczny, jak już masz jeden to ci te terraformingi tylko dedzą na ręce, poza tym talia wiem z doświadczenia, ze talia może sobie poradzić bez żadnych terraformingów), 2x the melody of awakening dragon (potencjalne dedy m.in. z powodu różnej liczby targetów - 2 alternative, 3 white), 1x silvers cry (wygląda randomowo, coś w stylu "dorzucę, żeby było 40 kart", mi spokojnie wystarczy 3x gospel) i 1x Number 95 - niby fajny, ale potencjalnie może zablokować możliwość wykorzystania efektu field spella. Polecem grać Coach King Giantrainer, bo draw 3 plus możliwość burnu za 1800 są fajne  ;).

Chętnie usłyszę też rady dotyczące mojego buildu, raczej extra niż main, oraz side  :).
« Ostatnia zmiana: 14 Luty, 2016, 20:31:37 noblun »

Regis

Odp: [TCG/OCG][February 2016] Blue-Eyes 2016
« #8 14 Luty, 2016, 22:58:10 »
0
Cytat: Noblun
Co do reszty... Nie gram turbo buildem, więc wolałbym się w tym wypadku nie wypowiadać,

więc dlaczego się nie stosujesz do swych założeń? :D

ogólnie to już po tekście "wywal redmeda" czytało się strasznie, a wisienką było wywalanie number 95 kosztem jakiegoś heliopolisa czy thunder end dragona, o kompletnym niewykorzystaniu Spirita juz nie wspomnę :D to samo- doradzasz ziomkowi, że coś może dedzić, a cały Twój draw stanowią Upstarty przy miliardzie dużych smoków. Proszę Cię.

Jedyne z czym się byłbym w stanie zgodzić z Tobą to Szarże (na które nie ma miejsca), bo to overall dobra karta jugioł i Sylvan w Extra (ale dla odmiany tam tez nie ma miejsca na nią).
« Ostatnia zmiana: 14 Luty, 2016, 22:59:56 Regis »

Rae88

Odp: [TCG/OCG][February 2016] Blue-Eyes 2016
« #9 26 Maj, 2016, 23:25:49 »
0
Regis, testowałem Twoją propozycję i trochę bym zmienił.

Z decku wyleciało:

-upstart 2x - to akurat nie moja zasługa, ale limit jest,
- Protector with Eyes of Blue - karta dead. dodatkowy summon niepotrzebny bo field, efekt kiczowaty, bo smoków na ręce raczej nie trzymam, więszkość leci na grave efektami melody, trade-inów, twin twisters itp
- Mausoleum of White - jedną sztukę obciąłem bo aż tyle fielda nie potrzeba. szczególnie że field dedzi jeśli blue eyesów nie mamy już w decku (średnio w 2 turze wszystkie blue-eyesy siedzą na polu/łapie/grave),
- Silver's Cry - 3 gospele to wystarczająco, szczególnie że to w startowej łapie lubi dedzić, plus nie działa na alternative'a
- Red-Eyes Darkness Metal Dragon - ja stawiam na konsystencję a ta karta ma wypisane że dedzi. szczególnie na startowej łapie. a jedynym potworem którego warto sobie zbanishować jest stone. Nie da sie złożyć z tego XYZ, z synchro lipa straszna też.
dodałem:

-Dragon Shrine - 3x doszło. karta okałaza się strzałem w 10tkę. Przede wszystkim zrzuca The White Stone of Ancients na grave. Do tego może zrzucić najpierw blue-eyesa a potem stone'a. Możemy olać darmowy summon smoka w end phase i tego blue eyesa dodać od razu do ręki. Ot remedium na dedzące trade iny w startowej łapie. Albo zostawić tegoż blue eyesa na grave i użyć gospela który był chwile wcześniej dedem. Znów jeśli mamy na łapie tylko alternative'a to można sobie wysearchować w ten sposób blue eyesa i mamy potka na polu za free. Opcji do grania jest multum. A no i uszczuplamy sobie deck z kart, których raczej nie chcemy dobrać na łapę.
-The White Stone of Ancients - skoro gram 3x shrine'a to stone'a tez by wypadało, skoro to główny target. do tego karta na grave niezwykle użyteczna a z łapy można ją na grave zrzucić bezproblemowo (w najgorszym razie zasetować i opp ją zrzuci)
- Master with Eyes of Blue - 3x - zaraz za maiden i sage najlepszy tuner w decku.. będąc na grave działa tak jak sage (gorszy jest tylko dlatego ze sage summonuje z decku a master z grave), a normal summonowany da nam jednego tunera z grave'a (np. sage'a). Generalnie Sage jest dobry do otwarć a mastera dobrze dociągnąć w mid-gamie. Idealny target do zrzucania z łapy efektem twin twisters, melody, one for one. Jedna sztuka ewentualnie do wywalenia przy sideowaniu.

mój deck:

3xBlue-Eyes White Dragon
3xDragon Spirit of White
2xBlue-Eyes Alternative White Dragon
3xMaiden with Eyes of Blue
3xSage with Eyes of Blue
3xThe White Stone of Ancients
3xMaster with Eyes of Blue

2xMausoleum of White
2xTerraforming
2xTwin Twisters
1xRaigeki
1xOne for One
3xTrade-In
1xUpstart Goblin
2xThe Melody of Awakening Dragon
3xReturn of the Dragon Lords
3xDragon Shrine

1xBlue-Eyes Twin Burst Dragon
2xBlue-Eyes Spirit Dragon
2xAzure-Eyes Silver Dragon
1xAncient Fairy Dragon
1xBlack Rose Moonlight Dragon
1xCrystal Wing Synchro Dragon
1xThunder End Dragon
1xDivine Dragon Knight Felgrand
1xNumber 23: Lancelot, Dark Knight of the Underworld
1xNumber 38: Hope Harbinger Dragon Titanic Galaxy
1xNumber 107: Galaxy-Eyes Tachyon Dragon
1xGalaxy-Eyes Full Armor Photon Dragon
1xNumber 95: Galaxy-Eyes Dark Matter Dragon


Link sponsorowany
 

Podobne tematy Yu-Gi-Oh!

  Temat / Zaczęty przez Ostatnio
Ostatnio 05 Luty, 2016, 19:18:23
brzezik
Ostatnio 10 Luty, 2016, 13:55:40
Regis
Ostatnio 11 Luty, 2016, 10:41:54
Illidan
Ostatnio 12 Luty, 2016, 21:42:12
Illidan
Ostatnio 19 Maj, 2018, 17:44:09
Devil