2x
Odd-Eyes Pendulum Dragon3x
Astrograph Sorcerer2x
Double Iris Magician2x
Purple Poison Magician2x
White Wing Magician2x
Black Fang Magician3x
Harmonizing Magician1x
Wisdom-Eye Magician1x
Performapal Skullcrobat Joker3x
Supreme King Dragon Darkwurm2x
Supreme King Gate Zero2x
Supreme King Gate Infinity1x
Tuning Magician1x
Timebreaker Magician3x
Star Pendulumgraph1x
Pendulum Call1x
Upstart Goblin1x
Odd-Eyes Fusion3x
Sky Iris2x
Terraforming3x
Time Pendulumgraph2x
Supreme King Z-ARC1x
Odd-Eyes Vortex Dragon1x
Starving Venom Fusion Dragon1x
Clear Wing Synchro Dragon1x
Crystal Wing Synchro Dragon1x
Ignister Prominence, the Blasting Dracoslayer1x
Odd-Eyes Meteorburst Dragon1x
Odd-Eyes Absolute Dragon1x
Dark Rebellion Xyz Dragon1x
Odd-Eyes Raging Dragon1x
Performage Trapeze Magician1x
Majester Paladin, the Ascending Dracoslayer2x
Timestar MagicianOd kilku tygodni znamy finalnego bossa serii, finalny SD serii, oraz finalny główny booster pack serii. Poskładałem trochę tego do kupy, pobawić się i oto efekty.
Główny win condition- ofc wstawienie Zarca. Co prawda nie umywa się on do swojego anime pierwowzoru i jak na mnóstwo nowotworów, które przewinęły się przez tą grę to wydaje się on być... dość zbalansowany? Jest on głównie finisherem- z przysłowiowej d**y nie można sobie go wstawiać, bo ma sporo kontr w postaci czy to Kaiju, czy to
Number S39: Utopia the Lightning, czy to chociażby jego młodszego brata
Crystal Wing Synchro Dragona, który jest popularny w wielu deckach. W dodatku jest to Nomi potek, więc tym trzeba go szanować na polu gdy już uda nam się go wstawić. Na pendulum zoneach raczej nie chcemy go zbyt często widywać. Wbrew pozorom, nie jest on wcale taki trudny do wstawienia i tutaj z pomocą przychodzą nam 4 cosplay magiciany pod batutą
Astrograph Sorcerera. Ww Magiciany są naprawdę rigczowe- z powodzeniem zastępują nam niemal w całości stary engine z Master of Pendulum, mają bardzo dobre skale i wspólny pendulum efekt, który przy użyciu ich indywidualnego efektu z automatu je niszczy co pozwala aktywować ich indywidualny monster effect i przez to rozkręcać playsy. Najfajniejszy z całej czwórki jest koleżka przebrany za Odd-Eyesa-
Double Iris Magician. Jego pendulum efekt wchodzi niemal zawsze, bo rzadko kiedy jest on jedynym Magicianem, którego w danej chwili kontrolujemy, a spadając pozwala nam dodać jedno z dwójki
Star Pendulumgraph- nasza główna szukajka, szczególnie pożądana w early game, świetnie współgrająca z pendulum efektami Magicianów, lub
Time Pendulumgraph- nasza niszczarka, która w dodatku pozwala pozbywać nam się wielu floodów poprzez swój drugi efekt (dla przykładu
Pendulum Call-aktywujemy Spacetime, targetujemy chronionego potka na naszej skali i flooda u przeciwnika i robimy mu send to the grave). Iris (zresztą w sumie pozostała trójka też) bardzo fajnie współgra z
Sky Iris, które dodatkowo pozwala nam niszcząc go na dociagnięcie Odd-Eyesa, lub
Odd-Eyes Fusion po szybkiego Vortexa, lub Starving Venoma (w przypadku tego drugiego jesli oczywiście mamy potrzebne materiały na polu). Drugim jeśli chodzi o użyteczność jest
Purple Poison Magician- fajna niszczarka. Spadając na grave może zniszczyć potka, lub tisa (szczególnie piję tu do wszelkiego rodzaju Continuous trapów, lub fieldów), więc jak najbardziej jest to pożądane.
Black Fang Magician ma fajny pendulum efekt, bo jednak obciecie jakiemuś klocowi ataku o połowę jest zawsze spoko, a spadając robi nam za wskrzeszarkę magików. Najsłabsza z tej czwórki jest zdecydowanie Clear Wingowa dziewucha
White Wing Magician, bo i pendulum efekt jest sredniawy i sytuacyjny, a paradoksalnie będąc tunerem to ostatnia rzeczą jaką chcemy z niej robić to synchro summon, by nie obcinać sobie zasobów pod Zarca (ten jej monster efekt, to bardziej powinien się nazywać anty-efekt -.-). Gdy cała czwórka jest na polu, łapie bądź gravie to wspomniany wyżej Sorcerer aktywowany na polu pozwala nam wezwać Zarca (z góry juz mówię, że
Chronograph Sorcerer jest praktycznie niepotrzebny bo i efekt ma gorszy niż Astrograph i lvl ssie i nie ma sensu go pakować do decku chybaże gra się z dodatkowym stuffem w postaci
Stargazer Magiciana i
Timegazer Magiciana, co osobiscie moim zdaniem mija się z celem, bo karty nie powalają, a main deck jest i tak wystarczająco ciasny). By jeszcze łatwiej zgromadzić całą potrzebną czwórkę+ Astrographa z pomocą przychodzi parę karcioch min.
Harmonizing Magician, który jest jednokartowym-najważniejszym w tym decku- rank 4
Timestar Magician pozwalającym nam swobodnie dodawać wszystko czego nie mamy by wywołać króla smoków. Oczywiście starzy polimitowani znajomi w osobach Skullcrobata, Wisdom-Eye'a i Pendulum Call również nam w tym pomagają. Tuning Magician i Timebreaker są tu wrzucone dla beki i możliwości Clear Winga po Crystal Winga
Druga sprawa to "Supreme King" archetyp, który póki co jest tu wstawiony, natomiast nie wiem czy całkowicie z niego nie zrezygnuję, chybaże wyjdzie do niego jeszcze jakiś support (a patrząc na efekt Zarca można by się tego spodziewać).
Supreme King Dragon Darkwurm jest bardzo fajny we wczesnej fazie gry i umożliwia nam szukanie bram. O ile brama Zero jest naprawdę spoko i bardzo chętnie chcemy ją na pendulum zoneach widzieć, o tyle brama Infinity ma bardzo dupiaty pendulum efekt i często lepiej jest spożytkować jej monster efekt na polu. Głupie jest, że dwie bramy niemal praktycznie zrobione pod Zarca tak naprawdę nie mogą go przywołać, ale w/e.
Extra deck również robiony na pałę, trochę pod stare Magiciany, dlatego Meteor Burst i Absolute są jednymi z pierwszych do potencjalnego odstrzału. Trapeze Magician jest fajny, bo jednak Zarc wbijający 8000 na czysto to dość przyjemna opcja.
Ogólnie to jest tylko szkielet trochę nastawiony na monoarchetypowość. Specjalnie nie wrzucałem Majonezów, bo jednak liczę na następną banie i wyrzucenie Unicorna. Również Pot of Desires przy tak sporej możliwości utraty zasobów i zamknięcia sobie opcji do Zarca nie wydaje się ultra dobrą opcją. Teraz mam trochę wolnego czasu więc będę się bawić z różnymi innymi opcjami.
Ogólnie fajny deck- szybki, łatwo nadrabiający straty gdy się jest do tyłu. Napewno w przyszłości będzie w mecie, bo już obecnie japońcy wrzucają Magician engine do chociażby Zodiaców, a jeszcze nie dostali Zarca, więc moze być śmiesznie. Dyskutujta jeśli chceta- pozdro!^^