-
(http://i63.tinypic.com/316sosp.jpg)
W świecie karcianki Yugioh jestem do niedawna, tym bardziej, że jako troszkę większy dzieciak oglądałem anime. Po latach wróciłem do serii za sprawą Netflixa, na którego zawitało owe anime wraz z serią Arc-V i tym razem chce spróbować swoich sił jako gracz. Swoją przygodę rozpocząć chce może i już nie grywalnym deckiem, ale funowym deckiem – Tellarami. Może to śmieszne i nieopłacalne, ale taki dla mnie fun.
Wracam zatem do tematu sprzed 4 laty, by troszkę go odświeżyć a może i nawet urozmaicić. Zapraszam zatem do dyskusji i poniekąd do pomocy w rozbudowie mojego decku.
Cały deck opiera się na głównie na czterech kartach: Satellarknight Deneb i wyszukiwany przez Deneb Satellarknight Altair oraz alternatywnego Satellarknight Unukalhai czy Satellarknight Vega. Vega sam w sobie nie jest dobrym openerem - służy bardziej do wrzucenia go do GY Unukalhaiem i „wskrzeszenia” Altairem, by zyskać insta summon z ręki. Dlatego jest to głównie alternatywny opening do dalszej gry – całość jednak opiera się na czymś całkiem innym. Mowa tutaj o dwóch pierwszych kartach - jak zostało wspomniane w innym temacie - każdy wyszukany Altair wskrzeszając Deneb szuka kolejnego Altaira, które zamieniają się w kolejne Rank 4 oraz dostajemy tzw. darmowe karty i XYZ za nasz każdy Normal Summon.
Założenie całego decku opiera się na wzywaniu, ubijaniu i ponownym returnie Stellarknight Triverr – każdorazowy jego pobyt w GY kończy się przywołaniem jednego z Tellarów z talii.
Jakie są Wasze przemyślenia?
PS: Przydałby się Tellarowy Link
PS2: Eratta nowa dla Ptolemka
PSX: Dzięki za pomoc
-
To kask, więc nie wiem nad czym się tu rozpisywać, grasz parę Tellarów, Demise i masę trapów, takie gorsze True Draco. Nie czaje Fiendish Chaina, który jest już strasznie outdated trapem, wiem, że można co cofnąć Triverem, ale i tak jest słaby i nie wart 2 slotów w mainie. Za nie wrzuć Judgementa i Warninga. Side jest też bez sensu, grasz 3 UE i 3 Anti-Spelle 3 Shared Ride czyli 9 kart które są dobre tylko jak idziesz pierwszy, co chcesz za nie wyciągać? XD. Powinieneś grać hand trapy, żeby mieć chociaż najmniejsze szanse wygrać z combo deckiem idąc drugim. Ta Tiras wydaje się strasznie randomowa i nieprzemyślana, na co chcesz ją sidować? xD No i Soul Charge jest bez sensu w takim wolnym decku, do czasu, aż będziesz mógł wyciągnąć z niego duże value już dawno będziesz miał 0 LPków.
-
Nawet nie wiem skąd ta Tiras xD ba nawet opcjonalnie - miało być 12 kart a nie 13 w Side.
Z handtrapami dobry pomysł - wrzucę z dwie Ashki może ^^ mam jeszcze Maxxx C i Veilera.
-
Maxx C ma bana
-
Mała zmiana wg. cześciowej teorii Kaliego
-
Teoretycznie zamiast call of haunted możesz grać back to the front. Robi to samo tylko, summonuje w defie i jest użyteczna nawet jak opp strzela removalem bo przynajmniej się zresolvuje. Zamiast fiendishów proponowałbym Ci grać 1 judgmenta i warninga, skoro już i tak grasz solemny. Ewentualnie judgment + np. imperial order.
-
Próbowałem Solemnami strzelać i przeciw Alterom brakło mi 1000 Hpków by wygrać grę, Imperial może być dobrym rozwiązaniem spróbuję.
-
W side możesz mieć na altera zamiast tych veilerów i unendingów po prostu 3 heavy storm dustery. Dołóż sobie trzecią ash w side za to.