Yu-Gi-Oh! TCG Polska

Serce Kart => Yu-Gi-Oh! Teoria => Deck Workstation => Wątek zaczęty przez: Aligatur w 18 Sierpień, 2018, 22:48:37

Tytuł: [TCG][May 2018]Czerwone Diabłosmoki
Wiadomość wysłana przez: Aligatur w 18 Sierpień, 2018, 22:48:37
Czółko. Jakoś od stycznia powoli lepię sobie deck pod RDA, który w grze z kolegami się spisuje. Chcę jednak czegoś więcej. Wiem, że nie łapie się to nawet do rogue decków, ale fajnie byłoby móc ugrać tym choćby 2-2 na lokalu.
Moja obecna decklista:
Chaina łatwo searchować i jest raczej sytuacyjny, stąd jeden.
Mirrora muszę przetestować, ale darmowy SS jest przydatny.
Synkron to drugi najważniejszy Tuner. SS i recykling Resonatora z GY zawsze spoko.
Plaguespreader jest całkiem niezły, przy Red Resonatorze i Wargu w ręce daje Novę w jednej turze.
Red Resonator - najważniejszy Tuner. Pozycja wyjściowa do synchrowania.
Dark Resonatora trzymam z braku Creation Resonatora. W najgorszym wypadku daje improwizowaną obronę.
Sprinter jest całkiem dobry, gdy ważniejsze Resonatory leżą na GY.
Cydry, Mekk-Knighty - wysokolevelowe SSy po synchro.
Warg - coby normal summon Resonatora aż tak nie bolał.
Dark Hole - wiadomo, po co.
Resonator Call - jak wyżej.
Reject Reborn i Mirror Force mogą uratować tyłek, gdy synchro brak.
CotH - SS z GY. Niestety potrafi marnować slot backrowu.
Wywerna to pożoga na nogach. Zwykle materiał pod kolejne synchro.
Synchro poziomu siódmego stanowią plan zapasowy, gdyby zabrakło poziomu pod RDA.
Hot Red czyści board i ma 3k ataku.
Zwykły RDA od biedy przyda się przeciw defensywnej grze lub do złożenia Novy.
Scarlight czyści, pali, ma 3k ataku i pozwala złożyć Novę.
Tyrant niszczy wszystko, zasadniczo opcja na full aggro.
Nova to mój największy smok. Nietrudno ją wstawić, a i protekcja przed zniszczeniem przez efekty oppa jest przydatna.
Linki wrzuciłem takie, jakie miałem. Raczej rzadko je wstawiam.

Proszę o porady, szczególnie w kwestii dywizji S/T, która w moim przypadku jest mizerna. Za wszelkie dziękuję.
Tytuł: Odp: [TCG][May 2018]Czerwone Diabłosmoki
Wiadomość wysłana przez: Icarus w 18 Sierpień, 2018, 23:22:44
hejka, generalnie składając deck zawsze warto mieć na uwadze czy chce się iść pierwszym czy drugim. Tutaj mamy z jednej strony Cydry i Mekkrycerzy, z drugiej dużo backrowu, który robi coś raczej przy zaczynaniu duela. Myślę że powinieneś obrać konkretną ściężkę i stamtąd trochę jeszcze pokombinować :)

Pot of Duality to tutaj tak nie bardzo chyba xD Na RDA się nie znam, ale to mi wygląda na typowy kombo deck. Spróbuj zastąpić Pot of Desires. Teraz chyba nawet przedruk miało.

Destrudo the Lost Dragon's Frisson to fajna karta do synchro. Cockadoodledoo też może się sprawdzić. Gdzie Monster Reborn? ;DD

Co do wyboru trapów jeszcze to jest on u Ciebie bardzo sytuacyjny, jak i w nadmiarze, z uwagi na to że potrzebujemy na ręku część do kombo. Jeśli już decydujemy się na trapy, to na takie które bez problemu można odpalać lub mają od razu znaczny wpływ na grę, jak chociażby Torrential Tribute który masz pod miniaturką czy solemny.
Tytuł: Odp: [TCG][May 2018]Czerwone Diabłosmoki
Wiadomość wysłana przez: Argus205 w 18 Sierpień, 2018, 23:44:24
Za Cyber Dragon'y możesz popróbować Linkslayer'y lub ewentualnie Primitive Butterfly

Może będzie lepszym wyborem :)
Tytuł: Odp: [TCG][May 2018]Czerwone Diabłosmoki
Wiadomość wysłana przez: Aligatur w 18 Sierpień, 2018, 23:53:36
Jak tylko dopadnę dwa brakujące Linkslayery, zastąpię nimi Cydry. Desires też byłby solidną opcją, choć banish 10 wciąż napawa mnie niepokojem :v
Destrudo to chyba bardziej po synchro siódemek, za to Cockadoodledoo w sumie mógłby zastąpić Dark Resonatora.... Reborn na pewno się przyda. Myślałem i o Soul Charge, ale zaraz pewnie trafi na ban.
Tytuł: Odp: [TCG][May 2018]Czerwone Diabłosmoki
Wiadomość wysłana przez: Argus205 w 19 Sierpień, 2018, 00:08:54
Ewentualnie na DB popróbuj sobie:
Garbage Lord też jest dodatkową opcją.
Wandering King Wildwind jest dobrą funkcją, szczególnie w 3 kopiach. W grobie jest Searcher'em dowolnego Fiend Tuner'a o ATK 1500 lub mniej.
Red Nova - Synkron Resonator v.2
Lecz Bardzo ciekawym techem jest też granie Return of the Dragon Lords w max. 2 kopiach do przywracania smoków jak i też ze względu darmowej protekcji.
One for One po wyciąganie lvl.1 Resonator'ów
Synchro Call, Powerful Rebirth czy Red Carpet też miej na uwadze :)

Z Extra Deck'u polecam Hot Red Dragon Archfiend King Calamity do próbowania, czy też Abyss'a (ale koszt jego jest duży  :/), czy też inne Synchro Potwory.
Z Linków możesz dorzucić Wee Witch's Apprentice

Myśle, że pomogłem  :)
Tytuł: Odp: [TCG][May 2018]Czerwone Diabłosmoki
Wiadomość wysłana przez: Vattghern w 19 Sierpień, 2018, 11:20:04
Warto właśnie grać mobki, które można special summonować
Wandering King Wildwind - świetny + efekt w grave dodający Ci resonatora
Primitive Butterfly
Magical King Moonstar
Tytuł: Odp: [TCG][May 2018]Czerwone Diabłosmoki
Wiadomość wysłana przez: Illidan w 19 Sierpień, 2018, 12:26:43
Za Cyber Dragon'y możesz popróbować Linkslayer'y lub ewentualnie Primitive Butterfly

Może będzie lepszym wyborem :)

Ja bym zamiast wywalać Cydry które działają prawie identycznie jak Slayery, dołożył Chimeratech Megafleet Dragon - który pozwoli Ci obejść pole przeciwnika, ale to zależy czy nastawiasz na pójście drugim czy pierwszym 
Tytuł: Odp: [TCG][May 2018]Czerwone Diabłosmoki
Wiadomość wysłana przez: Aligatur w 19 Sierpień, 2018, 13:29:47
Widzę, że mobków pasuje tu dużo :) Wildwinda pozyskam na pewno. Bardzo zależy mi jeszcze na spellach (myślę, że lepiej, gdy ten deck idzie drugi), a z nimi u mnie niestety słabo. W co najlepiej się zaopatrzyć?
Tytuł: Odp: [TCG][May 2018]Czerwone Diabłosmoki
Wiadomość wysłana przez: Jacollo w 19 Sierpień, 2018, 16:32:46
Pozwolisz, że się zapytam, ale gdzie są Hot Red Dragon Archfiend Abyss i Hot Red Dragon Archfiend Bane?

Granie Bane Turbo pozwala Ci ominąć Mechanikę Linków. Wprowadzasz Bane'a, wracasz Abyssa i po prostu spuszczasz przeciwnikowi łomot bo masz duże potworki. Przynajmniej ja tak grałem RDA swego czasu...
Tytuł: Odp: [TCG][May 2018]Czerwone Diabłosmoki
Wiadomość wysłana przez: Aligatur w 19 Sierpień, 2018, 16:58:44
Na razie tylko na ygopro ._. Prawda, Bane i Abyss ratują tę talię. Na razie nie mam na nie funduszy, jednak już niedługo chyba dam radę je zdobyć.
Tytuł: Odp: [TCG][May 2018]Czerwone Diabłosmoki
Wiadomość wysłana przez: Jacollo w 19 Sierpień, 2018, 19:01:37
Z innych, i w miarę tanich, kart za jakimi możesz się rozejrzeć to Soul Charge i Monster Reborn.
Osobiście grałem jeszcze następujące engine'y:
speedroid
Speedroid Double Yoyo, Speedroid Terrortop, Speedroid Red-Eyed Dice dla szybkiego synchro summonu. Dodatkowo spójrz na to z tej strony: Special Terrortopa, szukasz red-eyes dice. Normal Red Resonator i wzywasz dice z jego efektu. Dice zmienia lv topa na 6. Dzięki temu masz RDA Abyssa. Takie małe wombo combo.
kaiju
Radian, the Multidimensional Kaiju i Kumongous, the Sticky String Kaiju - spot removal i jako, że są lv 7 dają się łatwo użyć do lv 8 Synchro.