Wątek: [TCG][July 2015] Mermail  (Przeczytany 683 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Fifi

[TCG][July 2015] Mermail
« 10 Sierpień, 2015, 22:13:40 »
+2
--- main [40] 26 / 4 / 10

2 Atlantean Dragoons
2 Atlantean Heavy Infantry
2 Atlantean Marksman
2 Beautunaful Princess
1 Deep Sea Diva
3 Mermail Abyssgunde
1 Mermail Abyssleed
3 Mermail Abysslinde
2 Mermail Abyssmegalo
1 Mermail Abyssocea
3 Mermail Abysspike
3 Mermail Abyssteus
1 Mermail Abyssturge

1 Raigeki
2 Salvage
1 Soul Charge

3 Abyss-sphere
2 Fiendish Chain
2 Phoenix Wing Wind Blast
2 Raigeki Break
1 Vanity's Emptiness
--- extra [15]

1 Abyss Dweller
1 Armored Kappa
1 Black Rose Dragon
1 Castel, the Skyblaster Musketeer
1 Evilswarm Exciton Knight
1 Gagaga Cowboy
1 Gungnir, Dragon of the Ice Barrier
1 Mecha Phantom Beast Dracossack
1 Mechquipped Angineer
1 Mermail Abyssgaios
1 Number 101: Silent Honor ARK
1 Number 11: Big Eye
1 Number 47: Nightmare Shark
1 Number 80: Rhapsody in Berserk
1 Trishula, Dragon of the Ice Barrier

--- side

Sprawa wygląda tak, że zostaje 10 slotów do obsadzenia. Na razie wrzuciłem w owe sloty:
2 Beautunaful Princess
2 Fiendish Chain
2 Phoenix Wing Wind Blast
2 Raigeki Break
1 Salvage
1 Mermail Abyssocea

Generalnie reszta wydaje mi się nie do tknięcia bo stanowi core decku, ale te 10 kart mnie martwi. Deck ma strasznie słabo z towers turbo, gdyż nie ma za dużo opcji na niszczenie skall, dlatego zastanawiałem się jednak nad graniem mainowo Mystical Space Typhoon, aczkolwiek kłóci się to z podstawową kartą decku jaką jest Abyss-sphere, która defakto napędza cały deck. Dlatego wrzuciłem po 2 sztuki Raigeki Break oraz Phoenix Wing Wind Blast, bo przy dobraniu na rękę Mermail Abyssgunde wychodzimy na 0, a nie na -1, ale problem pojawia się w postaci Wavering Eyes, bo miejsca na defa jest bardzo mało i ciężko dobrać tak by mieć outa na drugiego scouta. Niestety nie mogę też wrzucić w te sloty samych outów na QLiphorta bo większość tych kart będzie martwa na resztę mety.

Beautunaful Princess, generalnie jest to najsłabsza karta w decku, aczkolwiek jest w razie czego kolejnym Mermail Abysspike, lub Mermail Abyssturge, bo założenie jest takie, żeby mieć cały czas coś pod effekty water monsterów na polu. wrzuciłem Princess, zamiast enginu Genex Undine, bo zajmuje mniej slotów, oraz rzadziej bywają martwe. Od biedy zrzucać je mogę z Discard Trapów i mi ich nie jest szkoda.

Przez to, że nie gram Genex Enginu zostawiłem tylko 3 synchro, bo dysponuje tylko jednym tunerem Deep Sea Diva. Generalnie od tego czasu nie zdarzyło mi się synchronizować nic po za Trishula, Dragon of the Ice Barrier, co mnie trochę smuci, gdyż Gungnir, Dragon of the Ice Barrier robi tutaj naprawdę fajne rzeczy.

Fiendish Chain trzymam w mainie tylko ze względu na Yosena i Satelara, ale myśle czy nie zastąpić tego po prsotu Effect Veiler, ale z drugiej strony to sprawia, że dostaje jeszcze więcej DMG na pysk, którego zwykle trzeba przyjmować bo po zdjęciu sfery praktycznie zostaje bez defa.

Mermail Abyssocea, wydaje się być fajnym techem, gdyż z bez użytecznego mermaila lvl 7 robi nam zwykle dostęp do XYZ 4 albo 3 w zależności od tego co potrzebujemy.

Salvage, do jednego salvage jestem przekonany, ale do większej ilości już nie za bardzo. Potrafi to strasznie być martwe, ale znowu tylko ze względu na discard trapy wrzuciłem 2 sztukę do maina.

Generalnie na początku wzorowałem się na liście z ARG, aczkolwiek tam jest inny format przez ich odrębną banlistę i nie mam pomysłów co dalej robić, gdyż nie jest to tak stabilne jak bym chciał.
« Ostatnia zmiana: 24 Sierpień, 2015, 15:43:05 Izorist »

Belizariusz

Odp: [TCG, July 2015] Mermail
« #1 10 Sierpień, 2015, 23:04:36 »
0
Jeżeli problemem jest stabilność to wrzuć upstarty xd wywaliłbym  2 raigeki breaki, fiendisze i princeski. Czyli zostają  3 sloty w które proponuje 1 pwwb i 2 btsy.

jona

Odp: [TCG, July 2015] Mermail
« #2 10 Sierpień, 2015, 23:50:34 »
0
O boże, ileś crapu zmieścił XD
Gdzie Undine, ta karta to +2 i łatwy dostęp do Leo/BRD/Dark Lawa z Mask Change 2. MC2 Czyści też floody Acidem, a z tym deck od zawsze miał problem. Z MC2 grałbym 2 Undine 2 Cony, bez - po jednym. Ta Princess to IMO zmarnowane sloty.

Nadal bym grał obowiązkowo 3 Upstarty i 3 Recklessy, nie znam decku, który robiłby lepszy użytek z tej drugiej karty, Hoban wiedział co robi.

Leed to kupa, 2 Heavy to za dużo, nie grasz Aqua Spiritów, a Salvage śmierdzi. Mi Abyssocea nie działała, combo niby fajne, ale 2 lata temu.

Raigeki nie jest combo kartą -> cut. Serio, to jest jeden z najlepszy combo decków w tej karciance ever, podejście Hobana działa tutaj świetnie.

Jak się zdecydujesz na MC2 to większość trapów do cutnięcia, zostawiłbym 2 PWWB i VE (nie mówię o cutowaniu Sphere oczywiście).

Mi dobrze działały 2 Turgi. Power play z Turgą w grobie: Pike zrzut Gundy to +2.

Link sponsorowany
 

Podobne tematy Yu-Gi-Oh!

  Temat / Zaczęty przez Ostatnio
Ostatnio 16 Sierpień, 2015, 03:08:27
Izorist
Ostatnio 23 Sierpień, 2015, 15:33:34
Speicher
Ostatnio 15 Sierpień, 2015, 14:54:42
Viet
Ostatnio 23 Sierpień, 2015, 23:44:08
Izorist
Ostatnio 26 Wrzesień, 2015, 00:06:45
Agreel