Tyle rzeczy mi się tu nie podoba, że głowa mała ale spróbuję to jakoś poukładać
1. MASA reaktywnych kart. MASA. 2 dh 5 atlanteanów wyłącznie do niszczenia, 2 mst. Przecież to jest KOMBO deck, nie wiem czy to ogarnąłeś, ma robić plusy i dobre setupy a nie liczyć, że opp wystawi coś co akurat będziesz mógł zdjąć tą swoją całą reakcją. Idziesz pierwszy i masz Pike z tymi kujowymi atlanteanami i co zrobisz? Zastanów się nad tym bo nie rozumiesz trochę decka chyba. Imo obydwa dh do wywalenia, tak samo przynajmniej 1 heavy infantry, i obydwa mst. Tym samym masz 5 slotów wolnych. Co ty w ogóle tak bardzo chcesz niszczyć tym dh? Nawet jeśli trafiasz na hero z perfect startem w co drugiej grze to i tak nie grałbym więcej niż jednego i to raigeki raczej a nie dh

2. Dzie upstarty. DZIE.
3. W decku w którym noden powinien byc po prostu amazing grasz 1 instant 1 noden. wth dude. 3 instanty 2 nodeny to są proporcje,które powinieneś wypróbować.
4. EXTRA - jak robisz scrapa? chyba niezbyt opłacalnie. Nie jestem przekonany. O co chodzi z wyborem rank 4?
Gagaga Samurai? serio nie ma nic lepszego?
Number 82: Heartlandraco? Grasz takie coś a nie zmieściłeś
Bahamut Sharka z
Mermail Abysstrite? Nie wspominając o castelu

Wywal 82, Samuraja, Scrapa, Ragnę i będziesz miał miejsce na Bahamuta, Trite, Nodena i Castela.
5. No i salvage. Jak dedzi to po co to grać? Nie bardzo to jest karta do mermaila imo, nie grałbym tego. 3 megalo też mnie przekonują. 3 spirity też nie

W ogóle caly ten deck sprawia, że chce się wyć bo tyle błędów w buildzie skrywa się pod pozorami średnio złożonego decku

Hm, no i wyszło mi takie coś

veilery trochę z braku laku, może rzeczywiście te salvagi byłyby lepsze ale w obecnej mecie myślę, że veilert to solidny pick. Rozważyłbym za nie niemniej np pwwb czy leeda i coś.
p.s. side z ery kamienia łupanego, zignoruj

p.s. 2 ciekawą opcją do extra może być
Herald of the Arc Light