Sis jest słaba xD a przynajmniej za rzadko jest dobra - trzeba mieć to coś w grave żeby użyć efektu (na start ssie)+ najlepiej jakby weszła z ma/pa żeby nie stała sama w polu tylko zamieniła się w rank4, ewentualnie z honestem na ręce (co wygląda przewidywalnie). Dodatkowo uszczuplasz jej targety trzema recyklingami, które rzeczywiście są dobre i >sis, ALE
problemem jest że w tym decku chce się mieć coś co się wystawia z ma/pa, bo wystawienie mamy z taty lub odwrotnie marnuje nam dodatkowy efekt przyzwania który mógłby być spożytkowany w nastepnej turze, gdy np dobierzemy sis/prisma/konia to płacz i zgrzytanie zembuf, dlatego trzyma się sis żeby wypełnić lukę, w końcu jest themowa i w ogóle...
jednakże moim zdaniem sis to żaden aksjomat w tym decku, podobnie jak 3 konie, 3 ma i 3 pa. Zamiast sis gram 3
Batteryman AAA bo jest świetnie to wezwać z ma/pa, potem każdy kolejny jest 1 kartowym xyz, wpasowuje się moim zdaniem w najwięcej handów, pozwala przechować zasoby, tworzy najmniej martwych kombinacji i topdecków
1) Ma/Pa + konik -> z konika 2 batterymany -> po 1 xyz w 2 następnych turach
2) ma+pa+batteryman -> xyz i wolny ma/pa na ręce na do czegoś co dobierzemy
3) ma/pa+batteryman -> xyz i później dobranie konika/batterymana jest żywe
4) 2 batterymany to też xyz - 2 pa/2 ma nie
5) konik+batteryman to sytuacja jak w 2 ale z przestojem
6) recykling przy 2 batterymanach w grave + coś -> bierzemy batterymana +coś i mamy xyz +coś
nie wiem czy wszystko wypisałem, nie chciało mi się rozkminiać tego dokładnie, ale polecam wypróbować
jeśli za dużo monster handów to -1 pa, 5 searchowalnych i recyklowalnych kart z tym samym efektem powinno styknąć, natomiast na hieraty koń jest za wolny, po side -2 i dobrze jest dać 3 prismę, roach?
3 PoDy - Wiem, że jak już trzeba odczekiwać turę bez special summonu to chce się wtedy użyć i poda i konia koniecznie, bo jest najfajniej, ale wtedy za często wychodzi że mamy więcej takich tur - 2 pody na startową rękę są pszykre, a jak nie ma konia to już w ogóle, natomiast konie na 3 są ok bo ostatecznie można przecież wystawić z ma/pa
CCD nie grałem, ale im dłużej na to patrzę tym bardziej mnie przekonuje
Raioh jest dobry
Upstarty to karta właśnie do kontrolek - szczególnie takich jak ta - i tak szybko tym nie zabijesz, nie kłóci się z win condition, którym jest zdobycie card advantage wzgledem przeciwnika eliminując przy tym jego zagrania, w odróżnieniu do agro decków, gdzie liczy się wysyp otk bo jak nie wejdzie to innej opcji nie ma i 1k lp różnicy może dać przeciwnikowi okazję na odpowiedź
Ad. TR i powodów ich trzymania - 7tools też poradzi na trap stun, a ma też dużo innych zastosowań, trzeba do niego inne trapy żeby się obronić przed otk, a TR zrobi to sam, no ale sam twierdzisz, że jest słaby, pewnie dlatego, że ma tak malo zastosowań