Wątek: [TCG][January 2013] Gadget  (Przeczytany 2077 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Lampart

[TCG][January 2013] Gadget
« 19 Lipiec, 2013, 17:13:03 »
+5
CRS ARTICLES Deck Lab:

Gadget - deck, który szczególnie jest bliski memu sercu, gdyż to nim zaczynałem grę turniejową i odnosiłem pierwsze sukcesy. Od wydania samych Gadgetów ciągle jest grywalny i co jakiś czas dostaje nowy support. Począwszy od legendarnego kolorowego aggro, dostając kolejno support w postaci structura Machina Maychem, z którego potwory Machina idealnie wpasowywały się do Gadgetów i XYZ, które spowodowały, że małe stworki mogły rosnąć w duże. Na szczególną uwagę zasługują Number 16: Shock Master, przez którego na limicie znalazł się ultrabroken naszego decku Ultimate Offering oraz Gear Gigant X, który zapewnia plusy oraz konsystencję decku. Ostatni support jednak spowodował, że ten deck wchodzi na wyższy poziom Tin GoldfishDaigusto Emeral oraz ziemny władca smoków Redox, Dragon Ruler of Boulders. Na zachodzie support spóźniony przez dominację smoków i Spellbooków. Na szczęście w kraju nad Wisłą, gdzie takie decki okazują się być rzadkością, Gadgety mogą świetnie się sprawdzić.

1. Ale od początku. W sumie każdy gracz powinien wiedzieć jak działają Gadgety, jednak celuje także w początkujących graczy dlatego śpieszę wyjaśnić.

Nasze małe trzy robociki to Machiny o poziomie czwartym i ataku wahającym się od 1200 do 1400, o efekcie pozwalającym dobrać innego określonego Gadgeta z decku, kiedy summonujemy je zarówno normalnie jak i specjalnie. Zielony wyciąga czerwonego, czerwony żółtego a żółty zielonego i tak w kółko. Generalnie przywołujemy potwory nie tracąc zasobów - super, jednak kolorowe robociki mają zbyt mało ataku, by przetrwać bez obrony w polu i często, mimo przewagi w kartach, nie mogły się po prostu przebić przez talie z silniejszymi potworami. Z pomocą do genialnego wykorzystania ich Efektów przychodzi nam Tin Goldfish - złota rybka nie bez powodu zwana niebieskim gadgetem. Ma czwarty poziom, jest machiną i przyzwana pozwala nam special summonować nam jednego lv 4 monstera, czyli Gadgeta, którego efekt także nam się odpali i będziemy mogli wziąć kolejnego. Posiadając 5 kart w ręku i 2 monstery lv 4 na polu mamy możliwość zrobienia XYZ bez -1 w kosztach, a XYZ Rank 4 mamy naprawdę cały warsztat. Najlepszym Krzyżem na opening będzie  Gear Gigant X, który umożliwia nam raz na turę dobrać potwora machinę z lv 4 lub mniejszym, najczęściej rybkę by zrobić Combo w następnej turze, tworząc nam setup w postaci sześciu kart w ręce i 2300 potwora na polu. Broniąc GGX trapami mamy dostęp do kolejnego +1 w następnej turze.

Wracając jeszcze do naszej złotej rybki - nie bez znaczenia jest jej atrybut Water dzięki któremu możemy tworzyć Abyss Dweller z 2200 ataku, co jest autowinem z Mermilem i Dark Worldami. Rybka wydana 3 miesiące wcześniej nie pozwoliłaby wygrać Mermailom wszystkich YCS tego sezonu przed Tachyonem.

Kolejną Świetnie współgrającą kartą z tym deckiem jest Redox, Dragon Ruler of Boulders. Nasz Dragon Ruler ma świetny drugi efekt, który działa prawie jak Goldfish. Potrzebujesz Smoka i Eartha na ręce, które discardujesz i w zamian special summonujesz 1 potwora z cmentarza. Brzmi jak -1? Nic bardziej mylnego gdyż w 90% przypadków będziesz przyzywał Gadgeta, który da Ci kolejnego, którego przywołasz i zrobisz XYZ. Dodatkowo w następnych turach samego Redoxa możesz przyzywać z cmentarza banishując 2 earthy, dzięki czemu możesz wykorzystać go do dobicia przeciwnika mając +1600 ataku w stole, do bronienia się z pomocą jego 3000 defa, bądź też do robienia XYZ z Machinami, jeżeli je grasz.

Ostatnim pomocnikiem Gadgetów w krzyżowaniu jest czarny jaszczur Kagetokage. Jaszczurka może być specjalnie summonowana, kiedy normalnie przyzywasz lv 4 monstera. Wielkim minusem Kagetokage jest typ, który nie pozwala robić Gear Gigant X, ale za to dzięki niemu jest serchowalny przez generycznego XYZ rank 4 King of the Feral Imps.

To właściwie tyle z ważniejszych Monsterów, można wrzucić silnik od Machin czy jakieś hand trapy typu Effect Veiler / Maxx "C". Szkielet monster line-upu powinien wyglądać następująco:

9xGadget
3xTin Goldfish
3-6xRedox/Kagetokage
3-5xWolny slot na hand trapy, techy lub Machiny

2.Spelle:

Tu w zasadzie jest prosto,wrzucamy staple, z innych specjalnych mamy 3 karty:
Pierwszym niezbędnym jest Pot of Avarice - recykling potworów jest niezwykle ważny, dlatego oprócz PoA grywam 3 Daigusto Emeral. Gadzęty i XYZ strasznie szybko schodzą na cmentarz, co pozwoli tej karcie szybko być żywej, a dobranie 2 kart mmmm - kto by tam nie chciał +1 przy tylu korzyściach.

Kolejnym moim zdaniem całkiem niezłym Spellem przy Gadgetach jest Limiter Removal - całkowicie randomowy finisher jest przyjemny, wystarczą 3 gadżety, czy też GGX z Machina Geaframe, żeby zabić oponenta. Podwojenie Ataku daje kolosalne obrażenia przeciwnikowi, Limiter to przyjemna nieoczekiwana premia, grasz normalnie jak go nie ma, a jak dobierzesz to się cieszysz. Osobiście nie opieram na nim gry, traktuje jako tylko truskaweczkę na torcie maszynek.

I w sumie najważniejszy - Double Summon. Nasz Tin Goldfish w postaci Spella, z nim potrzebujesz tylko Gadgeta i możesz się bawić. Do tego nie musisz mieć pota na cmentarzu, a także może tworzyć GGX, czyli jest bez minusów Redoxa i Kagetokage. Jest też świetną odpowiedzą, gdy ktoś rzuci Effect Veilera na naszą rybkę oraz narzędziem do stawiania pierwszoturowego Number 16: Shock Mastera.

Szkielet Spelli:

1xHeavy Storm
0-1xDark Hole
1xMonster Reborn
0-2xMystical Space Typhoon
1xPot of Avarice
1xLimiter Removal
2-3xDouble Summon

3.Trapy

Tu generalnie sprawa jest prosta. Dużo defa, ponieważ GGX jak i Daigusto Emeral nie są jakimś specjalnymi siłaczami: mają odpowiednio 2300 i 1800 ataku, ale ładują nam plusy w następnej turze, dlatego trzeba Megazorda bronić niczym ministra. Do wyboru do koloru, oczywisty duet Solemnów, Bottomless Trap Hole, Dimensional Prison, Mirror Force, Torrential Tribute. Popularnym trendem w tym sezonie są Compulsory Evacuation Device, więc polecam grać w 3 sztukach. Jak ktoś się boi o swoje trapy to Starlight Road jest opcją (jednak nie polecam). Oprócz tego jest jeszcze jeden ważny trap o którym wspominałem wcześniej:
Ultimate Offering:
Trap Finisher w Gadżecie - z jego pomocą Gadżet może praktycznie wszystko: pozbyć się dowolnej karty przeciwnika, sklecić OTK, a nawet wyłączyć wszystkie opcje na granie przeciwnikowi. Można się tylko domyślać jak mocny byłby teraz Gadget gdyby ta karta była dozwolona w 3 sztukach.

Trap Line def
1xUltimate Offering
1-?xDef

4.Extra:
Do wykorzystania w Extra mamy całą paletę rank 4 XYZ.Staple XYZ 4 opisze w osobnym arcie,a tu skupię się na dwóch które najbardziej błyszczą w tym Decku:
Gear Gigant X-Pisałem już o nim wcześniej,jednak jest na tyle kluczowy że trzeba o nim pamiętać.Praktycznie w 95% przypadkach będzie to pierwszy XYZ którego wezwiecie, umiejętność Roty do machin za detach daje nam sporą konsystencję decku.Kluczem do wygrywania jest  bronienie naszego Zorda. Grałbym jednak tylko maks 2 sztuki, z powodu tego pana niżej
Daigusto Emeral - małe POA na nogach,za detach wracamy 3 potwory z cmentarza do decku i dobieramy 1 kartę. Przede wszystkim gadgety się szybko kończą i trzeba je jakoś wracać, po drugie zawraca też inne XYZ w tym siebie samego, dając nam praktycznie niekończący się recykling. Zdecydowanie warty grania w 3 kopiach.

Warto również napomknąć o Number 16: Shock Masterze który jest co prawda z 3 monsterów ale daje nam praktycznie autowina z 2 najbardziej topowymi deckami w mecie,  Chimeratech Fortress Dragon,który nie dość że pozwala nam kraść cudze Cyber Dragony to jeszcze daje nam opcję do side'owania Cyber Dragonów.

5.Said:
Na side, jest tyle opcji ile graczy, ale opisze te karty które moim zdaniem się najbardziej przydają.
Mystical Space Typhoon - Karta, której nie trzeba przedstawiać, karta z zastosowaniami, o którym można by napisać książkę. W gadżecie jak i w każdym innym kontrolnym deck jest niezbędny. Przede wszystkim side'owanie na Decki z Royal Decree w tym smoki ,dziabanie uciążliwych kart jak Skill Drain czy Deck Lockdown oraz ważna karta na strzelanie w zasetowanego Spellbook of Fate. Moim zdaniem grać tyle w saidzie ile nie zmieściłeś w mainie.

Gozen Match/Rivalary of warlords- Karty, które od paru formatów goszczą regularnie w saidach graczy, którzy grają archetypami, zazwyczaj taki archetyp łączy się właśnie atrybutem lub typem. Karty szczególnie utrudniające życie deckom które mają mieszane typu lub atrybuty. Szczególnie Gozen bardzo utrudnia życie smokom, więc jest dobry wyborem.

Macro Cosmos/Dimenssional Fissure/Soul Drain[/ygo]- Kolejne karty kontrujące smoki, ale też inne decki związane z cmentarzem. Każdy ma swoje plusy i minusy. Trzeba pamiętać, że musimy recyklować gadgety także zalecam Soul Drainy.

Maxx "C"/Effect Veiler- zależnie od liczby w mainie, generalnie w Polsce nie grałbym mainowo maksów za to side'ował 3. Veiler natomiast powstrzyma parę innych Decków między innymi powstrzyma Blue Boya. Jeżeli Macie naprawdę sporo Prohecy w okolicy to polecam droll'locki (ale i tak ich nie macie więc nie trzeba ;p)

Imperial Iron Wall - Kolejna bardzo popularna karta na zachodzie, u nas jest za mało prohecy/dragonów żeby nim grać.

Cyber Dragon- Machina mistrzowska karta do wyłapywania Bthów i zdobywania pola z kontrolkami, Do tego świetna na mirrora oraz zabójca Dragossacka, trzeba tylko pamiętać by nie zostawiać go w polu z machinami.

Eradicator Epidemic Virus- wraz z wyjściem Crazy Boxa mamy dostęp do jednej z lepszych kart w formacie. Praktycznie Auto-Win z spellbookami, pomaga z Evilswarmem i Fire Fistem.

DNA Surgery- Mój absolutny faworyt, troll karta. Wyłączająca połowę kart w Prophecy, oprócz tego utrudnia życiu paru innym deckom. Polecam wsadzić do extra Laggie i Dolke powiedzieć dinosaur i nimi spamować.

Said zawsze zależy od gracza i okolicy w jakiej gra, pamiętaj to tylko luźnie sugestie, staraj się testować różne rzeczy.

6.Match-upy

a)Dragon Ruler - 30:70. Naprawdę ciężko wyrobić przy smoku, nasza gra kontrolna nie daje się rady przebić przez ich plusy. Przy Reju na +4 jest praktycznie pozamiatane. Bez Reju możemy mieć nadzieje na Dwellera w mid/end game lub Shock Mastera jak nam się uda wyczyścić pole. Jak wiemy, że gramy z Smokami polecam jak najszybciej zrobić Shock Mastera tak jak z Prophecy.

B)Prohepcy - 25:75. Z deczka gorzej niż ze smokami. Pierwszo-turowy Shock Master potrafi wygrywać gry, w późniejszych turach albo dostanie z Fate'a albo będą mieli już za dużo counterków na Hallach i będą się przebijać Spellbook Magician of Prophecy . Mocne side'owanie między innymi w EEV może nam lekko zwiększyć szanse.

C)Evilswatm - 45:55. W miarę wyrównany match-up ze względu jednak na Pandemicki oraz to że Ophiony mają 2550 ataku, posiadają lekką przewagę.

D)Mermail - 65:35. Pierwszy z dobrych decków z którym mamy przewagę, a to dlatego że mamy niezwykle wysokie prawdopodobieństwo na pierwszo-turowego Dwellera, nie dość może on mieć 2200 ataku.

E)Reszta. Z resztą kontrolnych decków raczej mamy przewagę przez mnóstwo plusów. Z Dragunity/Madolche niczego nie możemy być pewni bo to są combo decki i albo się posypią albo nie.

7.Kontry:
 
Thunder King Rai-Oh - odwieczny wróg Gadgetów, nie pozwala nam zwiększać swoich zasobów oraz nie mamy jak się przez niego przebić. Naszego XYZ też zneguje koszmar.

Cyber Dragon - broń obusieczna, używamy go ale też będzie równie często używany przeciw nam, wyczyści nam całe pole i jeszcze postawi silnego potwora przeciwnikowi.

System Down- ulepszony Raigeki przeciw machinom, nie dość że banishuje machiny tylko z pola przeciwnika, to jeszcze z jego cmentarza, praktycznie oprócz Solemna nie mamy jak się bronić przed Tym.

Deck Lockdown - Ostatnimi czasy bardzo popularna karta, jak rai-oh, tylko że na 2 tury oraz da się ściągnać MST'kiem.

Electric Virus- kolejna bardzo popularna karta, nie tak dewastująca jak poprzednie, ale także potrafi nam uprzykrzyć życie.

8.Kosztory
Main Deck jest śmiesznie tani. Bez stapli obstawiam do 60 złotych. Gorzej sytuacja z Extra Deckiem oprócz części stapli, które powineneś posiadać lub w nie zaiwestować ponieważ i tak będą się przydawać, potrzebujesz 2 sztuk GGX oraz 3 Daigusto Emeralów. Gear Gigant X kosztuje w okolicach 30 dolarów, czyli koło 100 złotych. Emeral koło 26 bucksów, czyli też koło 90 zł. Jeżeli posiadasz staple oraz popularne karty w Extra do 550 złotych złożysz ten deck, jeżeli budujesz deck od początku to do 1000. Polecam na następny sezon może to być dobra inwestycje, lista nas nie ruszy, a po osłabieniu Prophecy/Dragon Rulerów może być solidną kontrolką w mecie.

9.Przykładowe Deck Listy
Zwykły Kontrolny gadget
(kliknij aby pokazać/ukryć)

Shock Master Spam
(kliknij aby pokazać/ukryć)

B: edit. poprawiłem ortografię i interpunkcję.
« Ostatnia zmiana: 03 Październik, 2015, 19:12:29 Izorist »

Lampart

Odp: CRS ARTICLES Deck Lab: Gadget
« #1 19 Lipiec, 2013, 17:14:00 »
0
Z góry przepraszam za wszystkie błędy :) jeżeli się spodoba możecie wyczekiwać następnych

Panda

Odp: CRS ARTICLES Deck Lab: Gadget
« #2 19 Lipiec, 2013, 18:18:20 »
+2
Generalnie czytało mi się całkiem przyjemnie, nie licząc pojedynczych momentów, gdzie zupełnie mi nie podchodził sposób w jaki pisałeś. Dosyć często zdarzało Ci się poprzestawiać literki, dlatego też pisz wolniej, albo przeczytaj to powoli potem :)
Co prawda nie szukałem ich jakoś specjalnie, ale trafiłem na jeden rażący błąd, który Ci wytknę, bo tak. Pisze się, powiedzieć, a nie powiedziedź

Uwagi:
Na początku pisałeś, że celujesz także w początkowych graczy, ale później już tak jakby o tym zapomniałeś. Nigdzie nie wyjaśniłeś czym jest np. silnik od maszyn, ani blue boy. O ile dla Ciebie jest to zrozumiałe, o tyle dla nowego człowieka naszego społeczeństwa, który dopiero zaczyna przygodę, to już niekoniecznie. Dlatego raczej się nie używa nazw i skrótów, które nie zostały wcześniej w tym samym artykule zdefiniowane, bo potrafi to wprowadzić pewien mętlik. Sam się musiałem przez chwilę zastanowić jaką kartą jest blue boy, a do świeżych graczy raczej już nie należę. Podobnie z używaniem skrótów. Jeśli nie wyjaśnisz skrótu, bezpieczniej go nie używać. Ja wiem, że to wchodzi w nawyk a także każdy z graczy powinien być obeznany w skrótach, ale dalej. Nowy gracz nie zawsze pamięta wszystkie skróty od razu i szkoda mu tracić czas, żeby szukać po różnych stronach znaczenia skrótu. A wystarczy przykładowo pisząc pierwszy raz daną kartę, napisać jej pełną nazwę i w nawiasie skrót.

Artykuł zrobiłeś niestety także bardzo wybiórczo i na odwal trochę. Przykładowo nie wyjaśniasz wszystkich eff danej karty (np. redox), tylko jeden. A warto wspomnieć, że można go wezwać z cmentarza, bo jest ścianą 3k, która pod koniec wróci Ci na rękę i stworzy od nowa kombo z gadgetem.
Po za tym wspominasz ile sztuk jakiej karty w extra byś grał, ale tylko niektórych. Nie wspomniałeś na przykład ile feral impów byś grał, ani shock masterów. A przynajmniej tego nie zauważyłem. Jeśli już zacząłeś wyliczać karty w extra, wraz z jakimś słowem komentarza to wypadałoby jechać konsekwentnie i wymienić ilość wszystkich ważniejszych kart.
Podobnie sprawa ma się z kartami do side. Skoro już wymieniłeś jakąś kartę, to komentarz typu: "nie gra się w polsce, więc niepotrzebna ta karta" jest ciut za słaby. Owszem, może nie gra sie w polsce, ale za granicą już tak i mogłeś napisać jeszcze ze dwa-trzy zdania na temat zagraniczny. Bo o ile teraz może nie gra jeszcze za granicą, o tyle może za jakiś czas i będzie chciał zagrać. Po za tym bardziej doświadczony gracz już może i wyjedzie za granicę i taka porada mu się przyda.
Ponadto, piszesz, zdarza Ci się coś napisać, ale nie wyjaśnić swojego zdania. Tak jak napisałem wyżej. Zapomniałeś, dla kogo tak naprawdę chciałeś to napisać.


Wycenianie kart na zasadzie "wydaje mi sie, że jest to tyle warte" podczas pisania artykułu tego typu, również nie jest też dobrym posunięciem. Bo jeżeli zawyżyłeś cenę, ceny mogą pójść w górę, bo Ty napisałeś ile co kosztuje, a młody, wzorując się na artykule tyle również zaoferuje taką cenę, nawet jeśli będzie zawyżona. Idąc w drugą stronę, karty nie stanieją bo zaniżyłeś ich cenę, ale młodzi mogą mieć problemy ze zdobyciem ich po cenie zaniżonej, bo gracze nie sprzedadzą kart za przysłowiowe pół ceny.
Często się też zdarza, że jedna pomyłka przekreśla wszystko. Bo zaczynają się podejrzenia. Bo skoro tu się pomylił, to może również pomylił się gdzieś indziej. A wysilić się, żeby sprawdzić ceny na ebayu/T&T/mincie to bądźmy szczerzy, nie jest wysiłek. Jeśli już nie chce nam sie wyliczać, bo i tak czasem bywa, trzeba to przykryć otoczką profesjonalizmu. Np. zawyżyć cenę troszeczkę i napisać, że na pewno kupno tych kart, nie wyjdzie po za wstępny kosztorys. Bo pisanie obstawiam, że tyle kosztuje sucks wg mnie.

Do dobrych pomysłów należy Ci na pewno zaliczyć to, że porównujesz eff jednej karty do eff innej. Nowi gracze szybciej łapią jak działa dana karta oraz po co ona jest w decku, kiedy porównuje się ją do innej.

Plusem jak dla mnie jest także w miarę czytelny podział, a nie walnięcie speli, stworów, trapów i ewentualnie extra w jeden akapit. Bo aby coś takiego zrobić trzeba mieć niebywały talent, który posiada naprawdę niewielu. Więc osobiście się cieszę, że nie próbowałeś bo ten sposób chyba nawet bardziej odpowiada Twojemu sposobowi pisania

Napisałem chyba wszystko co chciałem, mimo że na szybko, więc coś może być niezrozumiałe. Wyszła z tego całkiem ładna ściana, ale cóż. Jakby coś się przypomniało to dopiszę. I czekam na kolejny artykuł, gdzie będę mógł zrobić kolejną ściankę ;)

Lampart

Odp: CRS ARTICLES Deck Lab: Gadget
« #3 19 Lipiec, 2013, 19:21:25 »
0
Blue Boy faktycznie za bardzo się przyzwyczaiłem do tej nazwy.Dzięki za komentarz postaram się poprawić rzeczy o których mówiłeś powyjaśniać niewiadome oraz poprawić błędy.Prawda taka mój błąd że przez pewne obsuwy,chciałem szybciej wypuścić Arta.A wiem że dziś wieczór i jutro mnie nie będzie dlatego muszę przeprosić :)
Gadżetowi gracze czujcie się swobodnie do dyskusji

Fire Fist

Odp: CRS ARTICLES Deck Lab: Gadget
« #4 19 Lipiec, 2013, 20:02:02 »
0
w wersji z Redoxami fajnie też gra się Maxx "C" :) dodatkowo z innych technicznych kart o których można wspomnieć to Iron Call, Jumbo Drill (dostęp do rank 5) czy też Meklord Emperord Wisel :)

Lampart

Odp: CRS ARTICLES Deck Lab: Gadget
« #5 19 Lipiec, 2013, 20:11:16 »
0
Iron calle testowałem,lecz niezbyt mi przypasowały.Maxxy faktycznie nieźle się spisują.
Zapraszam wszytkich gadzetowych graczy do dyskusji,oraz wszystkich tych których ten deck interesuje :)
A przy okazji jaki następny deck mam wybrac pod labolatorium Madolche czy Tempest Dragunity?

Soul

Odp: CRS ARTICLES Deck Lab: Gadget
« #6 19 Lipiec, 2013, 20:18:34 »
0
Madolche, bo nie wiem co to robi.

(kliknij aby pokazać/ukryć)

Lampart

Odp: CRS ARTICLES Deck Lab: Gadget
« #7 19 Lipiec, 2013, 20:22:18 »
0
Testuje teraz oba więc mi wsio xD,o spellbookach czy dragon nie chcę mi się pisać zwłaszcza że to pierwszy mocna nie dla początkujących,a o zagraniach można by jebnąć pracę magisterską xD
Chodzi Mi Soul zeby te arty były coś więcej niż tylko wstępu i decklisty jak ostatnio na sf ;p

Kali

Odp: CRS ARTICLES Deck Lab: Gadget
« #8 19 Lipiec, 2013, 20:59:37 »
0
ja się sprawdzę w pisaniu i coś o Evilswarmach skrobnę, juz kiedyś napisałem coś nt. BW, ale to bylo bardziej na ilość nie na jakość, trzeba to zmienić :D

Hunt

Odp: CRS ARTICLES Deck Lab: Gadget
« #9 19 Lipiec, 2013, 21:25:51 »
0
Na SF brakowało na pewno jeszcze Constellarów i Infernity btw.[/spoiler]
Jak się będę nudził, to może zrobię te Constellary, bo w sumie gram tym już jakiś czas.

Soul

Odp: CRS ARTICLES Deck Lab: Gadget
« #10 19 Lipiec, 2013, 21:30:11 »
+2
Krótkie teksty z wyłącznie najważniejszymi informacjami są łatwymi obiektami do edycji, którą regularnie starałem się robić (pewnie mało kto zwracał na to uwagę ;p), ostatnie 2-3 miechy już nie wyrabiałem, bo się metka trochę wywróciła do góry nogami a tekstów było ze 20, a ja nie miałem czasu + foch na grę za smoki i prophecy xD.

Main point całego Deck Strategy to dla mnie szybka ściągawka decklist dla nowych i opis podstaw ich działania; jakieś większe szczegóły i tak podczas grania im wyjdą, nowy i tak może nie zrozumieć do końca o co kman, a dla ogarniających to mało przydatne lanie wody - ja np. z tekstu wyżej niczego się nie dowiedziałem, sorry xD. Z resztą na SF było to wyjaśnione w temacie "Co nieco o dziale". Zważywszy na to, że opisy najtańszych decków na structurach miały zdecydowanie najwięcej odsłon, można łatwo stwierdzić kto najwięcej z tego działu korzysta.

Jeśli zamiast tych krótkich tekstów byłoby 20 artów "ścian" to pozdro ;p. Np. za miesiąc cały ten opis matchupów będzie mógł iść do śmieci, Side będzie nieaktualny, koszty również, bo ceny się stale zmieniają + reprinty, toteż na SF nigdy tego nie umieszczałem. Będzie ci się chciało takie edytować? Tym bardziej, że ja na karku miałem 15+ tekstów xD... Nawet te krótkie arty od innych osób musiałem ostatecznie edytować sam. Nie wiem, może rozwiązaniem byłoby rozbijanie tego na 2 posty, podczas gdy 1 post byłby w stylu tym co na SF, albo dawać takie arty gdzie indziej, opinie mile widziane.

Jak Flasher raczy wejść na fb, to znów powinienem mieć tu władzę absolutną i wolałbym nie mieć burdelu - a to oznacza, że teksty przechodzą przeze mnie xD.

@Kali: Evilswarm na SF już był, teraz dużo Swarmem pograłem także to będzie 1 obiekt do edycji jak odzyskam tekst, nie widzę sensu pisania od nowa; zamiast walić ścianę tekstu o decku, który do wyjątkowo skomplikowanych nie należy, to stykło by byś pisał w temacie co masz do powiedzenia, wrzucał tam te linki do swoich profili, etc xD. A u nas ludzie się boją pisać, nie wiedzą po co te tematy są, sam nie wiem... w każdym razie stały puste ;p.

Nie związane z topiciem się potem usunie.
« Ostatnia zmiana: 19 Lipiec, 2013, 21:33:02 Soul »

Lampart

Odp: CRS ARTICLES Deck Lab: Gadget
« #11 20 Lipiec, 2013, 16:19:18 »
+1

Cytuj
a dla ogarniających to mało przydatne lanie wody - ja np. z tekstu wyżej niczego się nie dowiedziałem, sorry xD
No dla ludzi z naszym poziomem to nic da,bo myśmy już dawno te decki ogarneli(chociaż jak ci j***ę ścianę testu o madolkach to się czegoś nauczys z;p)głównie celowanie w nowych czy średnio zawansowanych graczy co by wiedzieli z czym to się je a nie tylko jak wygląda.

Cytuj
a dla ogarniających to mało przydatne lanie wody - ja np. z tekstu wyżej niczego się nie dowiedziałem, sorry xD
Jeżeli będzie trzeba(dopóki zapał mi nie wygaśnie xD)ale moim zdaniem powinni o to zadbać gadget playerzy.

Link sponsorowany
 

Podobne tematy Yu-Gi-Oh!

  Temat / Zaczęty przez Ostatnio
Ostatnio 19 Lipiec, 2013, 17:36:03
ak1r4
Ostatnio 05 Sierpień, 2013, 13:33:39
Soul
Ostatnio 02 Wrzesień, 2013, 19:45:42
Izorist
Ostatnio 16 Luty, 2018, 09:03:01
Kanashimi Tomo
Ostatnio 15 Sierpień, 2019, 04:17:27
Izorist