Gra Shaddollem nie zmieniła się zbytnio od ostatniego razu więc nie ma co za dużo się rozpisywać. Z trzema Slumberami można iść full Kaiju co dodatkowo daje nam materiał pod fuzje. Effect Veiler bo jestem biednym człowiekiem i nie stać mnie na Ash czy Borreload...
No ale tak to działa, poza Shaddoll Construct, nie mam pojęcia jak niby to ma wejść na pole:v
Tytuł: Odp: [TCG][February 2019] Shaddoll Kaiju
Wiadomość wysłana przez: Kali w 06 Luty, 2019, 18:59:53
Wydaje mi się, że grasz za dużo shaddolli, które same w sobie są mega słabe, shaddoll jest fajny jako mały engine abusujący fuzje, nie ma sensu grać 12 xD Plus wydaje mi się, że pomysł na ten deck w Polsce jest poroniony, bo ja np. po pierwszej rundzie bym Cie puszczał pierwszego, jak większośc osób no i jak grasz z deckiem potrafiącym zrobic otk to instant lose
nie żeby coś puszczasz shadolle pierwsze to masz locka na SS więc nie wiem czy to takie laitowe jest bardzo dobry deck może zagrał bym to w wersji LS/Shaddoll ogólnie koncepcja całkiem spoko.
Tytuł: Odp: [TCG][February 2019] Shaddoll Kaiju
Wiadomość wysłana przez: Kali w 06 Luty, 2019, 23:06:52
Chodzi zapewne o wpuszczenie El Shaddoll Winda, która jakby nie patrzeć jest floodgatem na nogach. Tyle że dosyć słabym, a to chyba jedyna opcja jak jesteś zmuszony zaczynać.
Archon załatwia sprawę, nie wspominając o reszcie arsenału SS.
Reszcie arsenału SSa, tzn.?
edit żeby nie śmiecić - Sky Striker Maneuver - Vector Blast o którym wspomniał Tomo faktycznie jest outem, ale się go nie gra, więc poza anchorem praktycznie nie ma innych. także z tym arsenałem to przesada ;p
Co do Shaddolla to problem leży właśnie w tym, że przy obecnej mecie nie ma zbyt dużo wariantów, z którymi można byłoby pomieszać ten archetyp. Zaczynasz pierwszy - będzie dedzić z armią normali na łapie, a Shaddoll Fusion robić zacznie to, co zwykła polimka... W sumie Kali podsumował wcześniej.