Widzę, że jesteś dość bystry skoro sam sobie odpowiedziałeś na pierwsze pytanie
. I tak jeden z wielu powodów to to ,że chcę to kartę dobrać najlepiej na start i nie za bardzo mnie interesuje late-game, a nawet mid-game , skoro mecze trwają bo dwie - trzy tury. Sam
Brilliant Fusion jak to jakiś czas temu zauważyli gracze ClownBlade'a, sprawdza siej jako Foolish napędzający comba. I ten Agent właśnie celuje w takie combo playe, który mają się zakończyć w minimalnym układzie
Archlord Kristya i
Artifact Durendal, co już wystarczy by pepe player miał problem. Głównym combem jaki oczekuje od decku jest:
Hand:
Brilliant Fusion i
The Agent of Mystery - EarthZagranie:
1.
Brilliant Fusion wysyła dowolnego Gem-knighta i
Archlord Kristya na grave by summonować
Gem-Knight Seraphinite2. Normal summon
The Agent of Mystery - Earth by dobrać
The Agent of Creation - Venus3. Normal summon
The Agent of Creation - Venus i efekt po dwa
Mystical Shine Ball4. Synchro w lvl 5 ia następnie rank 5
Artifact Durendal z dwóch
Mystical Shine Ball rank 2
Herald of Pure Light5. Teraz używamy efektu
Artifact Durendal by wysłać na grave
Gem-Knight Seraphinite a potem używamy
Herald of Pure Light by odzyskać
Archlord Kristya, z racji ze mamy teraz 4 Fairy na grave summonujemy
Archlord Kristya.
To zagranie w dużej mierze blokuje każdy grany deck w wystarczającym stopniu, by zapewnić sobie wygraną w G1, więc wniosek nasuwa się sam dlaczego 3
Brilliant Fusion. Kolejno teraz uzasadnię dlaczego 2x Gem-knighty, po pierwsze nie chce ich dobrać, bo na ręku są niepotrzebne, bo drugie granie jednej sztuki może spowodować to co wspomniałeś, czyli ze stworze sobie martwe
Brilliant Fusion, gdy je dobiorę. Bardziej by się zastanawiał czy nie wywalić 1
Elder Entity Norden i
Gem-Knight Seraphinite z extra by mieć na coś innego miejsce.
Osobiście bardziej zastanawiam się nad wywaleniem
Master Hyperion, który w żaden sposób nie przyspiesza gry, a zamiast niego dodać jakąś opcje na większą szansę ze to zagranie wykonam.
Z racji ze w decku gram pełno lightów myślałem na
Galaxy Soldier, który oprócz tego ze posyła z ręki fairy na grave, to daje opcje by grać infinity.
Wybrałem Quntum engine w tym decku, dlatego że po pierwsze nie wymaga wielu kart i sam się recykluje, po drugie że bardzo ładnie wpasowuje się w główne zagranie decku, dokładając do tego zagrania
Super Quantum Red Layer, kończymy turę dodatkowo
Herald of the Arc Light, dokładając
Super Quantum Blue Layer mamy opcje na
Super Quantal Mech Beast Grampulse, który sprawdzi się w turze oppa.
Co do side, to dyskusja nie ma tu sensu, side się składa na to co obecnie gra. I z racji, że gra Pepe, Monarch i Kozmo widziałbym
Fog King,
Gameciel, the Sea Turtle KaijuPoczałkowo myślałem o techowaniu
Shaddoll Fusion i
El Shaddoll Anoyatyllis, ale obecnie nie ma to sensu.
W sumie co do kwestii solemnów powiem tak: "są za dobre by ich nie grać, skoro jest na nie miejsce", po za tym co mnie boli utrata 5k lp w zamian za możliwość zanegowania 3 zagrań przeciwnika, nawet bym się pokusił o trzeciego
Solemn Strike Na koniec, co jeśli bym szedł drugi? W sumie to combo jest z nastawieniem, że idę pierwszy ,albo opp się nie obstawił. Idąc jako drugi mam zamiar wykorzystać bardziej agresywne zagrania jak
Trishula, Dragon of the Ice Barrier lub
Super Quantal Mech Beast Magnaliger, w przypadku locka na extra deck wykorzystać
Master Hyperion lub
Raigeki