Na początek 3 tunery grane w każdem quickdrawie, myśle że komentarz jest zbędny.
3x
Quickdraw Synchron3x
Junk Synchron3x
Jet Synchronkolejne core do decku które nadają tempa do gry tym deckiem, komentarz również jest zbędny do tych kartoników.
3x
Doppelwarrior3x
Level Eaterkolejne 2 karty to 2x
Effect Veiler do negowania efektów oczywiście, ponad to jest tunerem więc przy braku tunerów można nią po prostu zagrać, dodatkowo ma typ light co pomaga wezwać bls`a
wyżej wspomniany
Black Luster Soldier - Envoy of the Beginning jest przydatnym stworem, przydaje sie głównie do gier z monarchami.
następnie po 1 sztuce stworków
Mathematician wysyła karte na cmentarz co jest niezwykle przydatne w tym decku
Glow-Up Bulb tuner którego można przyzwać z cmentarza, dodatkowo wysyłając karte z góry decku na cmentarz, w tym decku owe poświęcenie jest przydatne.
Synchron Explorer gram go w decku ze względu głównie na combo quickdraw+level eater+ synchron explorer, quasar w 1 turze używając tylko 3 kart nawet jak nie ma 2 pozostałych można wezwać szybko synchro potwora napędzając rozgrywkę, 2 explorery mogły by być martwą kartą na ręce
Rush Warrior gram go ponieważ w niektórych rozgrywkach brakuje quickdrawa czy junk synchrona na ręce a posiadam mathematicana czy foolish burial wysyłam go na cmentarz po czym dodaje quickdawa.
Dandylion jak wyżej wspomniany jest użyteczny przy kartach wyrzucających z decku na grave
Spell Striker pomaga wezwać szybkiego road warriora wraz z quickdrawem a spelli nie brakuje
Gorz the Emissary of Darkness mało ludzi spodziewa się go na ręce, gdy kończe ture bez wystawionych kart większość spodziewa się
Battle Fader ponadto token jest przydatny do synchro równie dobrze jak gorz
po stworach pora na spelle oczywiście 3x
Tuning pomaga dać 1 z 3 początkowych tunerów przy okazji moze pomóc w zmillowaniu dobrego stworka z decku na grave
następnie 3x
Mystical Space Typhoon można powiedzieć że jest nawet kartą core w decku, pomaga zniszczyć spelle i trapy blokujące deck, np field monarcha, czy też rózne trapy blokujące gre quickdawa których jest mnóstwo .
następnie 2x
Allure of Darkness potworów dark nie brakuje w tym decku, pomaga gdy mam już na cmentarzu level eater a kolejny zalega na ręce, wtedy ten spell jest perfekcyjny do zagrania.
następnie spelle po 1 sztuce które znajdują się w decku
Dark Hole jeden removall bardzo przydatny, dlaczego nei raigeki ? ponieważ są sytuacje w których zależy mi żeby moje stwory również poległy takie jak dandylion czy też level eater a z 2 strony raigeki jest po prostu drogie.
Reinforcement of the Army dodaje warriora, junk/dopple/spell striker do wyboru do koloru
Soul Charge gdy brakuje możliwości po tym jak straciłem całe pole, ta karta odwraca losy pojedynku
Foolish Burial wysyła 1 karte z decku na grave tak samo jak i mathematician wysyła karty które przydają sie będąc tylko na cmentarzu
One for One pomaga wezwać eatera lub jet synchron gdy ich brakuje
Book of Moon podobno zbędny w decku ze względu na to że to combo deck, jednak nie raz uratował duel, nie raz staja przedemną stwory z wysokim atakiem, nie ma jak go zbić, wystarczy go przenieść do defensywy, przydaje sie również na stworki z effectem które muszą być face up
następnie jeden trap
Ring of Destruction testowałem go w tym decku, sprawdzał się nieźle, gdy przeciwnik ma mocnego stwora gdy mam wolną ręke niszcze go przy okazji zmnieszając jego lp co jest przy wolnej ręce niezwykle przydatne, poza tym nie wiedziałem co wsadzić do decku.
tyle z main decku cała lista
main deck3x
Quickdraw Synchron3x
Junk Synchron3x
Jet Synchron3x
Doppelwarrior3x
Level Eater2x
Effect Veiler1x
Black Luster Soldier - Envoy of the Beginning1x
Mathematician1x
Glow-Up Bulb1x
Synchron Explorer1x
Rush Warrior1x
Dandylion1x
Gorz the Emissary of Darkness3x
Tuning3x
Mystical Space Typhoon2x
Allure of Darkness1x
Dark Hole1x
Reinforcement of the Army1x
Soul Charge1x
Foolish Burial1x
Book of Moon1x
Ring of Destruction myślałem żeby wsadzić tutaj
Debris Dragon jednak nie mogłem znaleźć zastosowania, myślałe również nad
Cardcar D jednak chyba dosyć mocno by mi spowolnił deck, chyba że bym dodał
Tragoedia ale jakoś nie moge sie przekonać
extra dek : i tu jest problem bo nie wiem które karty tu upchnąć niektóre są oczywiste a przy reszcie mam dylemat oto lista
Shooting Quasar Dragon wiadomo mocny smok, jak już wejdzie zazwyczaj wygrywa
Shooting Star Dragon jest potrzebny gdy quasar upadnie, sam jest rzadko robiony
Stardust Dragon gdy nie ma opcji na quasara ani żadnego dragona z rodziny archfienda jest potrzebny do stara
Red Nova Dragonłatwo przyzwać za pomocą hota, po prostu mocny stworek
Hot Red Dragon Archfiend Bane tak jak powyżej po prostu mocny stwore + napędza następną ture, + wskrzeszenie archfienda
Red Dragon Archfiend potrzebny do zrobienia powyższych, przydatny na stwory które nie mogą być zniszczone w walce
Junk Archer przydatny na wkurzające małe stworki
Junk Destroyer gdy przeciwnik zaspamował pole spellami i trapami a mst brak
Road Warriorgłównie do napędzania gry i robienia dużych smoków + może wypaść z sardust warriora
T.G. Hyper Librarian wiadomo karta must have, synchro deck czemu by nie wyciągnąć masy kart
Mist Bird Clausolas przydatny do dużych stworów z efaktami + stwór 3 lvl do napędzania gry
Old Entity Hastorr stwór 4 lvl do napędzani gry + mocny efekt, z mst łątwo przejąć stwora przeciwnika, zwłaszcza przydatny na duże stwory gdy brak opcji
2x
Formula Synchron przydatny do robienia smoków + draw, pozbycie sie 1lvl a 1 zazwyczaj w decku to zamało
3x
Jet Warrior zazwyczaj gram 2 w decku bo brakuje stworków które można przyzwać quickdrawem, junkiem i jetem a efekt przydatny do wyrzucania cięzkich do wezwania stworków czy też setowanych kart
3x
Junk Warrior przydatny w decku tylko jako target do wezwania junka gdy libriarian już był na polu poza tym nieużywany
3x
Accel Synchron napędza gra wyrzucając jet synchrona, łatwo można zrobić quasar 3 5lvl z ogniżonym lvl
3x
Stardust Warrior gdy nie ma jak zrobić wysokiego dragona, czasami da sie zrobić stardusta
Turbo Warrior nie widze dla niego miejsca ale może ktoś coś

?
Dark Highlander jedyne zastosowanie jakie widze to na mirrora w side decku
side deckStarlight Road vs masowe removealle takie jak mirror force itd
3x
Royal Decree vs wkurzające trapy
3x
Imperial Iron Wall vs effecty z grave, kozmo itd
3x
Flying "C" vs wszelkiego rodzaju xyz decki/semi xyz decki
2x
Breakthrough Skill kontra na masowe monster effect np. super heavy
Heavy Slump vs maxx "c"
2x
Soul Release vs effekty z grave.