Wątek: [TCG][April 2019] Orcust  (Przeczytany 2589 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Izorist

[TCG][April 2019] Orcust
« 03 Czerwiec, 2019, 01:50:12 »
+1



Main Deck [ 40 ] [ 17 / 19 / 4 ]

1 Armageddon Knight
1 Dark Grepher
1 Phantom Skyblaster / Mathematician
1 Orcust Cymbal Skeleton
3 Orcust Harp Horror
2 Orcust Knightmare
1 World Legacy - "World Wand"
1 The Phantom Knights of Ancient Cloak
1 The Phantom Knights of Silent Boots
1 Trickstar Candina
1 Trickstar Corobane
3 Ash Blossom & Joyous Spring

3 Called by the Grave
1 Foolish Burial
1 Orcustrated Babel
1 Reinforcement of the Army
1 Sky Striker Mecha - Eagle Booster
1 Sky Striker Mecha - Hornet Drones
3 Sky Striker Mobilize - Engage!
2 Terraforming
2 Trickstar Light Stage
3 Twin Twisters
1 Upstart Goblin

1 Orcust Crescendo
2 Phantom Knights' Fog Blade
1 The Phantom Knights of Shade Brigandine
Extra Deck [ 15 ]

2 Dingirsu, the Orcust of the Evening Star
1 Time Thief Redoer
1 Borrelsword Dragon
3 Galatea, the Orcust Automaton
1 Knightmare Cerberus
1 Knightmare Mermaid
1 Knightmare Phoenix
1 Link Spider / Knightmare Unicorn
1 Longirsu, the Orcust Orchestrator
1 Sky Striker Ace - Hayate
1 Sky Striker Ace - Kagari
1 The Phantom Knights of Rusty Bardiche

Side Deck [ 15 ]

3 Artifact Lancea
3 Ghost Ogre & Snow Rabbit
1 Mystic Mine
1 Sky Striker Maneuver - Afterburners!
1 Sky Striker Maneuver - Jamming Waves!
3 Infinite Impermanence / Forbidden Chalice
3 Evenly Matched

Build taki bez dangerów. Sam jeszcze nie wiem na ile to pomysłowe a na ile głupie. Testuję, bo deck mnie zaciekawił podczas ogarniania mety pod MP'ki. Gram sobie teraz tym sproxowanym na spotkaniach (także no budget limit).

Dlaczego bez dangerów?
  • chcę się zmieścić w 40 kartach, żeby stabilnie dobierać utility karty oraz side deck
  • przy tak małym decku dangery gryzły się ze sky strikerami
  • engine sky strikerowy jest mniejszy, zawsze robi to samo i szuka 4go calleda w postaci eagle boostera

Dlaczego te singlowe darki zamiast Neo Space Connectora?
  • przy tak małym decku mam już nazbyt potencjalnych deadów
  • delfin działa gorzej bez dangerów
  • tak jest o jedną kartę krócej xd

Jeszcze nie wiem czy wolę skyblastera bo jest DARK czwórką czy mathematyka bo jest bardziej elastyczny i działa lepiej w mid-late.
Zastanawiam się też czy wolę impermanence czy chalice, bo impermy trochę gryzą się z The Phantom Knights of Shade Brigandine.

Zapraszam do poddawania mi pomysłów i kwestionowania moich wyborów, cobym mógł sobie uświadomić że coś źle pokminiłem.
« Ostatnia zmiana: 03 Czerwiec, 2019, 02:26:25 Izorist »

brzezik

Odp: [TCG][April 2019] Orcust
« #1 03 Czerwiec, 2019, 07:08:19 »
0
Da sie grac Ashe i Twtw w mainie? Da sie :)

Odp: [TCG][April 2019] Orcust
« #2 03 Czerwiec, 2019, 19:08:10 »
+1
Instant Fusion jest całkiem spoko i Mind Control w sidzie jak jesteś pewien, że idziesz drugi.
« Ostatnia zmiana: 03 Czerwiec, 2019, 19:11:16 Przymulony »

Kanashimi Tomo

Odp: [TCG][April 2019] Orcust
« #3 03 Czerwiec, 2019, 19:38:01 »
+1

Kali

Odp: [TCG][April 2019] Orcust
« #4 04 Czerwiec, 2019, 01:05:54 »
+2
Nie kolejna opcja, tylko bez tego Destrudo ten 3 kartowy normal summon / extender engine nie jest 1 kartowym starterem jeśli tego wymaga sytuacja. Nie wiem po co grać w tym decku upstarta bo jak atakujesz tym co masz zazwyczaj czyli Dingirsu + Bardiche + Galatea + np. harp wyszukany z Crescendo to 8200 i nie zabijasz, a jak opp ma klasyczne 8000 to łatwo go zabijasz bez kombinowania i wchodzenia w borrelsworda po tym jak przeszkadzales mu w robieniu i lamaniu pola. W jego miejsce moze 3ci Light Stage czy cos w tym stylu, co nie psuje konsystencji. Skyblaster też jest meh summonem imo obecnie jesli nie grasz link spidera w extra. Nie jestem pewien co do Hayate. 3 Instanty moga byc legitnym extenderem i spot removalem idac 2, moglbys cutnac ta Hayate, imo nie jest mega przydatna.

Izorist

Odp: [TCG][April 2019] Orcust
« #5 04 Czerwiec, 2019, 01:11:42 »
0
No Armag robi combo zrzucając Cloaka, który szuka Brygatynę. Poświęcasz wtedy Redoera, ale z kolei nie musisz grać Destrudo. Nie wiem jak często ma to znaczenie, ale potestuję ;)
Hayate jest pod Mystic Mine w side, ale jeszcze nie miałem okazji tego sprawdzić w praktyce (Imran Khan tak grał), poza tym jest luźnym slotem (tak jak spider/unicorn).
Dzisiaj będę testował na spotkaniu Instanty, bo faktycznie wydają się fajne.

Kali

Odp: [TCG][April 2019] Orcust
« #6 04 Czerwiec, 2019, 08:23:21 »
0
Zrzucajac z Army lub Grephera grajac 1/1 ratio PK musisz zrzucić Bardichem Bootsy przez co potrzebujesz dodatkowego extendera, aby zrobic z Dingirsu druga Galate, wiec to nie jest full combo samo z siebie. A Destrudo sam zły nie jest do dobrania, extender, mozesz go sumnąć na bootsy robiac combo i ma level 4 przez co ułatwia zrobienie Redoera.

brzezik

Odp: [TCG][April 2019] Orcust
« #7 04 Czerwiec, 2019, 10:10:49 »
+1
W sensie zawsze dingirsu mozesz zbic bardishem przy wejsciu :)

Arashel

Odp: [TCG][April 2019] Orcust
« #8 04 Czerwiec, 2019, 10:36:46 »
0
tracisz wtedy opcje na search counter-trapa w nastepnej turze, ewentualnego zywego countertrapa jesli boisz sie evenly

Izorist

Odp: [TCG][April 2019] Orcust
« #9 04 Czerwiec, 2019, 12:23:34 »
0
To bardzo dużo czynników, łącznie z faktem, że armag/grepher to nasza jedyna opcja na combo (około 1% tak jak liczyłem) :P

Link sponsorowany
 

Podobne tematy Yu-Gi-Oh!

  Temat / Zaczęty przez Ostatnio
Ostatnio 19 Kwiecień, 2014, 01:00:55
Kuzuryu Daimyojin
Ostatnio 09 Luty, 2019, 00:49:18
Kanashimi Tomo
Ostatnio 23 Wrzesień, 2019, 23:49:00
Izorist
Ostatnio 28 Kwiecień, 2019, 17:32:52
Izorist
Ostatnio 24 Kwiecień, 2019, 22:54:40
Icarus