Yu-Gi-Oh! TCG Polska

Serce Kart => Yu-Gi-Oh! Teoria => Deck Workstation => Wątek zaczęty przez: Szogun w 26 Czerwiec, 2016, 19:27:02

Tytuł: [TCG][April 2016]Dark World
Wiadomość wysłana przez: Szogun w 26 Czerwiec, 2016, 19:27:02
Main Deck: 19/14/7
3x Grapha, Dragon Lord of Dark World
2x Snoww, Unlight of Dark World
2x Goldd, Wu-Lord of Dark World
2x Beiige, Vanguard of Dark World
2x Broww, Huntsman of Dark World
1x Sillva, Warlord of Dark World
2x Trance Archfiend
2x Fabled Raven
1x Tour Guide From the Underworld
1x Darkness Neosphere
1x Black Luster Soldier - Envoy of the Beginning

3x The Gates of Dark World
3x Dark World Dealings
2x Allure of Darkness
2x Dark Hole
1x Upstart Goblin
1x Dragged Down into the Grave
1x Foolish Burial
1x Terraforming

3x Reckless Greed
1x Bottomless Trap Hole
1x Solemn Warning
1x Eradicator Epidemic Virus
1x Torrential Tribute

Extra deck: 15
1x Wind-Up Zenmaines
1x Leviair the Sea Dragon
1x Number 39: Utopia
1x Steelswarm Roach
1x Goyo Guardian
1x Ancient Fairy Dragon
1x Ancient Sacred Wyvern
1x Chaos King Archfiend
1x Black Rose Dragon
1x Dark End Dragon
1x Thought Ruler Archfiend
1x Red Dragon Archfiend
1x Colossal Fighter
1x Scrap Dragon
1x Stardust Dragon

Zastanawiam się czy nie lepiej byłoby wrzucić za EEV Starlight Road, Darkness Neosphere jest do przetestowania a po wyjściu dodatku INOV Lucent, Netherlord of Dark World oraz Pot of Acquisitiveness. Zastanawiam się też nad graniem mainowo w 2 szt. Solidarity bo fajnego powera da potom ale wtedy leci BLS i musiałbym więcej Fiend'ów wrzucić do extra. Może ktoś będzie miał jakieś fajne pomysły na ulepszenie tego?
Tytuł: Odp: [TCG][April 2016]Dark World
Wiadomość wysłana przez: Agreel w 27 Czerwiec, 2016, 01:08:22
Niby April 2016, a deck wygląda jakby był pod banlistę September 2013 (z wyjątkiem tej jednej allury). xd

Na pewno do ucięcia może polecieć z archetypowych Goldd z Sillvą(jaki jest zresztą sens trzymania ich pod SS'owane beatery zamiast Lucentów? :P), a z niearchetypowych Trance (możesz do 1 sztuki ewentualnie skrócić ale osobiście preferuję całkowite wywalenie), Raven, Neosfera i BLS (zżerają normal summon albo/i psują draggedy). Jak chodzi o S/T- DH, BTH, TT i wszelakie Solemny są tu zbędne. Do dodania musowo 3. Snoww, 3. Broww i dodatkowe 2 draggedy. Wrzucić jeszcze możesz Scarma, 3. Beiige'a, Into the Voida, Gatewaya Darkworldowego, w zależności od mety gdzie tym grasz- Dark Smoga albo/oraz Skill Draina.

Z extra decku utnij dosłownie wszystko oprócz Leviaira, dodaj na to miejsce inne dobre Rank 3 (Grampulse, Nightmare Shark, Break Sword, Dante), Rank8 (Harbinger, Felgrand, Alsei, Galaxy-Eyes Prime, ewentualnie Lancelot), a resztę możesz dopchać czwórkami (Key Beetle pod ochronę gatesów/smoga, Crazy Box jak grasz Skill Drainem, reszta to generic'i). Poza tym możesz dopchać Beatrice z fuzją Dante'ową jak grasz przynajmniej 2 Lucenty albo Dante ze Scarmem.

Z kart nad którymi się zastanawiasz jedynie Avidity ma jakiś sens- ale jedynie jak już masz rozkręcone combo i zdążyłeś zrobić przynajmniej te 3-4 banishe z Allury/Gatesów, a wtedy raczej nie jest potrzebne robienie tego 1 drawu. W innym przypadku ta karta po prostu dedzi o ile opp nie pomoże własnym banishem.