Bez netdeckowania, złożyłem sam takiego ghostricka z paroma moim zdaniem ciekawymi techami
To najaktualniejsza wersja, ale tak na prawdę nadal kiepsko przetestowana, a ja mam za mało czasu na dłuższe testy xD dlatego jeśli ktoś chciałby spróbować tym trochę pograć i potem powymieniać się spostrzeżeniami byłoby super :)
Deck robi OCG exclusiv
Ghostrick Angel of Mischief, search i recykl w jednym. Szkoda że ghostricki mają takie słabe spelle i trapy xD normalnie opłacałoby się grać pewnie tylko
Ghostrick Break ale efekt Dorklorda jest za dobry więc trzeba inne targety. Fieldy są useless. Zrzucenie Alucarda/Dullahana daje nam jeszcze recykl z grave dzieki czemu możemy loopować sobie trapy albo
Ghostrick Lantern - mozliwosc searchu i loopowania od razu uzasadnia granie w 1 sztuce trapow (3 trapy na 2 dorklordy wydaje się najrozsadniej, większa ilość trapów to po prostu zaśmiecanie sobie decka, trapy po jednym bo można recyklować co akurat potrzeba)
Można grać
Ghostrick-Go-Round zamiast któregoś z dwóch pozostałych trapów, to jest jeszcze do przetestowania ale próbowałem już trochę i użyteczność była mierna.
Ghostrick Night z
Ghostrick Scare może zrobić niezły lock, ale nie udało mi się to nigdy więc zrezygnowałem xD
Kolejny tech to
Edge Imp Sabres - karta jest naprawdę dobra, od razu aktywowana z tour guide'a, daje mozliwosc rank 3 co ture, uruchamia
Rank-Up-Magic - The Seventh One i Pipera. Boli tylko gdy dobrana :(
Where Arf Thou? bo często tury przeciwnika będą się kończyły z którymś z naszych ghostrickow lvl1 w polu, można wtedy searchowac
Kinka-byo i mamy możliwość robienia Lion Hearta / Dullahan + kinka bounce / Dullahan + Piper
Piper niestety potrafi przydedzic i mysle nad zmiana na 2 kinka-byo 0 piper, tutaj też boli dobieranie tychże... sporna kwestia
Lava Golemy zostały mi chyba po poprzedniej koncepcji decka gdzie grałem fielda xD dobre przy stallu Lion Heartem i nie mam pomysłu co włożyć zamiast nich, mógłby być jakiś sensowny backrow jakby był more useful.
Gram pody bo bolą mnie kiepske starty bez tgu/mary/jiangshi. Mimo że deck jak już otworzy to special summonuje w każdej turze to nie boli mnie to jakoś. Jak deck sie dobrze rozkreci to randomowy martwy pod nic nie znaczy, natomiast jak sie zle zacznie to pod bywa wybawieniem. Upstartow nie widze tutaj, bo 1. nie mam miejsca na 3 xD 2. ten deck miał takie załozenie że idzie często tylko po szybki wcisk&burn z lava golemow/lion hearta/nightmare sharka i to się z upstartami gryzie. Recklessow tu nie widze bo to nie combo deck zbierający karty na łapie żeby w końcu pierdolnąć i przewrócić z impetem stół, ten deck nie wyrabia w jedną turę przewagi nie do przejścia, a przy niedobraniu ważniejszych kart nadal jakieś szanse się ma = deck nie na recklessy
Naszła mnie szaleńcza myśl żeby wypróbować
Vortex Trooper xD lvl 3 dodatkowy turn 1 play i dobry z mary, mozna nim ją wyłowić... Kurde serio xD
W extra chciałłoby się grać wszystkie możliwe number C pod seventh one - tu i ragna tak dobrze by dzialala i pozostałe takie mocne
boli, boli bo są świetne każdy na inną sytuację ale nie można mieć wszystkich
zdecydowałem się na 101 bo uniwersalny oraz 105 gdy po gre, ale jestem otwarty na sugestie
The Dark Creator jest (do tego muszę się przyznać xD) jedyną podpatrzoną rzeczą tutaj :P z listy która topowala w jakimś ARGu (lista jest ciekawa btw, bardzo mi się podoba to na ile sposobów można grac ghostricki). Różnica jest taka, że tam było turbo pod zapełnianie grave i spam creatorami w 3 sztukach, tutaj jest jeden jako lategame turnaround play bo sam otworzy rank 1 i 3 albo można wezwać z grave Alu/Dullahana, na to Dorklorda, search i recykl i wszystko znów się kręci.
Reszta wydaje mi się jest self-explainable. Zachęcam do spróbowania! :D