Wątek: [TCG][April 2014] HAT variant  (Przeczytany 2124 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Soul

[TCG][April 2014] HAT variant
« 10 Kwiecień, 2014, 21:44:35 »
+2
Łapki, wersja 2.0 :P:

M: 13

3 Fire Hand
3 Ice Hand
1 Thunder King Rai-Oh
3 Traptrix Myrmeleo
3 Traptrix Dionaea

S: 13

3 Upstart Goblin
3 Pot of Duality
3 Forbidden Lance
3 Mystical Space Typhoon
1 Dark Hole

T: 14

3 Call of the Haunted
1 Torrential Tribute
1 Solemn Warning
1 Compulsory Evacuation Device
1 Bottomless Trap Hole
1 Trap Hole
1 Traptrix Trap Hole Nightmare
3 Black Horn of Heaven
2 Dimensional Prison

Extra:
Daigusto Emeral
Rank 4

Łapki są awesome ;D. Mają niestety 1 kłopot, który nazywa się Geargiarmor. Czasem jest też problem z brakiem łapek, Dichotomy dedzi, a Emerala nie tak łatwo czasem przepchnąć, aczkolwiek 3 MST, 3 Lance, Ice Handy i Calle po Myrmeleo nie dbają o większość backrowu oppa. Swoją upierdliwością łapki potrafią wkurzyć xD.

Potem jeszcze dojdzie Supply Unit. I Artefakty obvioulsy można włożyć, bo czemu nie :P.

Można też wykminić wariant na Skill Drainach, bo jak wiadomo Skill Drain wysysa skilla.
« Ostatnia zmiana: 03 Październik, 2015, 19:11:38 Izorist »

Kuzuryu Daimyojin

Odp: GIANT HANDS
« #1 10 Kwiecień, 2014, 21:57:41 »
+3
Ciekawy pomysł, ale niestety rączki to nie tengu którego notabene można by tu wsadzić.

BTW.
Nie spodziewałem się takiego czegoś od kogoś od kogo wyszedł cytat "nie graj g****m". (czytaj: graj metą)
Zaskoczyłeś mnie pozytywnie.  :D

G

Odp: GIANT HANDS
« #2 10 Kwiecień, 2014, 22:01:24 »
+1

Soul

Odp: GIANT HANDS
« #3 10 Kwiecień, 2014, 22:03:12 »
0
@up: to chyba też jeszcze nie wyszło :P? Jak wyjdzie to jak najbardziej, bo talii brakuje pierdolnięcia xD.

Kuzu, przecież to dobry deck jest, przeczytaj łapki xD. Jak nie masz outów to musisz obejść moich 6 potworów z których każdy robi free plusy, good luck xD.

G

Odp: GIANT HANDS
« #4 10 Kwiecień, 2014, 22:06:16 »
0
@up: to chyba też jeszcze nie wyszło :P? Jak wyjdzie to jak najbardziej, bo talii brakuje pierdolnięcia xD.
to wychodzi 2 tyg po lapkach, twoj argument jest glupi conajmniej:P

i niekoniecznie musisz miec out na nie, wystarczy nie miec kart by one niszczyly, wtedy sie nie przyzwie xD

Lampart

Odp: GIANT HANDS
« #5 10 Kwiecień, 2014, 22:06:48 »
0
a prison tylko na 2 a bth działa tylko na ogniste ;p

Kuzuryu Daimyojin

Odp: GIANT HANDS
« #6 10 Kwiecień, 2014, 22:07:29 »
0
Nie mówię że deck jest słaby mówię tylko że jeśli by miał tengu podobny efekt to deck byłby o wiele lepszy.

Lampart

Odp: GIANT HANDS
« #7 10 Kwiecień, 2014, 22:10:14 »
0
a myślisz dlaczego tengu jest na 2? bo ma za dobry efekt

jona

Odp: GIANT HANDS
« #8 10 Kwiecień, 2014, 22:10:37 »
0
Lol, w jakim rarity wychodzą łapki? XD

Soul

Odp: GIANT HANDS
« #9 10 Kwiecień, 2014, 22:10:55 »
0
@up: to chyba też jeszcze nie wyszło :P? Jak wyjdzie to jak najbardziej, bo talii brakuje pierdolnięcia xD.
to wychodzi 2 tyg po lapkach, twoj argument jest glupi conajmniej:P

i niekoniecznie musisz miec out na nie, wystarczy nie miec kart by one niszczyly, wtedy sie nie przyzwie xD
Ha, myślałem, że łapki będę miał za jakiś tydzień ;d.

Oj, dobrze, że czasem ktoś mnie zmusi do przeczytania kart, chyba Matta parę razy zwałowałem ;D.

Oks, to testy z PRIO jutro :P.

grabczas

Odp: GIANT HANDS
« #10 10 Kwiecień, 2014, 22:12:12 »
0
A czy czasem jak łapkę wyślesz blackshipem to efekt nie wchodzi? ;D

Soul

Odp: GIANT HANDS
« #11 10 Kwiecień, 2014, 22:13:54 »
+2
Captain Obvious strikes again.

jona

Odp: GIANT HANDS
« #12 10 Kwiecień, 2014, 22:17:35 »
0
Cytuj
Magic Hand
Level 4 DARK Spellcaster-Type Effect Monster
ATK 800
DEF 1600
When your opponent adds a card(s) from their Deck to their hand, except by drawing them (except during the Damage Step): You can send that card(s) to the Graveyard, and if you do, inflict 800 damage to your opponent. This effect can only be used once while this card is face-up on the field.

Prominence Hand
Level 4 FIRE Pyro-Type Effect Monster
ATK 600
DEF 2000
If you control a “Magic Hand”, “Fire Hand”, or “Ice Hand”, you can Special Summon this card (from your hand)
.

ARG na FB wrzuciło

West

Odp: GIANT HANDS
« #13 10 Kwiecień, 2014, 22:24:14 »
0
Prominence akurat nie jest zła, jeszcze tylko jakaś RoTa tylko dla tego archetypu i można grać ;D

Soul

Odp: GIANT HANDS
« #14 10 Kwiecień, 2014, 22:32:19 »
+2
Stara piłkarska prawda mówi, że gra się tak jak przeciwnik pozwala xD.

grabczas

Odp: GIANT HANDS
« #15 10 Kwiecień, 2014, 22:40:08 »
0
Captain Obvious strikes again.
a) Wolałem się upewnić
b) Czemu Again? W tym momencie sugerujesz że robię to nagminnie =.=

Wypadałoby żeby Prominence była czymś innym niż Fire/Pyro bo tak głupio to wygląda :P

Niemniej jednak Pot of Dichotomy tutaj sprawnie może chodzić w 1 lub 2 sztukach.

Izorist

Odp: GIANT HANDS
« #16 10 Kwiecień, 2014, 22:54:00 »
0
@grabczas, to taka fraza jest xP
nie wierzę, że Soul gra traptrixami ;D

Kuzuryu Daimyojin

Odp: GIANT HANDS
« #17 10 Kwiecień, 2014, 22:56:33 »
0
Pozatym będzie to deck który będzie mógł użyć z łatwością
Infernal Flame Vixen
Mało użyteczna ale zawsze :D

Kanashimi Tomo

Odp: GIANT HANDS
« #18 10 Kwiecień, 2014, 22:59:45 »
0
nie wierzę, że Soul gra traptrixami ;D

A jeszcze niedawno mówił, że gunwo xD

Soul

Odp: GIANT HANDS
« #19 10 Kwiecień, 2014, 23:05:33 »
0
Dichotomy zbytnio dedzi + jak wyjdzie Dionaea to robienie Emerala nie będzie stanowić większego kłopotu.

Fire Fist 2.0 xD

Fire Hand - Bear
Ice Hand - Gorilla
Dionaea - Wolfbark

;D.

@up: Tutaj przynajmniej gram pod nie 3 Calle i normal summonów mam jak na lekarstwo, są one lub TGU, bo lepszych nie mam :P. Anyway ten build wyżej jest już nieważny.

Up listy wyżej do wersji 2.0. Jeszcze niegrana ani razu.
« Ostatnia zmiana: 10 Kwiecień, 2014, 23:21:56 Soul »

Izorist

Odp: GIANT HANDS
« #20 10 Kwiecień, 2014, 23:40:22 »
0
kurde, znowu deck który mi się podoba, ale nie pogram, bo łapki pewnie miliony monet.
3 lance i 3 horny nie za dużo?
widzę wrzuciłeś 3ciego Hole'a (chyba, wcześniej widziałem 2). masz tu fajną opcję na side z tymi Hole'ami xP (Deep Dark Trap Hole jest fajny)

West

Odp: GIANT HANDS
« #21 10 Kwiecień, 2014, 23:47:45 »
0
Traptrixy to przecież aktualnie najlepszy archetyp, T0 jak nic, tyle supportu co to dostało to szkoda gadać, blackwing mógłby pozazdrościć. Przecież to zjada na śniadanie wszystkie metowe decki. Jeszcze jak w originie dadzą temu kolejne karty to przeciwko temu się grać nie będzie dało nie mówiąc o tym jakiego to powera da innym deckom z którymi może to współpracować. Sam mógłbym omówić tu setki combosów jakie można nimi robić i wiele zaawansowanych taktyk.

j4

Odp: GIANT HANDS
« #22 10 Kwiecień, 2014, 23:54:26 »
0
Mleko sorry ale czytałeś Artefakty albo Anjelly które wychodzą w tym samym dodatku co Dionaea?

Zresztą dowolny summon dowolnego Traptrixa po +1 to nie są setki taktyk i combosów ;d

Wymaxowane Horny to jak narazie dla mnie nieporozumienie, pożyjemy zobaczymy ale przynajmniej jednego bym cutnął na Voida

Izo, powiedz mi z czym sobie Deep Dark radzi lepiej od Voida, bo w drugą stronę wymienię ci pół mety
« Ostatnia zmiana: 10 Kwiecień, 2014, 23:57:52 j4 »

West

Odp: GIANT HANDS
« #23 11 Kwiecień, 2014, 00:02:47 »
0
j4 LOL a ty jak czytałeś mój komentarz to wziąłeś go na poważnie? xD
A tak wgl. to może summoner monka wsadzić? SS Myrmele robiącej za mst z decku fajna sprawa i rączki fajnie wyciągnie.

j4

Odp: GIANT HANDS
« #24 11 Kwiecień, 2014, 00:03:53 »
+5
Sorry, niektóre twoje ostatnie posty mi nie pomogły w poprawnym zintepretowaniu tego jako ironii ;p

Link sponsorowany
 

Podobne tematy Yu-Gi-Oh!

  Temat / Zaczęty przez Ostatnio
Ostatnio 19 Kwiecień, 2014, 01:00:55
Kuzuryu Daimyojin
Ostatnio 26 Kwiecień, 2014, 15:51:46
Illidan
Ostatnio 02 Luty, 2015, 21:31:51
jona
Ostatnio 11 Luty, 2015, 02:06:20
Patrollbb
Ostatnio 15 Luty, 2015, 18:33:43
jona