Serce Kart => Yu-Gi-Oh! Teoria => Deck Strategy => Wątek zaczęty przez: Arashel w 17 Luty, 2021, 01:19:01
Tytuł: [Tier 3] Virtual World
Wiadomość wysłana przez: Arashel w 17 Luty, 2021, 01:19:01
(https://i.imgur.com/1X0aPd1.png)
Virtual World to talia która szybko uzyskała status Tier 1, mimo bycia sleeper deckiem z początku. To deck, który swarmuje pole w sposób, którego dawno w TCG nie widzieliśmy. Dzięki temu mamy możliwość wstawiania XYZ Rank 3/6/9 jak i Synchro 6/9 bez większych problemów. Mimo problemów z konsystencją, wynikających z braku posiadania jednokartowych kombinacji, jest to zdecydowanie najsilniejszy deck obecnej mety. Nie powinno to się zmienić nawet po ewentualnym banie True King of All Calamities
Potwory w talii dzielą się na dwa typy, Psychich Tunery WIND oraz EARTH Wyrmy nie będące tunerami. Każdy potwór posiada ten sam efekt wzywania się w pole z ręki poprzez wysłanie innego typu karty (monster, spell, trap) niż targetowana karta w polu oraz dodatkową, unikalną część efektu.
Virtual World Gate - Chuche niszczy jedną kartę w polu poprzez target i wtasowanie dwóch VW kart z banishu. W GY pozwala modulować poziom potwora o 3 w dowolną stronę.
Ponadto nasze extra-deckowe potwory: Virtual World Shell - Jaja niegrany już Rank 3, removal w BP poprzez banish bez targetu. Virtual World Phoenix - Fanfan Rank 6, bardzo dobry na strategie rogue, banishuje jedną kartę z GY i z pola. Virtual World Beast - Jiujiu Synchro 6 niezniszczalne przez walkę i efekty, senduje jedną kartę z pola do GY. Virtual World Kyubi - Shenshen - Synchro 9, boss monster archetypu. Może wzywać się z GY. Gdy jest w polu, wszystkie karty z pola które miałyby trafić do grobu idą na banish.
Podstawowe Comba (jak będę miał czas uzupełnię o BLVO) Ze względu na możliwości grania wokół różnych HT zależnie od ręki nie będę rozpisywał każdego możliwego combo. Rozpiszę te najbardziej podstawowe.