Wątek: Tracę czy nie ?  (Przeczytany 230 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Tracę czy nie ?
« 21 Czerwiec, 2017, 16:10:25 »
0
Witam lożę Sędziów.

Zapytam z ciekawości o taką drobnostkę.

Gem-Knight Seraphinite pozwala mi na dodatkowy norma sommon. Jest taka sytuacja. Zagrywam jako PIERWSZĄ Gem-Knight SeraphiniteBrilliant Fusion. Siedzi. Korzystam z jej efektu i wykonuję normal summon. Z racji z tego, że nie wykonałem tego mojego zwykłego 1 normal sommonu. Wykonuję go. Kolega zasiał u mnie to ziarno, niepewności więc się dopytam czy w takim wypadku mogę wykonać ten normal samnon, czy też całkowicie mi przepada, jeśli wezwę pierwszą Gem-Knight Seraphinite.
« Ostatnia zmiana: 21 Czerwiec, 2017, 16:12:05 SandoRo »

Izorist

Odp: Tracę czy nie ?
« #1 21 Czerwiec, 2017, 16:19:24 »
+2
Gamestate pamięta czy skorzystałeś ze zwykłego przysługującego Ci Normal Summonu czy nie. Ponieważ dodatkowy Normal Summon drugiej kategorii (czyli taki, jaki daje Seraphinite) można uzyskać tylko raz, to "zużywa" się on domyślnie w pierwszej kolejności (np. jeśli kontrolujesz Fire Formation - Tensu i Normal Summonujesz Beast-Warriora to domyślnie summonujesz go korzystając z efektu Tensu i wciąż masz jeszcze zwykły Normal Summon), jednak powinno się to sygnalizować przeciwnikowi.

Więc tak, możesz (a nawet musisz) najpierw skorzystać z efektu Seraphinite po czym wykonać zwykły Normal Summon.

Odp: Tracę czy nie ?
« #2 21 Czerwiec, 2017, 16:51:01 »
0
Dziękuję za odp :)

*Edit. Ponoć na poprzednich YCS była taka sytuacja i sędzia coś tłumaczył że ten sammon jest stracony. Więc postanowiłem się zapytać jakie jest zdanie naszego sędziego xD
« Ostatnia zmiana: 21 Czerwiec, 2017, 16:53:22 SandoRo »

Izorist

Odp: Tracę czy nie ?
« #3 21 Czerwiec, 2017, 18:19:04 »
0
Na YCSach często się zdarza, że siądzie jakiś dziwny ruling, który poza nim już nie działa, ale dobrze, że pytasz.

 

Podobne tematy Yu-Gi-Oh!

  Temat / Zaczęty przez Ostatnio
Ostatnio 05 Wrzesień, 2013, 19:15:48
Darecki
Ostatnio 21 Kwiecień, 2014, 13:50:10
Izorist
Ostatnio 28 Grudzień, 2015, 19:46:53
Rock
Ostatnio 19 Marzec, 2016, 17:20:21
MateMatyk
Ostatnio 03 Czerwiec, 2018, 13:48:47
Izorist