Wątek: Thuunder King  (Przeczytany 223 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Thuunder King
« dnia: 07 Marzec, 2015, 21:12:46 »
0
Siemanko pomocy w sprawie rulingu

1.Przeciwnik ma na Polu Thunder King Rai-Oh
Ja mu rzucam Upstart Goblin dobieram kartę czy nie?

2.Jak aktywuje Trade-In i na polu jest Znowu Thunder King dobieram 2 karty czy nie???

« Ostatnia zmiana: 07 Marzec, 2015, 21:21:28 wysłana przez Flasher »

Odp: Thuunder King
« Odpowiedź #1 dnia: 07 Marzec, 2015, 21:15:30 »
+2
W oby dwóch wypadkach dobierasz.

"Neither player can add cards from their Deck to their hand except by drawing them"

Czyli nie możesz dodawać do ręki kart z decku np Pot of Duality, ale dociągać możesz.

« Ostatnia zmiana: 07 Marzec, 2015, 21:17:52 wysłana przez Korni »

Izorist

Odp: Thuunder King
« Odpowiedź #2 dnia: 07 Marzec, 2015, 21:25:12 »
0
dodatkowo:
jeśli na polu znajduje się Thunder King Rai-Oh to nie możesz nawet aktywować takich kart jak Pot of Duality czy Reinforcement of the Army

 

Podobne tematy Yu-Gi-Oh!

  Temat / Zaczęty przez Odpowiedzi Ostatnia wiadomość
Fire King

Zaczęty przez Regis Non-Meta Decks

19 Odpowiedzi
3337 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 10 Kwiecień, 2014, 21:03:52
wysłana przez Regis
13 Odpowiedzi
1432 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 16 Sierpień, 2014, 13:23:42
wysłana przez Razmus
21 Odpowiedzi
1319 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 13 Listopad, 2015, 15:21:28
wysłana przez Kanashimi Tomo
0 Odpowiedzi
344 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 05 Wrzesień, 2015, 10:00:02
wysłana przez SaSuKe