Wątek: The Monarchs Stormforth vs Black Illusion  (Przeczytany 127 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

The Monarchs Stormforth vs Black Illusion
« dnia: 01 Sierpień, 2016, 23:06:34 »
0
Cześć mam pytanko apropo "walki" tych kart

Mam na polu face-up Dark Magician. Przeciwnik używa The Monarchs Stormforth ja chainuje używając Black Illusion

Sytuacja A - sam Dark Magician na polu. Czy spell monarcha jest zanegowany?

Sytuacja B - Dark Magician + zasetowany stwór  spell może zadziałać tylko na tego seta?

Pytam bo miałem ostatnio taką sytuacje, padło pytanie do sędziego i była odpowiedź, że nie mogę użyć/nie zadziała Black Illusion/ (nie pamiętam słowo w słowo co było powiedziane) w każdym razie DM został poświęcony czy słusznie?
« Ostatnia zmiana: 01 Sierpień, 2016, 23:25:22 wysłana przez Vattghern »

Izorist

Odp: The Monarchs Stormforth vs Black Illusion
« Odpowiedź #1 dnia: 01 Sierpień, 2016, 23:16:17 »
0
W żadnym wypadku The Monarchs Stormforth nie zostanie zanegowany. Za to w obu przypadkach nie będzie działał na Dark Magiciana.
Więc w sytuacji B - Stormforth działa tylko na seta.

Jeśli jednak nie odpowiesz na aktywację Stormforth i "obudzisz się" dopiero w chwili, gdy przeciwnik trybutuje Twojego Dark Magiciana to jest już za późno (możesz aktywować Dark Illusion, ale nic to nie da).

Odp: The Monarchs Stormforth vs Black Illusion
« Odpowiedź #2 dnia: 01 Sierpień, 2016, 23:22:42 »
0
Dzięki :). jeszcze jedno:

Skoro Ten spell nie zostaje zanegowany to co się z nim dzieje? (Chodzi o sytuacje A). Ponownie zostaje aktywowany w następnej turze? Bo efekt Black Illusion działa tylko na turę : P nie mylić z Dark Illusion

Odp: The Monarchs Stormforth vs Black Illusion
« Odpowiedź #3 dnia: 01 Sierpień, 2016, 23:25:15 »
0
Black Illusion nic nie neguje (oprócz twoich spellcasterów), tylko powoduje, że Danki są nieefektowane. :P
« Ostatnia zmiana: 01 Sierpień, 2016, 23:26:47 wysłana przez Agreel »

Izorist

Odp: The Monarchs Stormforth vs Black Illusion
« Odpowiedź #4 dnia: 01 Sierpień, 2016, 23:27:42 »
0
Stormforth działa na wszystko inne (jeśli coś takiego się pojawi, jeśli nie, to działa na "nic"). Aktywację karty można "cofnąć" tylko jeśli była nielegalnie aktywowana, ale to zupełnie inna sprawa :)

Odp: The Monarchs Stormforth vs Black Illusion
« Odpowiedź #5 dnia: 01 Sierpień, 2016, 23:29:15 »
0
Czyli mówiąc w skrócie w sytuacji "A" ląduje w grave? Nie jest cofnięta?

Izorist

Odp: The Monarchs Stormforth vs Black Illusion
« Odpowiedź #6 dnia: 01 Sierpień, 2016, 23:32:35 »
0
Dokładnie, sama karta rozwiązała poprawnie, ale po prostu nie ma na co działać. Tak jakbyś rzucił Raigeki Break w chainie na jedynego monstera - Stormforth nie ma na co działać, ale działa.

Swoją drogą The Monarchs Stormforth można aktywować na puste pole, bo działa na potwory, które na stole są ale i takie które się tam dopiero pojawią.

Odp: The Monarchs Stormforth vs Black Illusion
« Odpowiedź #7 dnia: 01 Sierpień, 2016, 23:34:53 »
0
Okej. Dzięki za info :)

 

Podobne tematy Yu-Gi-Oh!

  Temat / Zaczęty przez Odpowiedzi Ostatnia wiadomość
7 Odpowiedzi
511 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 05 Luty, 2014, 21:50:33
wysłana przez G
87 Odpowiedzi
4373 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 07 Kwiecień, 2016, 08:20:08
wysłana przez Razmus
11 Odpowiedzi
1412 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 21 Lipiec, 2016, 06:57:42
wysłana przez Regis
7 Odpowiedzi
758 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 27 Lipiec, 2016, 22:36:02
wysłana przez OkazakiQq
2 Odpowiedzi
271 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 01 Sierpień, 2016, 16:07:42
wysłana przez OkazakiQq