Wątek: Taka sytuacja  (Przeczytany 117 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Taka sytuacja
« dnia: 25 Marzec, 2018, 22:40:43 »
0
Używam Twin Twisters niszcząc 2 spelle/trapy, które ma przeciwnik, czy może on w odpowiedzi użyć Statue of Anguish Pattern, którego wybrałem za cel zniszczenia i zniszczyć mi jednego potwora ? To samo kiedy przeciwnik używa Magician's Right Hand, a ja w odpowiedzi chce użyć Twin Twisters, mogę to zrobić?

I chciałem się jeszcze zapytać czy można jakoś obejść , żeby wzywając potwora z Extra Decku trafiał on do Main Monster Zone, nie licząc Linków. Powiedzmy, że w Extra monster zone mam stwora, dzięki któremu mogę przyzwać stwora z extra decku na pole, ale skoro extra monster zone jest zajęte, to równo znacznie nie mogę tego zrobić tak? (nie uwzględniając linków, które by mogły wskazywać na przykład na tego u góry, dzięki któremu zostały przyzwane.)

Izorist

Odp: Taka sytuacja
« Odpowiedź #1 dnia: 25 Marzec, 2018, 23:01:53 »
0
1. Może dochainować Statue of Anguish Pattern, żeby ją Special Summonować, ale w chwili resolve Twin Twisters zostanie ona zniszczona. Po tym chainie Statue już nie jest "while this card is a monster", bo leży jako Trap na GY, więc efekt niszczący jedną kartę na polu nie może się aktywować.

2. Jeśli chcesz Special Summonować jakiegokolwiek potwora z Extra Decku to zawsze musi trafić do Extra Monster Zone albo w zone wskazywany przez Link Marker - nie ma innej możliwości.


GOAT FORMAT   /   WANT

 

Podobne tematy Yu-Gi-Oh!

  Temat / Zaczęty przez Odpowiedzi Ostatnio
7 Odpowiedzi
360 Wyświetleń
Ostatnio 05 Sierpień, 2015, 15:08:21
Kali