Wątek: Sylvan Sagequoia  (Przeczytany 281 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Soul

Sylvan Sagequoia
« dnia: 05 Maj, 2014, 17:03:20 »
0
Jako iż zagadnienia związane z missowaniem timingu zwykle wiążą się z niepewnościami chciałbym się upewnić czy:

a) Sylvan Hermitree odsłania Sylvana i draw karty, mogę ss Sylvan Sagequoia z ręki?
b) Card Trooper milluje Sylvana, mogę Sage'a z ręki?
c) Coś senduje Sylvana, mam 2 Sage w łapie, mogę wezwać obydwa?

« Ostatnia zmiana: 05 Maj, 2014, 17:12:58 wysłana przez Izorist »
A duel is like sex. Good players are like sex masters. They can last a long time, holding in their load while wearing down the partner, getting him ready for the finish. Bad players just furiously pound their dicks and within 30 seconds sloppily spray jizz everywhere.

Izorist

Odp: Sylvan Sagequoia
« Odpowiedź #1 dnia: 05 Maj, 2014, 17:16:20 »
+1
a) możesz, excavate i draw dzieją się w tym samym czasie
b) nie możesz, mill jest kosztem
c) nie możesz, ponieważ druga Quoia musiałaby się ztriggerować do pierwszej a tak się nie da