Wątek: Starlight Road- i kto tu ma rację?  (Przeczytany 144 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Starlight Road- i kto tu ma rację?
« dnia: 01 Marzec, 2017, 19:51:26 »
0
Witam pytanie do zacnego grona sędziowskiego TCG Polska xD

Jest spór kto ma rację Ja czy Kolega.

Sytuacja następująca:

Kolega setuje Starlight Road i jakiegoś innego spell/trap. Moja tura. Wykonuję fuzję Frightfur Tiger.

Target na Starlight Road i na drugiego seta. Na ygopro się nie aktywuje. Tryb gry TCG. Gdybym wybrał jeszcze jeden cel to ten trap by się odpalił na spokojnie ale że wybrałem jego samego i inną kartę. To jest taktowane jako 1 cel bo musi być 2 lub więcej poza nim samym. Czy ja mam tu rację czy on i oszukańczy bug emulatora xD


« Ostatnia zmiana: 01 Marzec, 2017, 19:53:23 wysłana przez SandoRo »
Tylko J-Rock i Metal reszty nie słucham ^^ Chętny na pojedynek ? Np xD https://www.facebook.com/SandroYGO/

Izorist

Odp: Starlight Road- i kto tu ma rację?
« Odpowiedź #1 dnia: 01 Marzec, 2017, 20:01:11 »
+1
Nawet jeśli Starlight Road jest jedną z dwóch targetowanych do zniszczenia kart to i tak może być aktywowany.

Odp: Starlight Road- i kto tu ma rację?
« Odpowiedź #2 dnia: 01 Marzec, 2017, 20:24:58 »
0
W efekcie Starlight Road nic nie wskazuje na to, żeby on sam nie mógł być jedną z tych 2 kart minimalnie wymaganych, więc nie wiem, skąd ygopro wzięło taką interpetację.

A przy okazji się podepnę: przyjmując, że będziemy grali na zasadach, które wejdą w czerwcu, jeżeli wzywa się potworka z Extra Decku efektem takiej karty jak Starlight Road czy Shiranui Spectralsword, to czy musi ona trafić do Extra Monster Zone czy zwykłego Monster Zone?
« Ostatnia zmiana: 01 Marzec, 2017, 20:27:06 wysłana przez Nimrod »
Raphèl mai amècche zabì almi!
"Nie znam się na p***doleniu głupot, ale chyba p***dolicie głupoty." - Leo, 17.04.2017

Odp: Starlight Road- i kto tu ma rację?
« Odpowiedź #3 dnia: 01 Marzec, 2017, 20:31:24 »
0
W efekcie Starlight Road nic nie wskazuje na to, żeby on sam nie mógł być jedną z tych 2 kart minimalnie wymaganych, więc nie wiem, skąd ygopro wzięło taką interpetację.

A przy okazji się podepnę: przyjmując, że będziemy grali na zasadach, które wejdą w czerwcu, jeżeli wzywa się potworka z Extra Decku efektem takiej karty jak Starlight Road czy Shiranui Spectralsword, to czy musi ona trafić do Extra Monster Zone czy zwykłego Monster Zone?

Raczej pod Podlinkowany zone. Jeśli to byłby SS tego stwora z grave'a to trafiłby do Main Monster Zone. Wszystko co będzie trafiać z extra będzie musiało wejść w Podlinkowane Monster Zone.

Izorist

Odp: Starlight Road- i kto tu ma rację?
« Odpowiedź #4 dnia: 01 Marzec, 2017, 20:38:19 »
0
Zasady wejdą w kwietniu w OCG, nie wiadomo kiedy wejdą w życie u nas. Nie ma też póki co pewnych informacji co do tego, jak będzie działał wtedy Starlight. (Choć wszystko wskazuje na to, że będzie musiał trafić do Extra Monster Zone.)

Illidan

Odp: Starlight Road- i kto tu ma rację?
« Odpowiedź #5 dnia: 01 Marzec, 2017, 20:57:59 »
0
Ja jeszcze dodam, że na niektóre karty co niszczą 2+ karty nie odpalisz Starlight Road, takim wyjątkiem jest Artorigus, King of the Noble Knights

Izorist

Odp: Starlight Road- i kto tu ma rację?
« Odpowiedź #6 dnia: 01 Marzec, 2017, 21:06:14 »
0
Ja jeszcze dodam, że na niektóre karty co niszczą 2+ karty nie odpalisz Starlight Road, takim wyjątkiem jest Artorigus, King of the Noble Knights
Warto też wspomnieć dlaczego tak jest - ponieważ ten efekt nie targetuje, a co za tym idzie, w chwili aktywacji (czyli wtedy, kiedy jest czas na odpowiedź) nie wiadomo czy zostaną zniszczone 2+ karty, czy nie.
No chyba, że jest to nietargetujący efekt, ale w chwili aktywacji wszystko wskazuje na to, że będzie niszczył 2+ karty, tak jak np. Dark Hole użyty, gdy przeciwnik ma 2 lub więcej potworów.

 

Podobne tematy Yu-Gi-Oh!

  Temat / Zaczęty przez Odpowiedzi Ostatnia wiadomość
9 Odpowiedzi
809 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 08 Grudzień, 2013, 22:33:20
wysłana przez Kuzuryu Daimyojin
0 Odpowiedzi
154 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 08 Lipiec, 2015, 22:17:18
wysłana przez Lost